SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, tot een paar dagen terug had ik er (ook) nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Gast, ik wist tot voor kort niet eens wat het was!How can I make this topic about me?![]()
Je kent genoeg Anita's van de camping die paffend op de scootmobiel rondcruisen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:07 schreef kree het volgende:
ik geloof nl niet als ik om me heen kijk, dat er zoveel minder vrouwen zijn die roken als ik.
Maar oke. in paiq wel.......
of is dat wel zo?![]()
Zit jij er nog steeds niet op?quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, tot een paar dagen terug had ik er (ook) nog nooit van gehoord.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
zoveel keer met rokers (groepje) nu. is het dan leuker en komen er betere gesprekken.
Maar okeeeee ik weet dat het slecht is voor je jaja.Do what you love, love what you do!![]()
nee?quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kent genoeg Anita's van de camping die paffend op de scootmobiel rondcruisen?Do what you love, love what you do!![]()
Daarom ben ik ook een hele gezellige user, omdat ik rook!quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:10 schreef kree het volgende:
zoveel keer met rokers (groepje) nu. is het dan leuker en komen er betere gesprekken.
Maar okeeeee ik weet dat het slecht is voor je jaja.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Verstandigquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee. Ik heb de website zelfs nog niet eens bekeken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ja nouja ik ook dusquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook een hele gezellige user, omdat ik rook!
vuurtje ouwe?
Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind de hagelslag van de Aldi lekkerquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT blieft alleen Duitse boterhamworst op zijn bammetjes, of hagelslag van de Jumbo.
~FEYENOORD~
Onder het motto: "Ik kom toch binnenkort wel te sterven, dus laten we maar een fesstje maken van het leven"?quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook een hele gezellige user, omdat ik rook!![]()
![]()
Goeie tip, kan ik wel eens checken dan!quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind de hagelslag van de Aldi lekker![]()
![]()
Mijn vriendin, mijn moeder, stiefmoeder, stiefzus, schoonzus.quote:
Wat erg eigenlijk
~FEYENOORD~
Nah, was er liever nooit aan begonnenquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Onder het motto: "Ik kom toch binnenkort wel te sterven, dus laten we maar een fesstje maken van het leven"?
~FEYENOORD~
Sjezus, waar zitten die cavia's deze dagen te zeiken zeg? Ik heb de hoeken en randen van het hok helemaal verschoond terwijl de rest van het hok nog steeds behoorlijk vers is qua bodembedekking, en nog steeds ruik ik een pislucht daar vandaan komen!![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn vriendin, mijn moeder, stiefmoeder, stiefzus, schoonzus.
Wat erg eigenlijk!
Bekijk deze YouTube-video![]()
Gelukkig klinkt niemand zo, mijn buurvrouw van de TT camping en tevens schuinachterbuurvrouw buiten de camping om klinkt wel zo, kan ook niet meer met stemverheffing praten want dan zit ze een half uur te hoestenquote:
~FEYENOORD~
Cavia'squote:Op donderdag 24 juli 2025 22:13 schreef ToT het volgende:
Sjezus, waar zitten die cavia's deze dagen te zeiken zeg? Ik heb de hoeken en randen van het hok helemaal verschoond terwijl de rest van het hok nog steeds behoorlijk vers is qua bodembedekking, en nog steeds ruik ik een pislucht daar vandaan komen!
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Min-ToT vond ze wel tof, maar heeft wel flink de interesse verloren.quote:
Heeft ze wel laatst weer op schoot genomen toen een vriendinnetje op bezoek kwam.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: