Daarvoor was er toch ook al een hoop gedoe? Ik vind het ook geen leuk team, maar het blijft Spanje. En Engeland vind ik Deschampsballquote:Op zondag 27 juli 2025 20:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, dit Spanje heeft bij mij echt wel afgedaan sinds de affaire Rubiales.
Bij vrouwenvoetbal is het vaak krampachtig alles positief lullenquote:Op zondag 27 juli 2025 21:07 schreef Cryptonees het volgende:
commentator heeft die wedstrijden volgens mij niet gezien van engeland....meer mazzel dan wijsheid
Je moet doen alsof het leuk is, alsof het goed is, etc.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:07 schreef Cryptonees het volgende:
commentator heeft die wedstrijden volgens mij niet gezien van engeland....meer mazzel dan wijsheid
Tja, leuk is voor in je vrije tijd.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:10 schreef Cryptonees het volgende:
Ik vond frankrijk spanje en italie beter dan Engeland, speelde gewoon veel leuker,....maar ja wie ben ik
Nouja, ik zie liever een leuk team winnen en daar hadden Spanje en Zweden alle kansen toe. Het is niet dat Engeland heeft gewonnen omdat ze effectief voetbal speelden, het was gewoon vaak niet echt goed genoeg.quote:
Helemaal mee eens hoor.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, ik zie liever een leuk team winnen en daar hadden Spanje en Zweden alle kansen toe. Het is niet dat Engeland heeft gewonnen omdat ze effectief voetbal speelden, het was gewoon vaak niet echt goed genoeg.
Italië was absoluut niet leuk maar was wel een leuke verrassing geweest.
Dat natuurlijk wel, over 15 jaar weet niemand meer dan Engeland 100x heeft gemazzeld.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:27 schreef svann het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor.
Maar wat men altijd zegt, uiteindelijk telt alleen het resultaat.
Pindakaas enzo.
quote:Op zondag 27 juli 2025 21:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij vrouwenvoetbal is het vaak krampachtig alles positief lullen
Het is sowieso geen leuk team nee.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarvoor was er toch ook al een hoop gedoe? Ik vind het ook geen leuk team, maar het blijft Spanje. En Engeland vind ik Deschampsball
Akkoord, dat is wel het verschil met Deschampsballquote:Op zondag 27 juli 2025 22:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is sowieso geen leuk team nee.
En Engeland is geen leuk voetbal, maar die hebben sowieso geen materiaal om leuk te spelen.
Zwaktebod, natuurlijk heeft het bij Engeland mee gezeten maar als je echt goed genoeg bent is geluk geen doorslaggevende factor.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:44 schreef OmniRocket het volgende:
Spanje die het gooit op het geluk van Engeland.. zelfreflectie blijft moeilijk...
Eigen glazen ingegooid door het niet af te maken met het veldoverwicht. Hadden ze dat 15 jaar geleden ook maar gedaan.
Mannen voetbal is ze niet geschikt voor.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:27 schreef Jappie81 het volgende:
Is er al geroepen dat Wiegman een (mannen)profclub moet gaan coachen?
Bij Ajax is er rond de kerst een plekje vrij.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:27 schreef Jappie81 het volgende:
Mwah, Russo is wel een goede spits (en Kelly is wel de ideale 12de vrouw). En er is een reden dat Arsenal de CL heeft gewonnen.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is sowieso geen leuk team nee.
En Engeland is geen leuk voetbal, maar die hebben sowieso geen materiaal om leuk te spelen.
Ik dacht dat er in oktober en november ook nog interlandperiodes waren. Dus dat zijn alleen oefenpotjes? Geen kwali of Neejsjuns Liek?quote:Op maandag 28 juli 2025 13:30 schreef borisz het volgende:
Voor de vrouwen ligt het interlandvoetbal even stil. Pas in februari weer om het eggie. WKq start dan.
Nope. Nations League is pas weer 2027. Al is de groepsfase van de Kwalificatie ook een soort Nations League, maar dan zonder finaleronde. Wel met degradatie.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:52 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er in oktober en november ook nog interlandperiodes waren. Dus dat zijn alleen oefenpotjes? Geen kwali of Neejsjuns Liek?
Misschien ook ergens wel lekker voor Veurink om zo te beginnen ipv wedstrijden "voor het echie". Schone lei, andere visie, hopelijk wat nieuwe gezichten etc.
Bij Arsenal stonden er 3 Engelse meisjes in de basis.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Mwah, Russo is wel een goede spits (en Kelly is wel de ideale 12de vrouw). En er is een reden dat Arsenal de CL heeft gewonnen.
Verder natuurlijk ontzettend mazzel gehad na de poulefase. Geeft ook gelijk aan hoe zwak NL wel niet was in die wedstrijd.
Maar dat wel een keer. Ze krijgen 0 rust aldus de speelsters zelf.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:30 schreef borisz het volgende:
Voor de vrouwen ligt het interlandvoetbal even stil. Pas in februari weer om het eggie. WKq start dan.
Volgens Derksen kan dat niet. Hij zou nooit onder een vrouw voetballen.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:27 schreef Jappie81 het volgende:
Meer dan 100 interlands zie ik net. Mooi item in Nieuwsuur. "The Genius."quote:Op maandag 28 juli 2025 18:07 schreef TjjWester het volgende:
Ik zit eens te kijken naar de wikipedia van Wiegman.
Het valt me op dat ze nooit bij een professioneel team heeft gespeeld maar wel 14 jaar onderdeel was van oranje.
Tijdens de studietijd heeft ze in de NCAA gespeeld en later bij de senioren heeft ze alleen bij amateurteam Ter Leede gespeeld.
Ik begrijp wel ergens waarom dat mensen suggereren dat een vrouw in het voetbal niet een mannenelftal kan coachen. Niet zo zeer vanwege de kwaliteit, maar de vraag is of mannen iets willen aannemen van een vrouwelijke coach en ze de coach serieus willen nemen. Met sommige mannelijke coaches hebben ze daar al moeite mee, dusja...quote:Op maandag 28 juli 2025 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens Derksen kan dat niet. Hij zou nooit onder een vrouw voetballen.![]()
Ik wil best een vrouwelijke trainer serieus nemen. Maar ja, vind maar eens puntige knieën.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:22 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ik begrijp wel ergens waarom dat mensen suggereren dat een vrouw in het voetbal niet een mannenelftal kan coachen. Niet zo zeer vanwege de kwaliteit, maar de vraag is of mannen iets willen aannemen van een vrouwelijke coach en ze de coach serieus willen nemen. Met sommige mannelijke coaches hebben ze daar al moeite mee, dusja...
Ik wist dat zo'n opmerking kwam.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil best een vrouwelijke trainer serieus nemen. Maar ja, vind maar eens puntige knieën.
Hier ligt de volgende woordgrap zo voor de hand, dat ik er liever niet op kom.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:24 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ik wist dat zo'n opmerking kwam.
Ga door Tong! Woordgrappenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier ligt de volgende woordgrap zo voor de hand, dat ik er liever niet op kom.
Mijn definitie van zakelijk voetbal is niet steevast je terugknokken van een achterstand. Wat typisch genoeg in de poulefase tegen Frankrijk net niet lukte, maar in al die KO potjes wel.quote:Op maandag 28 juli 2025 16:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij Arsenal stonden er 3 Engelse meisjes in de basis.
Ze missen gewoon de echte creativiteit, dan moet je maar zakelijk gaan spelen zoals ze nu doen.
Het ligt op puntje van m'n tong.quote:
De echt creatieve speelsters van Arsenal (Maanum, Pelova, Caldentey) hebben ook allemaal meerdere goals gemaakt op het EK. Dat is het soort speelster dat Engeland mist.quote:Op maandag 28 juli 2025 16:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij Arsenal stonden er 3 Engelse meisjes in de basis.
Ze missen gewoon de echte creativiteit, dan moet je maar zakelijk gaan spelen zoals ze nu doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |