quote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nou mijn leven is al vier maanden vooral gewoon zitten (als ik niks in huis doe) en op mijn telefoon kijken of de hele dag doen over een film of aflevering en beetje in stilte zitten verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig zit er een stijgende lijn in
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Daarom en het kan ook niet meteen in één dag weer helemaal goed gaan natuurlijk. Maar iedere stap is er één.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig zit er een stijgende lijn in
Wel ontspannende gamesquote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou niet als het om gamen gaat. Er was nog zo'n spel wat ik uit heb gespeeld maar hoe heet die.. Sackboy typ ik uit mijn hoofd maar is vast fout.
Oh en Stray natuurlijk.
Dat is precies wat ik zoek als ik een game speel. Daarom is Planet Zoo ook gewoon leuk. Ik moet geen spelletjes hebben waar ik helemaal de zenuwen van krijg.quote:
Behalve als de Zurks komenquote:
Wat heb je gedaan in de slaapkamer?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:46 schreef Nattekat het volgende:
Heel even in de slaapkamer bezig geweest, lekker 20,3 graden daar
Terug de woonkamer in was erg jammer daarna
Schone was opvouwen, wasmachine vullen en bed opmakenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan in de slaapkamer?
Moet ik straks thuis ook nog doenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schone was opvouwen, wasmachine vullen en bed opmaken
Benieuwd hoe dit gaat lopen:quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:54 schreef Ama het volgende:
Dit was schijnbaar toch geen succes.
[ link | afbeelding ]
quote:
dat is niet aan mij besteed, zo ben ik nietquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
goed bezig nu nog een leuk meisje zoeken
mja iedereen zoekt liefde en wat lichamelijk contactquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:11 schreef mschol het volgende:
[..]oude bewaar ik voorlopig eff
[..]
dat is niet aan mij besteed, zo ben ik niet
Ik hoef er niet heen iig.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:07 schreef maily het volgende:
[..]
Benieuwd hoe dit gaat lopen:
https://www.linda.nl/life(...)ken-snackbar-zwolle/
Kesbeke augurken snackbar in Zwolle
En wat als je wel keer iemand tegenkomt met wie het klikt?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:11 schreef mschol het volgende:
[..]oude bewaar ik voorlopig eff
[..]
dat is niet aan mij besteed, zo ben ik niet
Welke cocktails heb je op de lijst?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:20 schreef kwiwi het volgende:
Halve dag etentje voorbereid voor vrienden, plus hele lijst aan cocktails waar ze zometeen eerst uit kunnen kiezenHopelijk smaakt het ook allemaal een beetje
Hoe laat zijn we welkom?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:20 schreef kwiwi het volgende:
Halve dag etentje voorbereid voor vrienden, plus hele lijst aan cocktails waar ze zometeen eerst uit kunnen kiezenHopelijk smaakt het ook allemaal een beetje
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Brak dagjezo de pruimensiroop afmaken
@:essnhills
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |