Het is dan toch leuker om gepijpt te worden in de sauna?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:48 schreef Cockwhale het volgende:
Vraag je toch of je d'r mag pijpen in de sauna?
Beffen bedoel je. Zou niet weigeren.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:48 schreef Cockwhale het volgende:
Ja die ziet er ook lekker uit. Gek om te zeggen maar voor 63 is ze lekker ‘strak’.quote:
Picsquote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja die ziet er ook lekker uit. Gek om te zeggen maar voor 63 is ze lekker ‘strak’.
Ze mag er zijn in badpak
We wachten de foto's inderdaad geduldig af.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja die ziet er ook lekker uit. Gek om te zeggen maar voor 63 is ze lekker ‘strak’.
Ze mag er zijn in badpak
Hoe weet je haar leeftijd?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Dat je dus al die vrouw ziet en ziet dat ze 60+ is.
En dan loopt ze weg en ziet dat ze nog steeds een goed lichaam heeft en een lekker kontje in een strakke witte broek 😳🫣
Die billen konden ook van een meid van 25 zijn.
Hoeft niet altijd zo te zijn. Ik ben ver voorbij de 60 en ik heb nog steeds geen grijze haren (bovendien haren kun je verven) of rimpels.quote:
Wait wut???quote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:48 schreef Cockwhale het volgende:
Daar geloof ik echt geen reet van. Plaats maar foto.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd zo te zijn. Ik ben ver voorbij de 60 en ik heb nog steeds geen grijze haren (bovendien haren kun je verven) of rimpels.
Daarentegen zijn er ook legio jonge meisjes/vrouwen met een goed figuur maar een verlopen koppetje van het roken/drinken/drugsgebruik of gewoon doordat ze dagelijks haar gezicht 10 cm onderplamuurt.
quote:
TS zei laatst ergens als hetero graag mannen te pijpen in de sauna, vandaar.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:21 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook al. @:Cockwhale heeft een zonnesteek of iets dergelijks.
Oh ik kende d'r ook zo-een hoor.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daar geloof ik echt geen reet van. Plaats maar foto.
kwestie van tijd dat ze kanker krijgt van de zonnebrandquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh ik kende d'r ook zo-een hoor.
75, leek midden 50. (ongeverfde) blonde haren.
Goede genen, nooit roken/drinken, en als ze in de zon ging of zelfs alleen maar een rondje ging lopen in de zon, zonnebrand.
Uhuh tot die strakke witte broek uitgaatquote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Die billen konden ook van een meid van 25 zijn.
zelfgemaakte enchiladasquote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het is dan toch leuker om gepijpt te worden in de sauna?
Ja, en straks hebben we legio wappies als jij met kanker omdat ze zich nooit insmeerdenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kwestie van tijd dat ze kanker krijgt van de zonnebrand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |