SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it till you make it...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Het is inderdaad wel wat anders als je achter z’n vodden aan moet zitten omdat je het zelf nodig vindt.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:08 schreef Tink89 het volgende:
Ik ben het met je eens dat je er concrete afspraken over moet kunnen maken, maar aan de andere kant als je loslaat, laat dan ook los. Jij wil dat hij stoft, hij doet dat als hij vindt dat het nodig is. Minder vaak dan jij het zou doen blijkbaar, maar is dat een ramp?
Wij stoffen overigens zelden. Alleen de tv-kast regelmatig. Ik zie stof gewoon echt niet.
quote:Op maandag 28 juli 2025 18:41 schreef Nijna het volgende:
Dikke weaponized incompetence hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Omdat je je kont niet traint?quote:Op maandag 28 juli 2025 20:29 schreef Mushanga71 het volgende:
Oh, en ik ben mijn kont kwijtViel 16+ kilo af maar had vroeger met het gewicht wat ik nu weer heb, gewoon een kont. Nu istie plat
Buik is nog buik, waarom is die niet plat en kont wél![]()
Buik ook niet en die zit er ook nog gewoonquote:
Het was meer dat ik stof zag liggen, dus ik vroeg me af of hij het al gedaan had. Maar goed, ik ga het maar loslaten en anders doe ik het zelf wel.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:08 schreef Tink89 het volgende:
Ik ben het met je eens dat je er concrete afspraken over moet kunnen maken, maar aan de andere kant als je loslaat, laat dan ook los. Jij wil dat hij stoft, hij doet dat als hij vindt dat het nodig is. Minder vaak dan jij het zou doen blijkbaar, maar is dat een ramp?
Wij stoffen overigens zelden. Alleen de tv-kast regelmatig. Ik zie stof gewoon echt niet.
Een voormalig collega heeft er ooit een paar laten weghalen. Volgens mij naar tevredenheid.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:32 schreef BE het volgende:
Oh, over afvallen gesproken, -30 hier inmiddelsmaar nu is er een knoeperd van een spatader tevoorschijn gekomen.
Op de buitenkant van mijn linkerbeen.
Durf ik eindelijk weer aan een korte broek of kort jurkje te denken, heb ik zo’n enorm ontsierend ding (deels echt als bult, deels als enorm zichtbare ader onder mijn huid).
Iemand hier ervaring met dichtspuiten of weghalen?
Ja, toen ik af ging vallen had ik hetzelfde. Mijn diëtiste zei toen dat mijn lichaam zelf koos waar het af ging vallen en dat als je qua leeftijd zo richting overgang gaat, je lichaam het vet in je buik vasthoudt, want dat bevat het meeste oestrogeen. Buikoefeningen zouden me daarbij niet helpen. Ik geloofde het allemaal wel, dus ik heb niet nagezocht of dat klopte.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:29 schreef Mushanga71 het volgende:
Oh, en ik ben mijn kont kwijtViel 16+ kilo af maar had vroeger met het gewicht wat ik nu weer heb, gewoon een kont. Nu istie plat
Buik is nog buik, waarom is die niet plat en kont wél![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |