Denksport is ook sport!quote:Op zondag 27 juli 2025 13:38 schreef Jahr00n het volgende:
Dit hoef je alleen maar te nemen als je sport
Voor als je dieren lief hebtquote:
Ik drink dit na het sporten, maar het idee dat je dit alleen hoeft te nemen als je sport klopt natuurlijk niet. Sterker nog, dit hoef je niet eens te nemen als je sport.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:38 schreef Jahr00n het volgende:
Dit hoef je alleen maar te nemen als je sport
Eiwitpoeder is ook voedsel.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
Geen last van, ik haal proteïne uit gewoon voedsel.
Per definitie welquote:
Aardappelpuree a la minute kaasversie met veel extra jonge kaas en gesneden jalapenos gefrituurd in een kroketlaagje.quote:
Binnen 6 maanden van twink naar twunk. Let op mijn woordenquote:
Aardappelpuree en kaas vind ik nooit een lekkere combi. Tenzij je er ook zuurkool bij doetquote:Op zondag 27 juli 2025 16:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Aardappelpuree a la minute kaasversie met veel extra jonge kaas en gesneden jalapenos gefrituurd in een kroketlaagje.
Yay or nay?
Niet zo onbeschoft doen. Gewoon even yay or nay.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Binnen 6 maanden van twink naar twunk. Let op mijn woorden
Oke, maar zuurkool gaan we er (nog) niet doorheen doen. Wellicht wordt dat een limited edition in de winter ofzo.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Aardappelpuree en kaas vind ik nooit een lekkere combi. Tenzij je er ook zuurkool bij doet
Hoezo niet. Maakt het lekkerder en je krijgt goeie probiotica binnen.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oke, maar zuurkool gaan we er (nog) niet doorheen doen. Wellicht wordt dat een limited edition in de winter ofzo.
Omdat de doelgroep dan veel lager ligt. We mikken op de standaard en doen dan vervolgens variaties om vernieuwend over te komen en wellicht toch nog subgroepen aan te kunnen spreken.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoezo niet. Maakt het lekkerder en je krijgt goeie probiotica binnen.
Wat zijn je statsquote:Op zondag 27 juli 2025 16:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Binnen 6 maanden van twink naar twunk. Let op mijn woorden
Laatste keer 88,4kg /192cmquote:
Ik heb nog serieus een stuk of 60 flesjes van dat Nutricia voer van tijdens mijn kaakoperatiequote:
Nog nooit gehoord van Rene van de Zelquote:Op zondag 27 juli 2025 19:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Elke euro naar die engnek Rene van der Zel is er eentje teveel.
Moet je eens googlen. Misschien ben je dan direct genezen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |