Je bent er ook pas een paar uurtjes natuurlijkquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet hier echt nog wennen
begrijpelijkquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet hier echt nog wennen
blauwtand staat uit?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:06 schreef Ama het volgende:
Hmm waarom doet geen 1 muis het meer op de laptop.
Dat weet ik niet maar grote kans dat uit en aan dat weer oplostquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:06 schreef Ama het volgende:
Hmm waarom doet geen 1 muis het meer op de laptop.
Nee niks werkt en nu heb ik de touchpad p.o. uitgezet dus nu kan ik niks meer.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar grote kans dat uit en aan dat weer oplost
Gewoon de uitknop.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee niks werkt en nu heb ik de touchpad p.o. uitgezet dus nu kan ik niks meer.
Maar dan staat die toch nog steeds uit als ik hem weer aan zet?quote:
Muizen lostrekken, waarschijnlijk is de instelling van je mousepad dat 'ie uitgeschakeld is wanneer er een externe muis gevonden is.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dan staat die toch nog steeds uit als ik hem weer aan zet?
quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent er ook pas een paar uurtjes natuurlijk
Ja klopt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent er ook pas een paar uurtjes natuurlijk
Nee heb ik net zelf p.o. gedaan toen ik zocht waarom hij de draadloze niet pakt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Muizen lostrekken, waarschijnlijk is de instelling van je mousepad dat 'ie uitgeschakeld is wanneer er een externe muis gevonden is.
Oh dat zal wel ff wennen zijnquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ja klopt.
Maar ik heb al wel warm gegeten. Dat doen ze hier om 12 uur.
Om 17uur is er een broodmaaltijd
Ja en ik hoef niet mee te eten. Normaal ben ik ook niet thuis om 12 uurquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat zal wel ff wennen zijn
Maar het is maar tijdelijk natuurlijk
Straks kun je lekker je eigen eetplan trekken
Kun je zelf koken daar?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en ik hoef niet mee te eten. Normaal ben ik ook niet thuis om 12 uur
https://kwintwebshop.nl/kettingwerk/quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:41 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie een leuke site waar je kettingen kan kopen?
https://www.hornbach.nl/c(...)gen/kettingen/S4781/quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:41 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie een leuke site waar je kettingen kan kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |