quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is die alweer fit na z’n crash in de Tour?
Ik was dat alweer helemaal vergeten, maar die had inderdaad wat straatmeubilair gekopt. Dat zal dan wel niet. Dan een Alaphalippe, Hirschi of gewoon Del Toro ja.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat kan toch haast niet. Dat was een enorme knal. En die was net hersteld voor de Tour.
Ik verwacht eerlijk gezegd gewoon een Del Toro masterclass. En als het iemand uit de Tour wordt zet ik mijn geld op Onley.
Dat was toen een hele grote groep waar hij uit weg reed toch? Volgens mij had je toen ook enkel de Jaizkibel en daarna heel veel tijd om terug te komen. Inmiddels is het iets zwaarder, kun je zeggenquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Licht gloeiende Dekker die ook wist te winnen na een wonder Tour
Zou Dinham echt starten denk je?quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
DNF voordat ze de eerste keer over de finish gaan. Blobloblo'd
Powless sowieso top 10.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als je iemand wil selecteren die rotslecht was, dan heb je Aranburu, Powless en Castrillo als optie.
Gezien die vandaag nog 170 km in Sydney gefietst heeft, zou ik daar niet op rekenen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou Dinham echt starten denk je?
Ja, volgens mij ook, 52 man ook in de groep vlak achter Dekker.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was toen een hele grote groep waar hij uit weg reed toch? Volgens mij had je toen ook enkel de Jaizkibel en daarna heel veel tijd om terug te komen. Inmiddels is het iets zwaarder, kun je zeggen
Groep van 50+ man inderdaadquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was toen een hele grote groep waar hij uit weg reed toch? Volgens mij had je toen ook enkel de Jaizkibel en daarna heel veel tijd om terug te komen. Inmiddels is het iets zwaarder, kun je zeggen
Meest overduidelijke silent ban ooit na zijn hilarische prestatie op het WK in Glasgow.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Gezien die vandaag nog 170 km in Sydney gefietst heeft, zou ik daar niet op rekenen.
Blijkbaar in juli weer begonnen met fietsen na (wederom) maandenlang rust.
Toen was er een ander klein sportevenement bezig, wellicht komt het daardoor.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:26 schreef Marcoss het volgende:
Zag net de uitslag van vorig jaar, daar kan ik me echt niks meer van herinneren
Oh, dat was nog tijdens de OS jaquote:Op donderdag 31 juli 2025 01:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toen was er een ander klein sportevenement bezig, wellicht komt het daardoor.
Eeuwig fenomeen Benja Prades (41) rolt daar de boel nog maar eens op 💪🏻quote:
Lollerflip doet niet mee: https://sporza.be/nl/matc(...)ek-af~1728392762412/quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Ik was dat alweer helemaal vergeten, maar die had inderdaad wat straatmeubilair gekopt. Dat zal dan wel niet. Dan een Alaphalippe, Hirschi of gewoon Del Toro ja.
Het wk?quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat zou Arensman nog gaan rijden dit jaar?
Weinig geschikte koersen voor de renners zoals hem als je de Vuelta niet rijdt. Misschien de Ronde van Polen? Anders eigenlijk alleen nog wat Italiaanse eendagskoersen, maar of daar nou zijn kracht ligt.
Ik weet niet of hij echt een eendagsrenner is, maar ik zou hem in ieder geval meenemen. Veel beter hebben we ook niet.quote:
Adne van Engelen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij echt een eendagsrenner is, maar ik zou hem in ieder geval meenemen. Veel beter hebben we ook niet.
Italiaanse eendagskoersen rijdt hij meestal wel in de herfst.quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Weinig geschikte koersen voor de renners zoals hem als je de Vuelta niet rijdt. Misschien de Ronde van Polen? Anders eigenlijk alleen nog wat Italiaanse eendagskoersen, maar of daar nou zijn kracht ligt.
Eventueel Tour of Brittan en daarna door na de Italiaanse wedstrijden.quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |