SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik hoopte op een andere TTHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Ik vind deze wat tegenvallen.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Volgens mij heeft de FIA gewoon teveel vrouwen die beslissingen nemen. Soms totaal tegenstrijdig.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Alsof FIA daar naar kijkt. Vorig jaar lieten ze iemand ongestraft die op een nat gesloten circuit, met medewerkers op de baan, wegreed.
Kan gewoon.
Of zoals een paar jaar geleden toen ze bobo's al naar het podium lieten gaan en de fast lane blokeerde terwijl iedereen wist dat Ocon nog een pitstop moest maken![]()
Wel een van de banen die ik mis op de kalender, maar die schijnen het financieël niet te reddenquote:Op maandag 28 juli 2025 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ze dan Nürburgring aan die roulatie toevoegen ofzo.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja, het is de schuld van al die wijven. Man3Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Die hele baan F1 klaaar maken is duurquote:Op maandag 28 juli 2025 14:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de FIA gewoon teveel vrouwen die beslissingen nemen. Soms totaal tegenstrijdig.
Of zoals een paar jaar geleden toen ze bobo's al naar het podium lieten gaan en de fast lane blokeerde terwijl iedereen wist dat Ocon nog een pitstop moest maken![]()
[..]
Wel een van de banen die ik mis op de kalender, maar die schijnen het financieël niet te reddenHey there sunshine lift my heart
Sorry, was een grapjequote:Op maandag 28 juli 2025 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, het is de schuld van al die wijven. Man3![]()
Mijn punt was dat ze soms wel heel tegenstrijdig zijn
Nou ja, als jij dat zegt, dan zal het welquote:Op maandag 28 juli 2025 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, het is de schuld van al die wijven. Man3Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik kon er niet om lachen. Niet sorry.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sorry, was een grapje![]()
Mijn punt was dat ze soms wel heel tegenstrijdig zijnJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Verstandig, altijd de vrouw gelijk gevenquote:Op maandag 28 juli 2025 14:48 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nou ja, als jij dat zegt, dan zal het wel
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
+1quote:Op maandag 28 juli 2025 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kon er niet om lachen. Niet sorry.Hey there sunshine lift my heart
* FreshFruit kijkt dit even vanaf een afstandje aan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind het nogal seksistisch van @IJsdraakje maar wie ben ik?quote:Op maandag 28 juli 2025 14:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Verstandig, altijd de vrouw gelijk gevenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het ligt iets complexer dan alleen de baan en faciliteiten verbouwen. F1 hosten is rete duur en die kosten moet je als baan wel kunnen ophoesten. En als je door wetgeving en regels niet genoeg binnen kunt krijgen word dat al snel lastig.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die hele baan F1 klaaar maken is duur
Zandvoort heeft daar ook last van
Er is ook een met een rode bonen vulling, die vind ik ook lekker (is geen ijs)quote:Op maandag 28 juli 2025 14:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ook niet
Mochi is wel prima
Vaak te vinden in aardbei vanille en matcha
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Gatverdamme“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mja ik vind iets al snel lekker, maar ja wie ben ik
Meteen butthurt, mooi dit.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
ik las rode wijnquote:Op maandag 28 juli 2025 14:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Er is ook een met een rode bonen vulling, die vind ik ook lekker (is geen ijs)
[ afbeelding ]
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Aan mij blijft ook alles plakkenquote:Op maandag 28 juli 2025 14:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ook
En eten van mij, blijft allemaal plakken
Vrouwen hebben immer en altijd gelijk, zelfs als ze zeggen dat 4 miljard x de wortel van 2,8 plus 12 min een dozijn witte bolletjes gelijk is aan een pak melk hebben ze gelijkquote:Op maandag 28 juli 2025 14:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Verstandig, altijd de vrouw gelijk geven
Een machinegeweer op de potquote:Op maandag 28 juli 2025 14:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Er is ook een met een rode bonen vulling, die vind ik ook lekker (is geen ijs)
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: