Ik ben van 86, en aangezien the A-team eind jaren 90 vaker werd herhaald dan zijn shows is dat wel wat is blijven hangen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het waren er twee, aldus IMDB.
LIjkt me niet echt iets waar je hem van zou moeten kennen dus naast zijn reguliere tv optredens.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hij worstelde al een tijdje met zijn gezondheid.
Ik ook hoor. Ja ik weet dat hij een reality serie had maar denk als eerste aan The A-teamquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het waren er twee, aldus IMDB.
LIjkt me niet echt iets waar je hem van zou moeten kennen dus naast zijn reguliere tv optredens.
Voor zover je je druk kunt maken over of bezig kunt houden met iemand die je slechts uiterst oppervlakkig kent uit de entertainmentindustrie, maar: bij mij heeft hij ernstig afgedaan nadat dat kutzoontje van hem voor de zoveelste keer dronken veel te hard reed, crashte en zijn medepassagier daarna een kasplantje was geworden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:10 schreef PowerLoungen het volgende:
2 organisaties verwoest (medeverantwoordelijk) , wappie , maga en gewoon een klootzak .
Rip.
Dat was ie natuurlijk niet. Showworstelen is eerder vergelijkbaar met een circusact.quote:
Met Randy 'Macho Man' Savage. Die ik mij vooral nog herinner omdat hij ene Elizabeth om zich heen had huppelen.quote:
Dat was hij wel degelijk. Niet in de competitieve vorm, waarbij je als sporter naar de winst streeft. Maar wel professioneel in de zin dat het je beroep is, je ervoor moet trainen en er ook geschikt voor moet zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:50 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat was ie natuurlijk niet. Showworstelen is eerder vergelijkbaar met een circusact.
Inderdaad, veel van die gasten zijn na hun carrière fysiek ook behoorlijk naar de klote.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:49 schreef Hexagon het volgende:
Inderdaad, het is dan wel show, maar ieder ander zou al na twee minuten naar het ziekenhuis kunnen worden afgevoerd
De "manager" annex zeer lekker wijf.quote:
Mr. Nanny idd, my god dat was slecht, maar wat heb ik die film vaak gezien in mijn jonge jaren. En dan was er ook nog deze:quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:54 schreef Hexagon het volgende:
Dat was me wel een cultfiguur ja.
Ken hem vooral van de film Mister Nanny, die we in groep 8 in de klas keken.
Ja, het was eigenlijk een soort soap.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
De "manager" annex zeer lekker wijf.
Randy was altijd een bad guy en de Hulk ging ook steeds meer die kant op. Voorheen de lieve sterke beer. Briljante scripting allemaal.
Ja, hun broze gezondheid zal er vast niks mee te maken hebben...quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:40 schreef SuperNeger het volgende:
Wel heel toevallig dat opeens al die Amerikaanse celebrities dood gaan vlak voor er een bepaalde lijst wordt gepubliceert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |