Koffie melk en suiker , erg lekker, maar ok gaat wel op een dag aan je tanden vreten?quote:Op maandag 28 juli 2025 17:15 schreef Discombobulate het volgende:
Bonen, dark roast, sterkte drie (i.p.v. vijf) en that's it. Twee klontjes suiker en wat melk.
Dat lijkt wel een beetje op koffie uit een cafetière, met dat verschil dat je bij een cafetière de prut met een filter naar de bodem duwt en dan de koffie kunt uitschenken.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:30 schreef marretak het volgende:
Ik drink vaak wat ze vroeger Turkse koffie noemde
is basicly gewoon normale koffie in een kopje doen , heet water erbij en roeren en dan wachten tot de prut gaat zakken,en dan drinken en de laatste slok niet opdrinken
Ik heb die ook en noemen ze vaak ook een doordrukkertje maar ok ik ben nog luier en dan is de Turkse methode nog sneller klaarquote:Op maandag 28 juli 2025 17:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Dat lijkt wel een beetje op koffie uit een cafetière, met dat verschil dat je bij een cafetière de prut met een filter naar de bodem duwt en dan de koffie kunt uitschenken.
Ik denk het, al probeer ik wel zonder suiker te doen.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:27 schreef marretak het volgende:
[..]
Koffie melk en suiker , erg lekker, maar ok gaat wel op een dag aan je tanden vreten?
+1quote:Op maandag 28 juli 2025 17:16 schreef maily het volgende:
Nespresso.
Met warme opgeschuimde halfvolle koeienmelk.
Whatelse
Dubbele lungo intensoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |