Europa Universalis IVquote:
Nee, ik mis er een stuk of 4, denk ik. Misschien intussen al meer. xDquote:
Ik heb geen idee wat hier staatquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Europa Universalis IV
Een RTS achtige versie van Civ.
Oh, dan heb je bijna alles dus? Dan ben je wel fanatiek.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik mis er een stuk of 4, denk ik. Misschien intussen al meer. xD
Wat zijn nog veilige steden voor een leuke stedentrip?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Zo gaat ie nergens heen, zo zit ie in het gaza van europa.
Dat zei ik anderhalf jaar geleden al.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij stond vrijwel altijd buiten. Daar ga ik nu wel verandering in brengen hoor.
Destijds wel. Zelfs een tijdje met een groepje mensen multiplayer gedaan. Nu al een hele tijd niet meer gespeeld. Weer begonnen sinds ik Airborne Kingdom heb uitgespeeld.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dan heb je bijna alles dus? Dan ben je wel fanatiek.
Budapestquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat zijn nog veilige steden voor een leuke stedentrip?
Ja, oke, maar daar ben ik nu al 2x geweestquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
BudapestTenzij je niet hetero bent wellicht
O ja scandinavië is altijd leuk. Stockholm ook, hoewel het bendegeweld daar uit de klauwen looptquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, oke, maar daar ben ik nu al 2x geweest
Ik was vanmiddag naar Oslo aan het kijken, dat zag er wel leuk uit
Maar niet zo RTS als AoE dusquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Europa Universalis IV
Een RTS achtige versie van Civ.
Hoop wel dat je niet in Molenbeek zitquote:
Alle ex Oostbloklandenquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat zijn nog veilige steden voor een leuke stedentrip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |