frogerkrantknik.gifquote:Een meisje van 11 is vanmiddag met een auto een woning in Hengelo in de provincie Overijssel binnengereden. Het meisje mocht van haar vader een stukje rijden, meldt Tubantia. De krant sprak de vader van het meisje, die tijdens het ongeluk naast haar zat. De moeder en een baby zaten op de achterbank.
Ja, jammer.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
Woordle 1499 4/6
🟨🟩🟩🟩⬜
⬜🟨⬜⬜🟨
⬜⬜🟩🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1295 X/6
⬜⬜⬜🟨🟨⬜
🟨⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜⬜⬜🟨🟨
⬜⬜⬜🟨⬜🟨
⬜⬜⬜⬜🟨🟨
⬜⬜⬜🟨⬜🟨
Wat is kuttenquote:
Niet bestquote:Op zondag 27 juli 2025 10:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
Woordle 1499 4/6
🟨🟩🟩🟩⬜
⬜🟨⬜⬜🟨
⬜⬜🟩🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1295 X/6
⬜⬜⬜🟨🟨⬜
🟨⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜⬜⬜🟨🟨
⬜⬜⬜🟨⬜🟨
⬜⬜⬜⬜🟨🟨
⬜⬜⬜🟨⬜🟨
George of Clyde ?quote:
Erg jammer dat je topic in feedback is geslotenquote:
Dank je wel hoorquote:Op zondag 27 juli 2025 16:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Geniet er weer lekker van de volgende keer
Vlamtosti. Geen zin om te koken want katerquote:Op zondag 27 juli 2025 17:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Die is met z'n racefiets en een fles rose naar Bloemendaal gegaan en nooit teruggekomenquote:Op zondag 27 juli 2025 17:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik mis Neef_Wuppie wel een beetje.
Whahahhahahaahhahahahahahaquote:Op maandag 28 juli 2025 07:53 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1500 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟨🟩⬛
🟨🟩⬛🟩⬛
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
Godverdomme zeg
Woordle6 1296 6/6
🟨⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟨🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟩⬛
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos @:aberkullie @:vino_tinto
Goedemorgen.
Ik vier het begin van de vakantie met een Kapsalon.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geniet er maar even lekker vanquote:Op maandag 28 juli 2025 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vier het begin van de vakantie met een Kapsalon.
Zo'n pakketservice lijkt mij ook de hel op aarde. En een echte goudmijn is het ook niet geloof ik.quote:
Fijne vakantie maat geniet ervanquote:Op maandag 28 juli 2025 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fikse investeringquote:Op maandag 28 juli 2025 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 juli 2025 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo'n pakketservice lijkt mij ook de hel op aarde. En een echte goudmijn is het ook niet geloof ik.
Is dat een vrouw?quote:Op maandag 28 juli 2025 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Simone takes no prisoners
Kip. Het meest veelzijdige stukje vlees, kip.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 28 juli 2025 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 28 juli 2025 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kip. Het meest veelzijdige stukje vlees, kip.
Goedemorgenquote:Op maandag 28 juli 2025 23:21 schreef Aberkullie het volgende:
Woordle 1500 6/6
⬜⬜⬜🟩⬜
🟨⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩
⬜🟩🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen
Boomer die denkt grappig te zijnquote:Op maandag 28 juli 2025 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Simone takes no prisoners
Joequote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
Eerst auto naar de apk. Ik doe hem vanmiddag
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
MED / Sked is geen FA meer
Ik mis Sked.
Flatbread met pulled chicken, groente en slaquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe Spaanse kapucijnerschotel.
Spaghetti carbonara (zonder plakken kaas)quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Big American Supremequote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iets dat wel gezond is. (avg)quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Was een makkie.quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:40 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 1298 5/6
⬛🟨🟨⬛⬛🟨
🟨🟨⬛⬛🟨🟨
🟩⬛🟨🟩⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1502 3/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Hallo je hebt hem in 3 keer meneertjequote:Op woensdag 30 juli 2025 11:42 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ga nou niet arrogant lopen doen
Weer flatbread met kip en groente en een sausjequote:Op woensdag 30 juli 2025 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik maak burgers.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doe ook kipquote:Op woensdag 30 juli 2025 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Was heerlijk, hopelijk smaakte het eten jou ook.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een zwijn
Geniet er lekker van maat
Lekker man.quote:
Knoflook aardappeltjes. En picanha van de bbqquote:Op donderdag 31 juli 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes, broccoli en een visje.
Dank je wel hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 04:56 schreef vrijgevochten het volgende:
Wij allemaal feliciteren @:vino_tinto met de overwinning in dts (het spel voor de grootste debielen op fok)
Vlamtostiquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:29 schreef GGMM het volgende:
Sorry we lunchen wat later vandaag
Nu. Eet smakelijk!
@Scrummie had geen tijd voor de lunch, die was de balzaalplannen van zijn toekomstige president aan het bestuderen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:29 schreef GGMM het volgende:
Sorry we lunchen wat later vandaag
Nu. Eet smakelijk!
Je bent echt een heel smerig varkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik had zo honger.
Dus ik heb deze uit de airfryer
[ afbeelding ]
vindquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
dank je wel
Precies hoe jij het lekker vind
Dit is geilquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
dank je wel
Precies hoe jij het lekker vind
Nasi met saté.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lasagne
Biefstuk!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@GGMM houdt van viesdik. Dus heb een halve pizza double peperoni op van de big americansquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gohquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
@:GGMM houdt van viesdik. Dus heb een halve pizza double peperoni op van de big americans
Vies dik worden met een halve pizza?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
@:GGMM houdt van viesdik. Dus heb een halve pizza double peperoni op van de big americans
Jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vies dik worden met een halve pizza?
Ik heb nu een biertje.quote:
Of in jouw geval blijvenquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb nu een biertje.
Tripel karmeliet. Daar kan je ook wel #viesdik van worden
Ik heb nog wel stukjes over hoorquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goeie genade zeg hoe krijg je het weg
Geniet er lekker van
Nee dank je ik heb net kip opquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb nog wel stukjes over hoor
Wil je?
Oke . Ik mag na volgende week weer sportenquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt dan doen ik zeker
Ik ga zo sporten namelijk
Waarom dan pasquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Oke . Ik mag na volgende week weer sporten
Operatie gehad. Dus mag geen druk zetten. En aangezien ik kracht training doe.quote:
Oh. Sterktequote:Op zondag 3 augustus 2025 16:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Operatie gehad. Dus mag geen druk zetten. En aangezien ik kracht training doe.
Morgen wel weer 2 uur wandelen.
Dat hoop ik ook. Ben wel benieuwd hoeveel kracht ik verloren benquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh. Sterkte
Hopelijk kan je weer fijn sporten volgende week
Een bak kaas met wat tomaatschijfjes eronder zie ik hierbovenquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb nog over. Kom maar halenquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een bak kaas met wat tomaatschijfjes eronder zie ik hierboven
quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:08 schreef Aberkullie het volgende:
Woordle 1506 3/6
⬜🟩⬜⬜⬜
🟩🟩🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen
Stukje 40/45quote:Bloedheet in Zuid-Europa: tot 40 graden in Frankrijk, 45 graden in Spanje en bosbranden in Portugal
Bloed is 37 Cquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stukje 40/45
@:Caland
@:Zipportal
@:Wereldgozer
Zalm lasagnequote:Op maandag 4 augustus 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je quotet de post van @vrijgevochten liefst twee keer. Ben je zo gretig?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Die stond niet op het lijstje van @:Onlogisch
ben jij char of dat andere gekkiequote:Op zondag 3 augustus 2025 16:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb nog wel stukjes over hoor
Wil je?
Laten we het gezellig houdenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:15 schreef Tjacka het volgende:
ik ben weer aan het werk voor mijn kankergeld
verdomme
Oja die jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
charmed-angel
oh allebei char hahaha
En de kampioen van dts!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was wel een aardige vrouw eigenlijk
wel erg oud
Pot en ketel!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh vandaar dat je zo loopt te slijmen de hele tijd
Omdat je werk hebt natuurlijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:54 schreef Tjacka het volgende:
als ik nu nadenk lig ik beter in de groep bij feyenoorders dan bij ajacieden
denk omdat ik meer een echte man benquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:59 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Omdat je werk hebt natuurlijk
Lijkt mij stugquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
denk omdat ik meer een echte man ben
ik begrijp de vechtersmentaliteit van de feyenoorders en ze herkennen dat ook in mij
Ik doe simpelquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Ik ben heel aardig en dat weet je tochquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was wel een aardige vrouw eigenlijk
wel erg oud
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh vandaar dat je zo loopt te slijmen de hele tijd
Macaroniquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Avg bij moeders.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
aseksuele non-binair blijkbaar, dat eerste gedeelte verklaart Asha haar rotkop zelf al.quote:
Sneu voor die kinderen maar ze zijn inderdaad allemaal kierewiet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al die mensen zijn knettergek en het steekt elkaar nog aan ook.
ja maar ook oudquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ben heel aardig en dat weet je toch
[..]hij heeft mijn dm nog steeds niet beantwoord
Binder is ook de nieuwe spits van Cambuur, die met het erg leuke woordgrapje 'ich binder' binnenkwam!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:35 schreef Coco het volgende:
Een binder is een kledingstuk dat wordt gedragen om de borsten plat te maken en een vlakke borstkas te creëren. Het wordt voornamelijk gedragen door transgender mannen, non-binaire personen en anderen die hun borsten willen verbergen of een meer androgyne uitstraling willen. Binders zijn meestal gemaakt van elastische materialen zoals elastaan en zijn ontworpen om de borsten plat te drukken en het silhouet van de borstkas te veranderen
Wat maakt het uit, je ziet toch direct wat een stralende persoonlijkheid ik hebquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
hij heeft mijn dm nog steeds niet beantwoord
Milf-leeftijd, jatog.quote:
Nou wil het gewoon wetenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:46 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, je ziet toch direct wat een stralende persoonlijkheid ik heb
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:35 schreef Coco het volgende:
Een binder is een kledingstuk dat wordt gedragen om de borsten plat te maken en een vlakke borstkas te creëren. Het wordt voornamelijk gedragen door transgender mannen, non-binaire personen en anderen die hun borsten willen verbergen of een meer androgyne uitstraling willen. Binders zijn meestal gemaakt van elastische materialen zoals elastaan en zijn ontworpen om de borsten plat te drukken en het silhouet van de borstkas te veranderen
Oei!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
Goedemorgen
Woordle 1509 3/6
⬜🟨🟨🟨⬜
⬜🟩🟨🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1305 X/6
⬜🟨⬜⬜🟨🟨
⬜🟨🟨🟨⬜⬜
🟨🟨⬜⬜🟨⬜
🟨🟩⬜⬜🟨🟩
⬜🟩🟩⬜🟨🟩
🟨🟩🟩⬜⬜⬜
Nou zo goed is die niet zo te zienquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
Goedemorgen
Woordle 1509 3/6
⬜🟨🟨🟨⬜
⬜🟩🟨🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1305 X/6
⬜🟨⬜⬜🟨🟨
⬜🟨🟨🟨⬜⬜
🟨🟨⬜⬜🟨⬜
🟨🟩⬜⬜🟨🟩
⬜🟩🟩⬜🟨🟩
🟨🟩🟩⬜⬜⬜
Nee je eet gewoon meequote:
Het was lekkerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:20 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Heel veel smaaksensatie gewenst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |