Hadden het misschien boeddhisten moeten wordenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon al 400 jaar op zoek naar zichzelf.
Chefke! Boeddhistie ermee!?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden het misschien boeddhisten moeten worden
Ben jij stiekem een Belg?quote:
Ge moet nog verplaatst worden per karrespoor, das wel ambetantquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daarom duurt het steeds zo lang voor ik met het OV op m'n werk ben.
Miljaar, valt ook nergens een beetje fatsoenlijk te poepen in die treinen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ge moet nog verplaatst worden per karrespoor, das wel ambetant
Kzou daar nie content mee zijn zunnequote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Miljaar, valt ook nergens een beetje fatsoenlijk te poepen in die treinen.
https://www.facebook.com/watch/?v=571868251278529quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Miljaar, valt ook nergens een beetje fatsoenlijk te poepen in die treinen.
was het een herhaling met Chiel Breedbeeldsnor?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*zet tv aan
*hoort Muziekfeest op het plein
*zet tv uit
Geloof het niet. Ik hoorde die Mart Hoogkamer.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
was het een herhaling met Chiel Breedbeeldsnor?
ieuwquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geloof het niet. Ik hoorde die Mart Hoogkamer.
Hmm misschien is het later anders geworden dan, maar dit is bij mij gewoon allemaal langsgekomen op de middelbare school. Of wellicht hangt het ook van niveau en profiel af.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bijna alles wat ik weet over onze onafhankelijkheidsoorlog komt van internet, het is echt triest. Als middelbare scholier heb je echt werkelijk geen idee waarom België zo'n raar land is bijvoorbeeld, of waarom we überhaupt een Spaanse koning hadden. De Middeleuwen zijn chronisch onderbelicht.
Het is langsgekomen, maar meestal blijft het beperkt tot een lijstje gebeurtenissen en jaartallen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm misschien is het later anders geworden dan, maar dit is bij mij gewoon allemaal langsgekomen op de middelbare school. Of wellicht hangt het ook van niveau en profiel af.
Zo was het bij ons gelukkig niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is langsgekomen, maar meestal blijft het beperkt tot een lijstje gebeurtenissen en jaartallen.
Snel nog even een stukje achteruitlopen dan maar.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:47 schreef Nattekat het volgende:
10.000 stappen achterhaald: 7000 is genoeg - https://nos.nl/l/2576283
Heb ik het toch mooi gedaan gisteren
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb even een typische off-day. 2306 stapjes. Geen bier dusMorgen jaarlijkse Fles-en-Pa-Fles-dag
Wordt weer leuk. Dus nu slapen
quote:
Rotterdamquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:12 schreef mschol het volgende:
last leg home... even op rotjeknor blijven steken door telefoongesprek (en ik zat wel prima eigenlijk...)
Nooit!quote:
Vasten doe je maar in je eigen tijd.quote:
Dat wordt morgen naar de winkel gaan.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:55 schreef mschol het volgende:
ik bedenk mij dat ik misschien geen melk meer heb staan (of wat anders)
dat sowieso want daar ligt ook pakketje klaarquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wordt morgen naar de winkel gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:07 schreef Ama het volgende:
Pff waarom kan ik nergens nieuwe labeltjes vinden voor mijn label printer.Wel genoeg andere te koop voor andere labelprinters van dit merk.
Dat lijkt me best klote.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Pff waarom kan ik nergens nieuwe labeltjes vinden voor mijn label printer.Wel genoeg andere te koop voor andere labelprinters van dit merk.
https://niimbot.eu/nl/Product/12x40w/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar zijn ze toch leverbaar?
https://www.proshop.nl/La(...)160-pcs-Blue/3216633 die zaak heeft ze o.a. in het blauw
(uitgaande dat je 12x40mm wil hebben)
zijn zo te zien thermal print rollen, die kan je ook wel elders (van een ander of no name merk) krijgen vermoedelijk
JIJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Gaan we dit nou de hele week herhalen?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:47 schreef Nattekat het volgende:
10.000 stappen achterhaald: 7000 is genoeg - https://nos.nl/l/2576283
Heb ik het toch mooi gedaan gisteren
Begint de herfst dan al weer?quote:
Maar eens gaan kijken of de chocoladeletters dan inmiddels al in de winkels liggenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens m'n app hele week regen bij 20 graden en volgend weekend zelfs 18 graden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |