Benieuwd hoe dit gaat lopen:quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:54 schreef Ama het volgende:
Dit was schijnbaar toch geen succes.
[ link | afbeelding ]
quote:
dat is niet aan mij besteed, zo ben ik nietquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
goed bezig nu nog een leuk meisje zoeken
mja iedereen zoekt liefde en wat lichamelijk contactquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:11 schreef mschol het volgende:
[..]oude bewaar ik voorlopig eff
[..]
dat is niet aan mij besteed, zo ben ik niet
Ik hoef er niet heen iig.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:07 schreef maily het volgende:
[..]
Benieuwd hoe dit gaat lopen:
https://www.linda.nl/life(...)ken-snackbar-zwolle/
Kesbeke augurken snackbar in Zwolle
En wat als je wel keer iemand tegenkomt met wie het klikt?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:11 schreef mschol het volgende:
[..]oude bewaar ik voorlopig eff
[..]
dat is niet aan mij besteed, zo ben ik niet
Welke cocktails heb je op de lijst?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:20 schreef kwiwi het volgende:
Halve dag etentje voorbereid voor vrienden, plus hele lijst aan cocktails waar ze zometeen eerst uit kunnen kiezenHopelijk smaakt het ook allemaal een beetje
Hoe laat zijn we welkom?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:20 schreef kwiwi het volgende:
Halve dag etentje voorbereid voor vrienden, plus hele lijst aan cocktails waar ze zometeen eerst uit kunnen kiezenHopelijk smaakt het ook allemaal een beetje
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Brak dagjezo de pruimensiroop afmaken
@:essnhills
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:20 schreef kwiwi het volgende:
quote:
Ik heb echt de verkeerde vriendenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:20 schreef kwiwi het volgende:
Voor mij klinkt het meer als een straf.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb mezelf verwend en een doosje after eight gekocht
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
@CherryLips wij hebben schijnbaar geen smaak.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt twee soorten mensen in het leven: after eight fans en zij zonder smaak
dat zie ik dan wel weer, tis niet dat ik de deur helemaal dicht houdquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:17 schreef Ama het volgende:
[..]
En wat als je wel keer iemand tegenkomt met wie het klikt?
ik niet, iig niet zoveel als 'normale' mensenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja iedereen zoekt liefde en wat lichamelijk contact
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Wijze woordenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt twee soorten mensen in het leven: after eight fans en zij zonder smaak
Daar zal je niet de enige in zijn hoor.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:49 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zie ik dan wel weer, tis niet dat ik de deur helemaal dicht houd
[..]
ik niet, iig niet zoveel als 'normale' mensen
De enige juiste conclusie.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:49 schreef Ama het volgende:
[..]
@:cherrylips wij hebben schijnbaar geen smaak.
oh nee, absoluut maar ik ben ook zeker niet een gemiddelde man op dat gebied om het zo maar te zeggenquote:
gelukkig maar, dan kan ik gewoon gek zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:53 schreef Ama het volgende:
Ja ik kan er ook niks aan doen dat wij wel normaal zijn.
Haha, jullie zijn normaalquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:53 schreef Ama het volgende:
*proest*quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:53 schreef Ama het volgende:
Doe normiquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:53 schreef Ama het volgende:
Daar ging m'n drinkenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:53 schreef Ama het volgende:
eergisteren oa pindarotsjes gekocht... xxl zak.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Een maand? Knap, zoveel zelfbeheersing.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
eergisteren oa pindarotsjes gekocht... xxl zak.
die is binnen een maand wel op
zak dicht laten tot 20 aug, dan is hij pas 21 aug opquote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een maand? Knap, zoveel zelfbeheersing.
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:20 schreef Ama het volgende:
Gvd echt net als ik wil grasmaaien is er een dikke stortbui.
quote:
Hiermee bedoel ik trouwens dat het niet meer zo extreem afschuwelijk plakkerig als vanmiddag is. Het is nog steeds vies, niet dat jullie straks boos worden wegens fake news oid.quote:
Thanksquote:
Harry Potterquote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Thanksmaar @:cherrylips kwam met het idee.
![]()
Ik had hiervoor ratten en eentje had ook de naam Draco. Oke ook niet zelf bedacht. Alle huisdieren na Kuroi hebben een naam gekregen door FOK!kers.
Maar ik ben uiteraard wel Harry Potter fan.
Ja die is wel erg vet maar daar heb ik geen ruimte voor. Ik heb wel Hedwig in LEGO vorm met die boeken enz erbij en verder nog 4 setjes van Harry Potter. Maar er komt wel meer.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Harry Potter
Ik wil hogwarts hebben van lego, wel die duurdere
Liever geen smaak dan chocola met munt.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:49 schreef Ama het volgende:
[..]
@:cherrylips wij hebben schijnbaar geen smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |