SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weet Niet wat je poept maar ik rook een plak (ons) hasj per maand. Genoeg fotos van wat ik allemaal geproefd hebquote:![]()
DMT molecuul?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slaapbolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wat kost een ons tegenwoordig?quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:19 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Weet Niet wat je poept maar ik rook een plak (ons) hasj per maand. Genoeg fotos van wat ik allemaal geproefd heb“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die moet je zeg maar op de rand van je bed roken? Dat is dan wel heel goed spul.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:22 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Goeie (static) vanaf 600. Kan zo oplopen tot 1200, daar val je verplicht van in slaap“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nouja.. ik heb er ooit een tester van gehad. Dikke gram er in en genoten. Was 7 uur maar ik vond het mooi om maar 1 Kant op te gaan; het nestquote:Op donderdag 24 juli 2025 03:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die moet je zeg maar op de rand van je bed roken? Dat is dan wel heel goed spul.![]()
Blowen heeft mij geen nieuwe inzichten gegeven. Ketamine wel.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:19 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Weet Niet wat je poept maar ik rook een plak (ons) hasj per maand. Genoeg fotos van wat ik allemaal geproefd heb![]()
Dat was ook niet echt een succes mijn beste.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Blowen heeft mij geen nieuwe inzichten gegeven. Ketamine wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
True. Maar de K-hole was wel leip.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was ook niet echt een succes mijn beste.
Maar dat doe ik dus inderdaad ook niet meer opnieuw.![]()
Draai nu ook een dikke gram in deze. Doe dat regelmatig. Met een +-600 plak. Is waar ik altijd voor ga.
Ga er wel zo nog eentje van draaien voordat ik ga koesen.. maar dat is de tolerantie![]()
Maakte me oprecht zorgen om je. Maar kon niet reageren.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
True. Maar de K-hole was wel leip.
Maar dat doe ik dus inderdaad ook niet meer opnieuw.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
1x gedaan. Niet mijn dingquote:Op donderdag 24 juli 2025 03:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Blowen heeft mij geen nieuwe inzichten gegeven. Ketamine wel.
Toen ik weer half nuchter was kwam ik erachter dat een tafelhoek door mn telefoon gegaan is die in mn Zak zat.![]()
Eigenlijk is dat zonde. Een halve gram bereik je hetzelfde effect mee.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:27 schreef Helenattenek het volgende:
Draai nu ook een dikke gram in deze. Doe dat regelmatig. Met een +-600 plak. Is waar ik altijd voor ga.
Ga er wel zo nog eentje van draaien voordat ik ga koesen.. maar dat is de tolerantie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is wel insane.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:27 schreef Helenattenek het volgende:
Ga er wel zo nog eentje van draaien voordat ik ga koesen.. maar dat is de tolerantie
Ik rookte vroeger vooral heel veel niet zo sterke joints.![]()
Ja ik werd zo manisch als de pest.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maakte me oprecht zorgen om je. Maar kon niet reageren.
Wat wel goed voelt maar was niet slim als bipolair.![]()
Ik was vooral de hele tijd alles kwijt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:27 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
1x gedaan. Niet mijn ding
Toen ik weer half nuchter was kwam ik erachter dat een tafelhoek door mn telefoon gegaan is die in mn Zak zat.![]()
Je had wel je euforische momenten dat je dacht alles door te hebben. Maar je vergat daarbij het concept van micro dosing.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik werd zo manisch als de pest.
Wat wel goed voelt maar was niet slim als bipolair.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik rook ook heel veel Niet sterke jonkers
Rook er zo 10 op een 'dag' met intotaal 3 gram.
En Dan savonds 1 a 2 gram voor t slapen![]()
En geen wiet?quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:31 schreef Helenattenek het volgende:
Ik rook ook heel veel Niet sterke jonkers
Rook er zo 10 op een 'dag' met intotaal 3 gram.
En Dan savonds 1 a 2 gram voor t slapen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Professioneel schermkijken ging maar goed tot een bepaalde hoogte
Toen knapte de vleugels in mn hoofd en therapie bracht me tot dit punt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: