wij hebben in het noorden zijn visa aanvraag geweigerd, dus moest hij maar naar julliequote:
Hij heeft geluk dat lilak al een beetje zuiderling is.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij hebben in het noorden zijn visa aanvraag geweigerd, dus moest hij maar naar jullie
quote:
quote:
misschien is hij volquote:Op maandag 28 juli 2025 13:41 schreef Ama het volgende:
Kut ik dacht gisteren dat mijn kruimeldief leeg was maar hij doet geen niks meer.
Dat ziet er best lekker uitquote:Op maandag 28 juli 2025 13:42 schreef STING het volgende:
[..]
Ik dacht dan eerder hier aan
[ afbeelding ]
Wij hebben de Lidl-variant in paprika. Die is best goed te nassen.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:43 schreef STING het volgende:
Tegenwoordig eigenlijk gewoon van de (Max) naturel chipsvroeger meestal paprika of bolognese.
Jij doerak.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op kantoor lagen er nog ijsjes. Toch maar eentje gepakt, ondanks dat het niet echt ijsweer is.
De pindavariant daarvanquote:
accu kaduuk?quote:Op maandag 28 juli 2025 13:41 schreef Ama het volgende:
Kut ik dacht gisteren dat mijn kruimeldief leeg was maar hij doet geen niks meer.
Leuke naam welquote:
Er is eigenlijk nauwelijks meer goede paprikachips te vindenquote:Op maandag 28 juli 2025 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij hebben de Lidl-variant in paprika. Die is best goed te nassen.
Geen idee. Ik vermoed wel vanaf dag 1. Maar die is echt al heel lang geleden overleden.quote:
Die van Gwoon cind ik wel lekkerquote:Op maandag 28 juli 2025 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is eigenlijk nauwelijks meer goede paprikachips te vinden
Al had ik laatst uit België wel goede, Croky Explosions PaprikaMaar die hebben ze in NL geloof ik niet
Ja dat doet die met kaas ookquote:Op maandag 28 juli 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De pindavariant daarvanDie zo lekker tussen je tanden blijft plakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |