Wat hoezo wil je dat weten griezelquote:Op woensdag 26 november 2025 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ben ik heel benieuwd wat jij vanavond gaat doen
wtfquote:Op woensdag 26 november 2025 14:30 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wat hoezo wil je dat weten griezel
Ik vind dit ook van zo'n niveau.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, al denk ik dat de intelligente mensen die deze serie kijken niet hetzelfde publiek is als het popcorn-volk dat Stranger Things kijkt.
quote:Op woensdag 26 november 2025 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ben ik heel benieuwd wat jij vanavond gaat doen
quote:Op woensdag 26 november 2025 14:30 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wat hoezo wil je dat weten griezel
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2025 14:33 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oooh!
Geen een ik heb andere dingen te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef deze aflevering een 7,6.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
quote:Op woensdag 26 november 2025 23:13 schreef GGMM het volgende:
Verdomme, nu moeten we anderhalve week wachten om te zien hoe deze CLIFFHANGER verdergaat.Waarom kijk jij zonder mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef deze aflevering een 7,6.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
Ik vind het zo’n pretentieuze dooddoener om te beweren dat een serie ‘voor het intelligente publiek’ zou zijn.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:16 schreef GGMM het volgende:
Eens, al denk ik dat de intelligente mensen die deze serie kijken niet hetzelfde publiek is als het popcorn-volk dat Stranger Things kijkt.
De échte intellectuelen lezen alleen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:21 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik vind het zo’n pretentieuze dooddoener om te beweren dat een serie ‘voor het intelligente publiek’ zou zijn.
Kan je leuk vinden of niet, maar als je Henk en Ingrid dit laat kijken dan snappen ze geen zak van wat er gaande is. Hele volksstammen tegenwoordig kunnen een verhaal niet meer volgen tenzij alles in elke scene volledig voor ze wordt uitgelegd. Vince Gilligan is groot aanhanger van 'show, don't tell', al zijn series volgen die regel heilig, wat een van de redenen is dat ze zo goed zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:21 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik vind het zo’n pretentieuze dooddoener om te beweren dat een serie ‘voor het intelligente publiek’ zou zijn.
Dat is het ook niet. Het concept bestaan al veel langer, bijvoorbeeld Invasion of The Body Snatchers. Gilligan heeft dit op zijn manier uitgewerkt, maar erg goed vind ik het niet. Stranger Things voor popcorn volk noemen is dezelfde bullshit als Pluribus dit voor de intellectuele cinefile noemen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:21 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik vind het pretentieus geneuzel.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:51 schreef GGMM het volgende:
Pluribus confronteert de kijker met een diepgravende contemplatie over de onschatbare verhevenheid van individualiteit en de onvermijdelijke tol die ware harmonie van ons eist.
Stranger Things is juist een bijzonder intelligente serie omdat ze op ingenieuze wijze nostalgische jaren 80 cultuur verweeft met diepgaande thema’s zoals trauma, onderzoeksethiek en collectieve angst. Daarnaast toont de narratieve structuur een slimme balans tussen bovennatuurlijke spanning en karakterontwikkeling, waardoor elke verhaallijn zowel emotioneel als conceptueel betekenisvol blijft.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:51 schreef GGMM het volgende:
Pluribus confronteert de kijker met een diepgravende contemplatie over de onschatbare verhevenheid van individualiteit en de onvermijdelijke tol die ware harmonie van ons eist.
Stanger Things is "GRRRR eng monster!!"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |