Die is met al die wolken en buien nu ook hoog. Komend weekend amper tot geen 20 graden. Zou verboden moeten zijn in de zomer dat de temperatuur onder de 20 blijft overdagquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Opbokken met die luchtvochtigheid?
Ja dat is mijn probleem.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:01 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Die is met al die wolken en buien nu ook hoog. Komend weekend amper tot geen 20 graden. Zou verboden moeten zijn in de zomer dat de temperatuur onder de 20 blijft overdag
Beter dan dalen in augustusquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ja hoor, we gaan weer voetballen en de temperatuur schiet weer omhoog
Dan moet warmer dan 5 graden overdag in de winter ook verboden wordenquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:01 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Die is met al die wolken en buien nu ook hoog. Komend weekend amper tot geen 20 graden. Zou verboden moeten zijn in de zomer dat de temperatuur onder de 20 blijft overdag
Op zich vind ik echt winter niet zo erg, maar meestal is het van dat nèt niet weer en van dat halfslachtige gedoe. Echt kansloos. 2 graden, bewolkt en mist of motregenquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan moet warmer dan 5 graden overdag in de winter ook verboden worden
Lastig om zo'n keuze te hebbenquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:00 schreef quirina het volgende:
Met dat gekke weer weet ik niet goed wat we dit weekend moeten doen. Of naar ons vakantiehuisje of met de boot weg. Want het weer valt nog steeds mee.
Vrijmibo op het terras vanavond.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Weeronline noemt dit "wisselvallig zomerweer"
Ik noem dit "herfst" @:rambodirk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende week weer zomers.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:41 schreef mitt het volgende:
Te vroeg pieken heet dit.
ik die midden in de zomervakantie zit
Nou zeg dat, was even druk bezig..quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:22 schreef dick_laurent het volgende:
@:geschiedkundige .... we missen je dagelijkse ochtend update vanuit de Limburgse Atacama woestijn
Zegt mijn vrouw ook wel eensquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:41 schreef mitt het volgende:
Te vroeg pieken heet dit.
ik die midden in de zomervakantie zit
Zou wel weer tijd worden. Stabiel, zonnig en droog met graad of 24-26quote:
Ik ook. Dit hoort bij een Nederlandse zomer dus daarom geen waarschuwing.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:31 schreef THEFXR het volgende:
Ik zit nu middenin de stortbui de doods, geen code geel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |