abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219468384
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 18:19 schreef Simpel-Zat het volgende:
Als South Park altijd het niveau had gehad van de afgelopen seizoenen was het nooit het succes geworden wat het uiteindelijk geworden is. Satan/Trump, die zwangerschap, Jesus als conciërge. Het is allemaal zo blèhh.
Voorheen nam South Park alle stromingen onder de loep..

Tussen Trump 1 em Trump 2 zat er ook een president waar heel veel mis mee was, waar heel satire bij te verzinnen was. Complete radiostilte.

Trump 1 met Garrisson was nog een briljante vondst, vond ik, maar wat ze er nu van gemaakt hebben, het is zo ultiem flauw en makkelijk. Waarom daar zo op projecteren ipv gewoon ouderwetse alledaagse hypocriete situaties en misstanden satirisch belichten? Ik kan afleveringen niet eens meer afkijken. Misschien lopen Matt en Trey al veel te lang mee, ze worden steeds ouder en het brein minder soepel..

Die behind the scene docu waarin de HumancentiPad achter de schermen in beeld werd gebracht ging nog gepaard met lachsalvo's.. dat ze de opnamen moesten stoppen omdat ze van meligheid van hun stoel vielen. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze dat al jaren niet meer hebben. Dat is gewoon terug te zien in de grappen en de creativiteitsloze onderwerpen. Ze blijven er vreselijk veel geld mee verdienen, dat is volgens mij de enige reden dat ze er nog mee doorgaan, het plezier van het maken is weg en dat zie je terug in het niveau van hun output.

Of ben ik de enige die dit zo zie?
Ik ben gestopt met South Park kijken toen ze finaal de plank missloegen ten tijde van de corona epidemie.
Het is ook niet zo gek dat Trey en Matt helemaal bezeten zijn met TDS, ze zijn namelijk beide getrouwd met vrouwen of colour.

Vermoedelijk zit er nu een woke team achter die de grapjes stuurt, en ja.. the left can't meme. Jouw post bevestigd mijn mening dat ik South Park niet meer hoef te kijken.

Als ik Trump en Vance grapjes wil kijk ik wel 1 van de 10 late night shows zoals Kimmel, Fallon, Colbert of welke lachband late night show die op youtoep is te vinden.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  vrijdag 12 december 2025 @ 06:49:35 #127
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_219471000
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2025 21:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ik ben gestopt met South Park kijken toen ze finaal de plank missloegen ten tijde van de corona epidemie.
Het is ook niet zo gek dat Trey en Matt helemaal bezeten zijn met TDS, ze zijn namelijk beide getrouwd met vrouwen of colour.

Vermoedelijk zit er nu een woke team achter die de grapjes stuurt, en ja.. the left can't meme. Jouw post bevestigd mijn mening dat ik South Park niet meer hoef te kijken.

Als ik Trump en Vance grapjes wil kijk ik wel 1 van de 10 late night shows zoals Kimmel, Fallon, Colbert of welke lachband late night show die op youtoep is te vinden.
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Huilon jong!
Robert Moog died for our synths
pi_219473944
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2025 06:49 schreef Gehenna het volgende:

[..]
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Huilon jong!
Nouja gelukkig zijn er nog genoeg klassiekers, maar het is duidelijk zoals meerderen aangeven dat Trey en Matt het kwijt zijn. Een gemiddelde AI generated Sora South Park episode is grappiger.

Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video

_O- _O- _O-

[ Bericht 10% gewijzigd door epicbeardman op 12-12-2025 13:55:20 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  vrijdag 12 december 2025 @ 15:32:39 #129
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_219474881
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 13:45 schreef epicbeardman het volgende:
Nouja gelukkig zijn er nog genoeg klassiekers, maar het is duidelijk zoals meerderen aangeven dat Trey en Matt het kwijt zijn.
Jouw mening != feit

Ik zie op imdb dat op basis van duizenden ratings van kijkers, de beoordelingen niet minder zijn dan andere jaren, de eerste episode van S27 zou je zelfs met een 9.3/10 kunnen zien als een nieuwe fan-favoriet, op basis van 14.000 ratings. En ook S28 zit rond de 7.0 - 7.5 gemiddeld.

Dus ik zou dat niet 'het kwijt zijn' noemen. Wellicht komt het meer omdat jij het toevallig met je tere huidje niet tegen wat satire kan over je stokpaardjes :P (zo maar een gok hoor)
Robert Moog died for our synths
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')