Nee, ben solidair met alle studenten en scholieren die er komen, wel wat voor ze overlaten and suchquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet gewoon frikandelbroodjes en een energy drankje?
Die moeten maar leren omgaan met teleurstellingenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:28 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, ben solidair met alle studenten en scholieren die er komen, wel wat voor ze overlaten and such
nee idd, wel een frietmuseum, maar geen patatmuseumquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:29 schreef STING het volgende:
[..]
Amai, je moet toch wat, ze hebben daar natuurlijk geen patat. #rip
Te gezondquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:25 schreef STING het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak ja, maaltijdsalade halen
Ik van elke lunchquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:41 schreef STING het volgende:
[..]
Van brood eten tijdens de lunch ben ik niet meestal niet bijster productief meer 's middags
Ik van aanwezig zijn.quote:
Dat valt nog mee.quote:
0 meter?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
2 maanden niet geklommen en kan weer op 0 beginnen![]()
Ja zou ook wel raar zijn geweest als je daar al 2 maanden bovenin een klimwand hingquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ooit geklommen maar kwam echt niet hoogquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar begin je sowieso. Maar zijn zo ongeveer de kinder routes
Awwwquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoop het. Maar even gaan opbouwen weer.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Awww
Maar meestal komt het redelijk snel weer terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh, echt? Wat is er ineens weer zo lastig aan dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:11 schreef mschol het volgende:
hijs wel shiny hoorHee daar was ik eergister!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee daar was ik eergister!Komt wel dichtbij zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Wijze man is iequote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:Dr_Flash zei dat ik hier moet komen posten, omdat het hier gezellig is
Somsquote:
Soms is ie ook gewoon onwijs jaquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee daar was ik eergister!ik vond die brussel expo gebouwen wel mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snel, verstop je!quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond die brussel expo gebouwen wel mooierZien er wat Oostblokkerig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
De minder comfortabele grepen zijn al snel lastig als je grip wat minder is. Denk dat we ook weer paar extra kilo’s naar boven toe moeten.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, echt? Wat is er ineens weer zo lastig aan dan?Heb daar in de bergen nooit echt last van na het een jaar niet gedaan te hebben. Dan is het alleen weer even erin komen, maar niet vanaf 0 beginnen.
mja vind ik wel meevallen eigenlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zien er wat Oostblokkerig uit
Toch heb ik goed geslapen..quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eerste nacht in een nieuwe omgeving is altijd vervelend
Ja kloptquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:Dr_Flash zei dat ik hier moet komen posten, omdat het hier gezellig is
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:11 schreef mschol het volgende:
hijs wel shiny hoorPaar ledlampjes zouden niet misstaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezierquote:
@Bomenverzameling kijk goed uit achter je!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:32 schreef STING het volgende:
[..]
Veel pleizerStraks na de lunch weer het bos in
Ga ik doen. Ik heb wel een hekel aan insecten met een angel. Dus ik weet niet wie er bang moet zijn...quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
@:Bomenverzameling kijk goed uit achter je!
Gelukkig zitten we niet op Curacaoquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga ik doen. Ik heb wel een hekel aan insecten met een angel. Dus ik weet niet wie er bang moet zijn...
Thai zijn echt oprecht erg ontdaan door de hele situatie ja. Of ze zich hier zorgen maken weet ik niet. We zitten er ver van af. Maar ze begrijpen het niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:43 schreef mschol het volgende:
@:bitterbal worden ze al zenuwachtig op jouw eiland van dat gedoe met cambodja
quote:
Geniet ervan.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ieper is 2 uur reizen...
kan ik beter andere keer doen via antwerpen, sneller en goedkoper
ik ga zo brussel nog even in , patatje als lunch enzo en ondertussen bedenk ik of ik vanavond misschien gewoon weer in mn eigen bed slaap
naar ieper is prima te doen in een normaal weekend voor mij (omdat ik toch lang weekend heb altijd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |