abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juli 2025 @ 17:39:38 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218354175
Hier verder over helden. Zie de twee-na-laatste post in het vorige topic. En…. Vakanties en aankomende vakanties.
pi_218354360
Geweldig die draak, @FlyingFish :D
Vind het wél superstoer van je dat je zelf het dak op bent gegaan _O_
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_218354503
Leuk draken ding ja!
pi_218354651
@FlyingFish, leuk ding :)

Even checken of ik nou zo onredelijk ben... Ik hoor het graag als dat wel zo is...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fake it till you make it...
pi_218354901
Wat een onwijs toffe draak is dat :D

@Nijna
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218354903
@Nijna
SPOILER
If they say
  maandag 28 juli 2025 @ 19:22:24 #7
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218354960
Wat al gezegd is.
pi_218355010
Dank voor jullie input.
Ik ben natuurlijk wel degene die thuis is, hij werkt (4 dagen/wk). Maar ik ben ook aan het kijken of ik toch niet weer iets zou willen gaan doen. Dan zal het huishouden toch meer verdeeld moeten gaan worden.
Pogingen om het daarover te hebben eindigen in: dat zien we dan wel, komt wel goed.

Geeft mij niet heel veel vertrouwen, ik ben bang dat er namelijk weinig zal veranderen, maar dat moet ik maar afwachten denk ik.

In elk geval fijn om te lezen dat ik niet heel onredelijk lijk te zijn...
pi_218355154
Je bent écht niet onredelijk @Nijna en zeker als jij ook gaat werken dan vind ik het normaal dat de hh klussen ook verdeeld worden. Ik snap dat je wil weten waar je straks aantoe bent, dat niet dan ook het gehele hh op jou neer gaat komen.
Het komt wel goed... Afwachten dan maar en hopen op het beste?🤔 Zou dat ook lastig vinden hoor :Y
If they say
pi_218355566
@Nijna
Niet onredelijk, je bent met deze semi-afspraak ook niets opgeschoten. Als het zo moet, kan je net zo goed zelf aan de slag maar dat is nou net niet het doel van jullie afspraak.
Ik vind je man in deze ook irritant en inderdaad: kinderlijk.

Ik zucht nog een keer extra diep en empathisch voor je. :') :*
  maandag 28 juli 2025 @ 20:08:30 #11
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218355679
Ik ben het met je eens dat je er concrete afspraken over moet kunnen maken, maar aan de andere kant als je loslaat, laat dan ook los. Jij wil dat hij stoft, hij doet dat als hij vindt dat het nodig is. Minder vaak dan jij het zou doen blijkbaar, maar is dat een ramp?

Wij stoffen overigens zelden. Alleen de tv-kast regelmatig. Ik zie stof gewoon echt niet.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_218355709
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 20:08 schreef Tink89 het volgende:
Ik ben het met je eens dat je er concrete afspraken over moet kunnen maken, maar aan de andere kant als je loslaat, laat dan ook los. Jij wil dat hij stoft, hij doet dat als hij vindt dat het nodig is. Minder vaak dan jij het zou doen blijkbaar, maar is dat een ramp?

Wij stoffen overigens zelden. Alleen de tv-kast regelmatig. Ik zie stof gewoon echt niet.
Het is inderdaad wel wat anders als je achter z’n vodden aan moet zitten omdat je het zelf nodig vindt.
Ligt een beetje aan de gemaakte afspraken. :Y
Wachten kan lang duren als hij er na een maand of 2 pas aan begint.
pi_218355735
Ik vind dit trouwens een life saver.
Zo simpel doe ik erover. Ga niet standaard met sopjes en doekjes aan de slag.
Dit is voor het globale ook al aardig.
https://www.kruidvat.nl/s(...)0dLlBYEOTQNDXyFMCTJW
pi_218355971
Dat werkt ook aan de binnenkant van de ramen. Kwam ik achter toen ik zag dat ze niet vies maar wél stoffig waren. Scheelde me toch een ramenlapsessie 8-)
De buitenkant doet de ramenlapper eens in de twee maanden. Vind ik wel zat tenzij het heul erg vies is, dan doe ik het zelf een keer tussendoor. Bijna nooit dus :')
If they say
pi_218355999
Oh, en ik ben mijn kont kwijt :'( Viel 16+ kilo af maar had vroeger met het gewicht wat ik nu weer heb, gewoon een kont. Nu istie plat }:|
Buik is nog buik, waarom is die niet plat en kont wél :?
If they say
pi_218356393
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 18:41 schreef Nijna het volgende:

SPOILER
Dikke weaponized incompetence hier
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_218356457
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 20:29 schreef Mushanga71 het volgende:
Oh, en ik ben mijn kont kwijt :'( Viel 16+ kilo af maar had vroeger met het gewicht wat ik nu weer heb, gewoon een kont. Nu istie plat }:|
Omdat je je kont niet traint? O-)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_218356581
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 20:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Omdat je je kont niet traint? O-)
Buik ook niet en die zit er ook nog gewoon :P
Als die buik nou es gewoon zakt? 8-)
If they say
pi_218356784
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 20:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dikke weaponized incompetence hier
Dank u!
  maandag 28 juli 2025 @ 21:32:48 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218356852
Oh, over afvallen gesproken, -30 hier inmiddels *O* maar nu is er een knoeperd van een spatader tevoorschijn gekomen. -O- Op de buitenkant van mijn linkerbeen. -O- Durf ik eindelijk weer aan een korte broek of kort jurkje te denken, heb ik zo’n enorm ontsierend ding (deels echt als bult, deels als enorm zichtbare ader onder mijn huid). -O-

Iemand hier ervaring met dichtspuiten of weghalen?
pi_218356941
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 20:08 schreef Tink89 het volgende:

Het was meer dat ik stof zag liggen, dus ik vroeg me af of hij het al gedaan had. Maar goed, ik ga het maar loslaten en anders doe ik het zelf wel.

@vencodark, die swiffer duster heb ik :) handig ding wel.

@Vanyel, ik kende de term niet, maar als ik het opzoek dan lijkt het daar wel op.

@Mushanga71 ik zou denk ik niet wachten tot die buik zakt, maar als je een kont wilt, die kont gaan trainen.

@BE, geen ervaring mee, maar ik heb er wel eens over nagedacht. Vooral kleintjes en een paar grotere hier.
Tot nog toe niks mee gedaan nog.
pi_218356971
Goed bezig, @BE ! *O*
Jammer van dat ontsierde ding. :(
  maandag 28 juli 2025 @ 22:31:07 #23
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218357410
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 21:32 schreef BE het volgende:
Oh, over afvallen gesproken, -30 hier inmiddels *O* maar nu is er een knoeperd van een spatader tevoorschijn gekomen. -O- Op de buitenkant van mijn linkerbeen. -O- Durf ik eindelijk weer aan een korte broek of kort jurkje te denken, heb ik zo’n enorm ontsierend ding (deels echt als bult, deels als enorm zichtbare ader onder mijn huid). -O-

Iemand hier ervaring met dichtspuiten of weghalen?
Een voormalig collega heeft er ooit een paar laten weghalen. Volgens mij naar tevredenheid.
  maandag 28 juli 2025 @ 22:51:49 #24
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_218357662
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 20:29 schreef Mushanga71 het volgende:
Ja, toen ik af ging vallen had ik hetzelfde. Mijn diëtiste zei toen dat mijn lichaam zelf koos waar het af ging vallen en dat als je qua leeftijd zo richting overgang gaat, je lichaam het vet in je buik vasthoudt, want dat bevat het meeste oestrogeen. Buikoefeningen zouden me daarbij niet helpen. Ik geloofde het allemaal wel, dus ik heb niet nagezocht of dat klopte.

Overigens zal je vast wel een kont krijgen als je dat traint, maar goed, dat is weer een ander verhaal.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 28 juli 2025 @ 22:53:27 #25
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_218357690
Ik heb net tot 22.45 onkruid getrokken, totdat ik het onkruid letterlijk en figuurlijk niet meer kon zien. Maar het was buiten nu wel echt heerlijk om even bezig te zijn. Wel jammer dat de wekker morgen gewoon weer om 05.30 gaat.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')