Een bakkie pleurquote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Goed volk hier en de achterdeur staat altijd open voor een bakkie en een praatje
Wetende dat je uit DTS komt nog wel. Oh maar je hebt een roze streepje natuurlijk, dan gelden er ineens andere maatstaven.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 07:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jaik moet volgende maand toch wat
en flash en Haags hebben mij hierheen gelokt
Ik zou er gaan etenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 07:51 schreef Karzai het volgende:
Naam voor een nieuw restaurant verzonnen, de lachende meeuw. Fusion kitchen met alles wat er in de natuur en over datum te vinden is
Heb je dat aan Koen gevraagd?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou vooruit, deze keer zal ik het door de vingers zien
Neequote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je je kussen terug kunnen winnen?
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Wetende dat je uit DTS komt nog wel. Oh maar je hebt een roze streepje natuurlijk, dan gelden er ineens andere maatstaven.
Hallo! Kennen wij elkaar al?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]er komen meerdere hier uit dts..... die ooit daar hebben gepost. Ook 5 met blauw streepje
Is toch niet normaal hè?quote:
Ook een hoop niet meer door dit soort pareltjes:quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]er komen meerdere hier uit dts..... die ooit daar hebben gepost. Ook 5 met blauw streepje
Ik zie ze steeds voorbij komen op insta. Maar durf niet te bestellenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:23 schreef bitterbal het volgende:
Die jurkjes van halara zijn onderweg, ben echt super benieuwd
Maar….quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel
Ik heb hier met oude accounts wel een gepost
Als ik ze heb laat ik weten hoe het is.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik zie ze steeds voorbij komen op insta. Maar durf niet te bestellen
Oh ik ga kijkenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik ze heb laat ik weten hoe het is.
@:ijsdraakje heeft wat spullen voor ze. Voor mij is het ook de eerste keer
Neuhhquote:
Hey Aeque.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Wetende dat je uit DTS komt nog wel. Oh maar je hebt een roze streepje natuurlijk, dan gelden er ineens andere maatstaven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |