Dat moet je ook vooral niet doen. Mensen die alles compleet door analyseren zijn veel te vermoeiend voor een vermakelijke serie op tv.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toevallig samen met nieuwe Stranger Things seizoen, niet handigquote:Op woensdag 26 november 2025 13:49 schreef GGMM het volgende:
Er is blijkbaar vandaag een nieuwe aflevering in plaats van aankomende vrijdag.
De rest van de afleveringen zijn wel weer 'gewoon' op vrijdag.
Dit even ter info
Eens, al denk ik dat de intelligente mensen die deze serie kijken niet hetzelfde publiek is als het popcorn-volk dat Stranger Things kijkt.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Toevallig samen met nieuwe Stranger Things seizoen, niet handig
Wat hoezo wil je dat weten griezelquote:Op woensdag 26 november 2025 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ben ik heel benieuwd wat jij vanavond gaat doen
wtfquote:Op woensdag 26 november 2025 14:30 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wat hoezo wil je dat weten griezel
Ik vind dit ook van zo'n niveau.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, al denk ik dat de intelligente mensen die deze serie kijken niet hetzelfde publiek is als het popcorn-volk dat Stranger Things kijkt.
quote:Op woensdag 26 november 2025 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ben ik heel benieuwd wat jij vanavond gaat doen
quote:Op woensdag 26 november 2025 14:30 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wat hoezo wil je dat weten griezel
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2025 14:33 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oooh!
Geen een ik heb andere dingen te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef deze aflevering een 7,6.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
quote:Op woensdag 26 november 2025 23:13 schreef GGMM het volgende:
Verdomme, nu moeten we anderhalve week wachten om te zien hoe deze CLIFFHANGER verdergaat.Waarom kijk jij zonder mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef deze aflevering een 7,6.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |