Het kan nogquote:Op maandag 1 september 2025 08:40 schreef Stephan5 het volgende:
Goeie genade. Ik moet er weer even inkomen.
Helaas vergeten.
Ja bij de weekuitslagen heb je tot maandag 11:59 de tijd om je gegevens door te geven, je krijgt alleen 0.5 strafpunten per uur.quote:Op maandag 1 september 2025 08:59 schreef Stephan5 het volgende:
Oooh, bij deze!
1 Min. temp (graden C): 13.1
2 Max. temp (graden C): 21.5
3 Neerslag (mm): 1.8 mm
4 Zon (uren): 6,5
5 Windsnelheid (m/s): 2,6
6 Windrichting (graden): WZW
7 Luchtdruk (hPa): 1021,5 HpA
Sapristi! Zolang ik maar niet onder het vriespunt kom qua punten vind ik alles prima... zoals bekend hou ik niet van negatieve temperaturen.quote:Op maandag 1 september 2025 12:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja bij de weekuitslagen heb je tot maandag 11:59 de tijd om je gegevens door te geven, je krijgt alleen 0.5 strafpunten per uur.
In dit geval dua 4 strafpunten, op het nipperje trouwens anders was het 4,5p geweest![]()
Ik zal jou gegevens vanavond erbij doen
Doen alsof vorige week niet gebeurd is, zwak hoor.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:02 schreef Frutsel het volgende:
Geen idee of ik kans heb wat in te vullen want vanaf vrijdag vakantie maar
voor zondag 12 september
1 Min. temp (graden C): 11.5
2 Max. temp (graden C): 24.5
3 Neerslag (mm): 0 mm
4 Zon (uren): 8
5 Windsnelheid (m/s): 2,5
6 Windrichting (graden): ZZW
7 Luchtdruk (hPa): 1019,5 HpA
voor zondag 19 september
1 Min. temp (graden C): 12.1
2 Max. temp (graden C): 22.5
3 Neerslag (mm): 4 mm
4 Zon (uren): 7
5 Windsnelheid (m/s): 2,8
6 Windrichting (graden): WZW
7 Luchtdruk (hPa): 1021,5 HpA
Als ik het kan wijzigen zal ik dat nog doen maar kan maar zo dat ik er niet aan denk, geen tijd voor heb en geen tijd voor neem en dan kan Nattekast ook een keer weer winnen.
Owja, die ene keer van de laatste vijf, inclusief maand resultaat.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doen alsof vorige week niet gebeurd is, zwak hoor.
Lukt het wel om te mailen? Dan mag je van mij ook de gegevens doorgeven via de mail (stuur ik wel via chat)quote:Op woensdag 3 september 2025 15:02 schreef Frutsel het volgende:
Geen idee of ik kans heb wat in te vullen want vanaf vrijdag vakantie maar
Als ik het kan wijzigen zal ik dat nog doen maar kan maar zo dat ik er niet aan denk, geen tijd voor heb en geen tijd voor neem en dan kan Nattekast ook een keer weer winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |