Bij de Lidl hier had ik een keer zwarte korrels in mijn mond na een hap... die banaan was helemaal zwart en hard van binnen. Sindsdien Lidl bananen traumaquote:Op zondag 27 juli 2025 09:39 schreef Wantie het volgende:
Bij de Lidl volgende week 99 cent per kilo.
Chiquita bananen zijn altijd wat kleiner dan de doorsnee huismerk merken.quote:Op zondag 27 juli 2025 09:43 schreef miss_sly het volgende:
Een kilo bananen bevat 5-6 bananen. 20 bananen is dus een kilo of vier, iets meer waarschijnlijk.
7,56/4=1,89
Prima prijs dus.
Ik kan echt zweren dat een tros AH bananen 0.99 euro waren... nu 1,55quote:Op zondag 27 juli 2025 09:45 schreef miss_sly het volgende:
De gemiddelde prijs van bananen was in 2020 overigens 1,49 volgens Google.
6? Ik ben Freelee The Banana Girl nietquote:Op zondag 27 juli 2025 09:48 schreef heywoodu het volgende:
Pff, op deze manier kom je ook niet normaal aan gewoon je gebruikelijke 5-6 bananen per dag inderdaad
Dat is de standaard prijs bij Lidlquote:Op zondag 27 juli 2025 09:45 schreef miss_sly het volgende:
De gemiddelde prijs van bananen was in 2020 overigens 1,49 volgens Google.
Bananen kun je het beste groen eten, dan bevatten ze meer complexe koolhydraten, ipv suikers.quote:Op zondag 27 juli 2025 09:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
6? Ik ben Freelee The Banana Girl niet
Ik eet er gemiddeld wel 3 per dag denk ik omdat het gewoon snelle, goedkope (blijkbaar niet meer) en koolhydraatrijke kcal/energieboost geeftdie nieuwe groene bananen zijn ideaal omdat je dan gewoon 1x per week hoeft te kopen.
In dit huis gaan we door ~8 trossen per week...
Misschien moet ik toch weer aan de Lidl bananen geloven...quote:
Tja, het is een natuurproduct.quote:Op zondag 27 juli 2025 09:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bij de Lidl hier had ik een keer zwarte korrels in mijn mond na een hap... die banaan was helemaal zwart en hard van binnen. Sindsdien Lidl bananen trauma
Zoiets:
[ afbeelding ]
Counterpoint: Groene bananen zijn viesquote:Op zondag 27 juli 2025 09:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Bananen kun je het beste groen eten, dan bevatten ze meer complexe koolhydraten, ipv suikers.
quote:Op zondag 27 juli 2025 09:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch weer aan de Lidl bananen geloven...
Tsja zijn wel echt b bananen,quote:Op zondag 27 juli 2025 09:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch weer aan de Lidl bananen geloven...
TS wel aan zijn vreettopicsquote:Op zondag 27 juli 2025 09:48 schreef heywoodu het volgende:
Pff, op deze manier kom je ook niet normaal aan gewoon je gebruikelijke 5-6 bananen per dag inderdaad
En ik wil juist de suikers...quote:Op zondag 27 juli 2025 09:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Counterpoint: Groene bananen zijn vies
Snap dat nooit echt met fruit. Ik merk bij de Lidl echt dat het fruit altijd minder mooi is dan bij de AH, maar ik zou denken dat het allemaal aan dezelfde plant groeitquote:Op zondag 27 juli 2025 09:56 schreef marretak het volgende:
[..]
[..]
Tsja zijn wel echt b bananen,
je betaald minder maar je krijgt dan ook minder?
Aja je hebt 1001 verschillende bananen landen en streken en boeren en ook verschillende bananen rassen ook?quote:Op zondag 27 juli 2025 09:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Snap dat nooit echt met fruit. Ik merk bij de Lidl echt dat het fruit altijd minder mooi is dan bij de AH, maar ik zou denken dat het allemaal aan dezelfde plant groeit
Die van Poetin.quote:Op zondag 27 juli 2025 09:57 schreef marretak het volgende:
Wat is de allerduurste banaan die je in Randstad kopen kan?
Is dat inclusief de consumptie door begeleiders?quote:Op zondag 27 juli 2025 09:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In dit huis gaan we door ~8 trossen per week...
Een komkommer is veel goedkoperquote:Op zondag 27 juli 2025 11:59 schreef damsco het volgende:
Je kan dan ook beter wat anders in je hol stoppen
Stukje ductape en dan tegen de muurquote:Op zondag 27 juli 2025 12:00 schreef DjVero het volgende:
Je kunt ze ook niet opeten en voor andere doeleinden gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |