SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Maar dat is lekker, maar ik koop deze https://www.alpro.com/nl/producten/drinks/sojadrink-rode-vruchtenquote:
Die smaakt net als Fristi
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
altijd die mods weer met hun door het slotje heen postenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
drop fruit duo's zijn wel lekker anders, zou ik zo elke dag kunnen eten hiihihWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Is dat een nieuwe mod? Ik heb nog nooit van hem gehoordquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
altijd die mods weer met hun door het slotje heen posten![]()
Ik snoep niet eens heel veel.. maar af en toe is een snoepje of 2 a 3 wel lekker
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mijn broertje werkte ooit als vertegenwoordiger voor Friesland Campina En zijn vriendin noemde hem Fristi boy.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent zelfquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:28 schreef Lovely het volgende:
Ik snoep niet eens heel veel.. maar af en toe is een snoepje of 2 a 3 wel lekker![]()
Wat nou!?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:21 schreef hemarookworst het volgende: sowieso snoep kopen als volwassene
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
altijd die mods weer met hun door het slotje heen posten
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
dud0r is meer een bejaarde modquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe mod? Ik heb nog nooit van hem gehoordHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben dol op snoep, misschien zo een zakje kopen voor in het vliegtuig. Dat er zo'n lekker zoete geur om me heen hangt
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Wijze woordenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
verstandig wel, heb je iets om op te sabbelen als je oren plop zeggenquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben dol op snoep, misschien zo een zakje kopen voor in het vliegtuig. Dat er zo'n lekker zoete geur om me heen hangtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: