SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
godver wat flauwquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik ga ook weer terug denk ik!![]()
![]()
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Hey Lovelyquote:Lekker, geniet er van. Hoelang ga je/quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je had niet anders van me verwacht hoop ikquote:
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
is ook een plan, maar dan moet ik mensen lokkenquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:43 schreef Moonlight het volgende:
Ja @:loveislikeakiss als je nou gewoon lekker gaat tellen, kunnen we je daar likenHey there sunshine lift my heart
Ze gaat niet, ze komt ook weer terugquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lovely
[..]
Lekker, geniet er van. Hoelang ga je/
How can I make this topic about me?![]()
Jawel! We hebben gewoon wifiquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Zal Amy vanaf Tenerife ook gaan bolken?![]()
Maar ik denk wel minder
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
moonlight denkt ik moet hier minder volk hebben, ik lok lilak weg naar SPL / Teltopic #677 tel door en door en door....Hey there sunshine lift my heart
Minder wifi?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel! We hebben gewoon wifi![]()
Maar ik denk wel minderI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
moonlight denkt ik moet hier minder volk hebben, ik lok lilak weg naar SPL / Teltopic #677 tel door en door en door....![]()
![]()
10 dagen!quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lovely
[..]
Lekker, geniet er van. Hoelang ga je/Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Dat is je geraden ook. Het is veel te leuk daar om je kostbare vakantieuren te verdoen op FOK, toch?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel! We hebben gewoon wifi![]()
Maar ik denk wel minderHow can I make this topic about me?![]()
Wanneer kan je?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wacht nog op mijn uitnodigingI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ik had dat wel gedaanquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Zal Amy vanaf Tenerife ook gaan bolken?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja, moet het dan met 2 andere mensen delenquote:
Als jij daar bent , dan ik ook ffquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
moonlight denkt ik moet hier minder volk hebben, ik lok lilak weg naar SPL / Teltopic #677 tel door en door en door....![]()
![]()
Twee nog wel, oef.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, moet het dan met 2 andere mensen delenI'm surrounded by morons!
zijn toch geen puntjes te behalen hier![]()
Hey there sunshine lift my heart
Ja maar in de avond en ochtend misschien, of als ik me verveel op het strand. Hmm neem wel een boek mee. Een leuke roman, dan wordt het toch nog romantischquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is je geraden ook. Het is veel te leuk daar om je kostbare vakantieuren te verdoen op FOK, toch?
Je vervelen op het strand? De zee verveelt nooit. Het prachtige uitzicht, die golven, da's toch prachtig?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar in de avond en ochtend misschien, of als ik me verveel op het strand. Hmm neem wel een boek mee. Een leuke roman, dan wordt het toch nog romantisch
How can I make this topic about me?![]()
@Mij bolkquote:I'm surrounded by morons!
Hallo, ik kom even een bolk plaatsenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Maar wel likesquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
zijn toch geen puntjes te behalen hier
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Beperkt bolken op vakantie. Ja natuurlijk. Het is echt zonde van je tijd anders.quote:How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: