Je schrijft nootvoorraad verkeeerdquote:Op maandag 28 juli 2025 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Toont het nut van walnoten maar weer aanAltijd goed om er een noodvooraadje van te hebben, in het geval noodmaatregelen nodig zijn.
#illletmyselfout
Ja preciesquote:Op maandag 28 juli 2025 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nootvooraad
En nootmaatregelen.
Ik heb nog nooit een kruimeldief gehad, denk dat je die paar dagen wel overleefdquote:Op maandag 28 juli 2025 14:12 schreef Ama het volgende:
Moet ik wel eventjes tot vrijdag het doen zonder kruimeldief maar ja.
Ja ik had tot een jaar geleden ook nooit één maar als je eenmaal één hebt dan besef je toch dat zo'n ding wel verrekte handig is. Vooral als je een kat hebt die nog wel eens troep maakt.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kruimeldief gehad, denk dat je die paar dagen wel overleefd
Hangt 'ie toevallig altijd in de oplader? Dat is nogal funest voor veel accu'squote:Op maandag 28 juli 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
https://imgur.com/gallery/aOykEbu denk trouwens dat de accu gewoon is overleden.
hmm.... ex at een kaassoufflé altijd met mayo...quote:
Kun je jezelf gaan financierenquote:Op maandag 28 juli 2025 14:17 schreef essnhills het volgende:
Er is een groep die kleine haakwerkjes maakt en verkoopt, en dan gaat de opbrengst naar onderzoek naar Long Covid
quote:
Kaassoufflé met mayo ... snap wel dat het je ex is jaquote:Op maandag 28 juli 2025 14:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm.... ex at een kaassoufflé altijd met mayo...
ik weet niet wat ik erger vind.
Hey dat deed mijn ex ookquote:Op maandag 28 juli 2025 14:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm.... ex at een kaassoufflé altijd met mayo...
ik weet niet wat ik erger vind.
Zie je nou wel dat er handel in die haakwerkjes zitquote:
Dat deed m'n ramenlikker ookquote:Op maandag 28 juli 2025 13:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik hem aandruk dan zie je snel drie lampjes branden (batterij dus vol) en dan maakt die een paar seconden geluid en dan stopt die ermee.
quote:
quote:Op maandag 28 juli 2025 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kaassoufflé met mayo ... snap wel dat het je ex is ja
ik weet nu al dat we niet dezelfde ex hebbenquote:
Ik was gister bij Puroquote:Op maandag 28 juli 2025 14:00 schreef STING het volgende:
[..]
Geen Friet van Piet binnen een straal van 20km?
Nee dat denk ik ook nierquote:Op maandag 28 juli 2025 14:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik weet nu al dat we niet dezelfde ex hebben
en terechtquote:Op maandag 28 juli 2025 14:23 schreef essnhills het volgende:
Toen die voor het eerst bij mijn ouders mee at deed ie mayo bij zijn kaassouffle
Mijn broertje was daarop heel hard aan het oordelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |