Kun je niet naar huis gaan? Als je naar de wc moet heb je ook een groot probleem.quote:
Tijd voor bier.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is geen water meer op kantoor en ik ben sowieso als enige aanwezig.
Ik heb een GROOT PROBLEEM.
quote:
Heeft Sporza nu pas de stamboom van Wout uitgezocht?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Maar hij is wel verre familie van Mathieuvanuit de 16e eeuw
Telefoon , NOS of HBO app?quote:
Ik moet toch ook op de weg letten, anders is het knap lullig voor mijn medeweggebruikers.quote:
Iedereen is op vakantie johquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet toch ook op de weg letten, anders is het knap lullig voor mijn medeweggebruikers.
Dat valt eigenlijk wel tegen dat het zo lang geduurd heeftquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:25 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Heeft Sporza nu pas de stamboom van Wout uitgezocht?
Doen er meer hoor. Gewoon de telefoon niet in de hand houden en je komt ermee weg.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet toch ook op de weg letten, anders is het knap lullig voor mijn medeweggebruikers.
Zijn het wel Hollandse voorouders?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk wel tegen dat het zo lang geduurd heeft
Alleen rasklimmer Vocsnor levert.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:28 schreef wimderon het volgende:
Benoot, Jorgenson, Kuss, Van Aert.
Visma is rotslecht vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |