staat gewoon op de verpakking.quote:
Wat voor pulp het ook is, het is allemaal kut.quote:
Gezond met vezels inderdaad. Die 0,2 gram verschil... in 1 (!) blauw besje zit al meer vezels.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:47 schreef ToT het volgende:
Is gewoon vruchtvlees, maar uit een ander continent wat er achteraf in geflikkerd is.
Gezond, vol met vezels enzo, maar komt wel wat nep over.
Wat is verder je doel met dit topic?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:50 schreef Mikeytt het volgende:
Sinaasappelsap met vruchtvlees... er zijn echt mensen die dat blijkbaar bewust kopen
Nog beter een mandarijn of een grapefruit. Die zijn lekkerderquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:11 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt beter gewoon een sinaasappel eten.
Smaak is subjectief.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nog beter een mandarijn of een grapefruit. Die zijn lekkerder
quote:
De kweker geeft zelf aan dat zijn blauwe bessen 2,4g vezels per 100g bevatten.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gezond met vezels inderdaad. Die 0,2 gram verschil... in 1 (!) blauw besje zit al meer vezels.
Kranten zitten vol vezels; laat TS dat maar eten, dan zit er tenminste wat zinnigs in 'm.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De kweker geeft zelf aan dat zijn blauwe bessen 2,4g vezels per 100g bevatten.
Een blauwe bes weegt 1-2g, laten we 2g zeggen.
2,4/50=0,048g vezels per blauwe bes.
eet meer vezels, zuig minder uit je duim.
Smaken verschillen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nog beter een mandarijn of een grapefruit. Die zijn lekkerder
Ja, snap ik, maar iemand hier op Fok! had het er pas nog over....dat het sojabonenprut wasquote:
onzin natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:54 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar iemand hier op Fok! had het er pas nog over....dat het sojabonenprut was
Misschien was het TS zelf wel
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
onzin natuurlijk.
ik koop dit merk altijd en daar staat op de ingrediënten alleen "sinaasappels"
[ afbeelding ]
quote:
Er is wel een relletje over geweest dat de sinaasappelpulp werd vervangen door iets goedkopers. Soja, witte bonen, rijstvliesjes... In hoeverre dat daadwerkelijk zo is weet ik niet, maar wel dat het tegenwoordig niet meer gebeurt.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:54 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar iemand hier op Fok! had het er pas nog over....dat het sojabonenprut was
Misschien was het TS zelf wel
Kut is ook vlees.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat voor pulp het ook is, het is allemaal kut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |