abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 juli 2025 @ 07:50:33 #26
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_218325074
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 00:34 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Koffieplanter heeft een hekel aan beide renners.

Weet je wie ook gehakt maakte van de concurrentie? @:AllesKaputt
In dit geval gaat het meer om de fanbases. De eerste normale Sloveen moet ik nog tegenkomen en de Pogacar Cult bestaat enkel en alleen uit enorme autisten van wie het brein tot in extreme vormen is gesportswashed, die direct in de vlekken schieten zodra hun liefkozende UAE wordt beschimpt. Dat gaat inmiddels veel verder dan alleen het mormel zelf (zie: Simmons vs. Wellens).
Put these foolish ambitions to rest.
pi_218325276
Het zou Thymen wel meer dan gegund zijn om dit jaar de bolletjestrui te winnen, maar helaas ! Misschien kan hij zich daar op richten de volgende Tour ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_218325365
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 01:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik denk dat het moeilijk is om een puntentelling te bedenken waar Arensman zowel boven Lenny als Pogacar staat, dus geen idee hoe dit precies het failliet van de bergtrui bevestigt.
ik vind deze puntentelling eigenlijk wel meevallen. deze aanpak is namelijk ooit ingevoerd omdat Sprint aantrekker Antonie Charteau een keer Berg koning werd, terwijl hij iedere bergrit in de bus finishte maar wel genoeg puf had om op de eerste col van de dag steeds genoeg punten mee te pakken. leuk voor zijn ploeg en leuk voor hem maar het was niet de beste klimmer die daar won
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zaterdag 26 juli 2025 @ 09:08:57 #29
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_218325652
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 00:34 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Koffieplanter heeft een hekel aan beide renners.

Weet je wie ook gehakt maakte van de concurrentie? @:AllesKaputt
Idi Amin?

Die heeft de krokodillenkuil iets te vol gegooid zo te zien.
pi_218325715
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 01:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik denk dat het moeilijk is om een puntentelling te bedenken waar Arensman zowel boven Lenny als Pogacar staat, dus geen idee hoe dit precies het failliet van de bergtrui bevestigt.
De dubbele punten van Pogacar waren wel ietwat willekeurig. Waarom die etappe wel en in je "koninginnerit" niet bijvoorbeeld.
  zaterdag 26 juli 2025 @ 09:18:30 #31
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_218325720
Thymengod. Genoten.
  zaterdag 26 juli 2025 @ 09:20:05 #32
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_218325727
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 09:18 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
De dubbele punten van Pogacar waren wel ietwat willekeurig. Waarom die etappe wel en in je "koninginnerit" niet bijvoorbeeld.
Omdat de koninginnenrit niet de Souvenir Henri Desgrange had.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_218326190
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 09:18 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Dubbele punten is enkel bij de klim met de hoogste top (en daar pakte O’Comnor de maximale punten)

En op zich kun je die ook best als koninginnerit zien
  zaterdag 26 juli 2025 @ 10:34:35 #34
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_218326297
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 08:40 schreef Sabata het volgende:

[..]
ik vind deze puntentelling eigenlijk wel meevallen. deze aanpak is namelijk ooit ingevoerd omdat Sprint aantrekker Antonie Charteau een keer Berg koning werd, terwijl hij iedere bergrit in de bus finishte maar wel genoeg puf had om op de eerste col van de dag steeds genoeg punten mee te pakken. leuk voor zijn ploeg en leuk voor hem maar het was niet de beste klimmer die daar won
Mja, ik vind dan ook niet dat de beste klimmer per se de bolletjestrui moet winnen, want over het algemeen wint de beste klimmer de gele trui al. Waarom twee klassementen hebben die nagenoeg hetzelfde werken?

Nog liever een Charteau die er elke dag hard voor knokt dan dat steeds vaker de Tourwinnaar hem per ongeluk wint.
pi_218326347
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 10:34 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Mja, ik vind dan ook niet dat de beste klimmer per se de bolletjestrui moet winnen, want over het algemeen wint de beste klimmer de gele trui al. Waarom twee klassementen hebben die nagenoeg hetzelfde werken?

Nog liever een Charteau die er elke dag hard voor knokt dan dat steeds vaker de Tourwinnaar hem per ongeluk wint.
Mja, je hoeft niet de beste klimmer te zijn, maar toch wel bij de beste 10 horen om voldoende punten te pakken. Martinez met een beetje betere benen had de trui gewonnen.
  zaterdag 26 juli 2025 @ 12:06:20 #36
40566 Ericr
Livewrong
pi_218327127
Las alweer over klassement voor Arensman in een volgende ronde. Hopelijk denkt hij en de ploegleiding er anders over.

Beter twee ritten dan een anonieme plek 3 of top 5.
pi_218327184
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 12:06 schreef Ericr het volgende:
Las alweer over klassement voor Arensman in een volgende ronde. Hopelijk denkt hij en de ploegleiding er anders over.

Ik zou een plek 3 niet 'anoniem' willen noemen. Dat je voor etappes gaat ipv een gc podium zou toch vooral zijn omdat je de kwaliteiten voor dat laatste niet hebt. Ik denk dat als een renner de keuze heeft, deze altijd zal kiezen om met de besten mee te strijden voor het algemeen klassement.
Цой жив
pi_218327462
Het punt is natuurlijk dat als types als Thymen en bv Ben Healy aan een klassement moeten denken ze niet doen waar ze goed in zijn, alles erin gooien op 4 a 5 kansen. Dan zijn ze de hele tijd bezig niet overal tijd te verliezen, niet teveel te geven waar ze normaal hard door trekken of andersom, moeten ze oplettend koersen in sprintersetappes om niet achterop te raken als het weer eens fout gaat. En juist verliest Thymen de plot van de zenuwen en loopt alles in de soep, iedere.. keer.. weer...

Dus fuck het klassement, ga voor de etappes, met een beetje pech komt de ereplaats vanzelf als er genoeg uitvallen
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zaterdag 26 juli 2025 @ 12:44:11 #39
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_218327594
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 12:33 schreef Sabata het volgende:
Het punt is natuurlijk dat als types als Thymen en bv Ben Healy aan een klassement moeten denken ze niet doen waar ze goed in zijn, alles erin gooien op 4 a 5 kansen. Dan zijn ze de hele tijd bezig niet overal tijd te verliezen, niet teveel te geven waar ze normaal hard door trekken of andersom, moeten ze oplettend koersen in sprintersetappes om niet achterop te raken als het weer eens fout gaat. En juist verliest Thymen de plot van de zenuwen en loopt alles in de soep, iedere.. keer.. weer...

Dus fuck het klassement, ga voor de etappes, met een beetje pech komt de ereplaats vanzelf als er genoeg uitvallen
Niet eens dat alles in de soep loopt, elke keer weer… Volgens mij is hij al 3x zesde geworden in een grote ronde. Voor iemand van 25? is dat best aardig.
pi_218327664
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 12:06 schreef Ericr het volgende:

Top 5 of podium in Tour staat natuurlijk wel lekker op je CV. 8e of 9e is natuurlijk ander verhaal.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zaterdag 26 juli 2025 @ 12:51:12 #41
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218327671
.

[ Bericht 98% gewijzigd door Immerdebestebob op 26-07-2025 12:51:31 ]

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciėle doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 2 / 2
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')