SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, luier van de baby verschonen. Z’n vrouw heeft nachtdienst.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Goeie TT
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Nee je verward hem.met de vinoloogquote:Op donderdag 24 juli 2025 01:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, luier van de baby verschonen. Z’n vrouw heeft nachtdienst.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik hoop voor je dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee je verward hem.met de vinoloog
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Jij bent er ook zo een
Well, life can be a riot
Vinoloog is kikquote:Op donderdag 24 juli 2025 01:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je gelijk hebt.
Toyboy is mijn eigen keuze voor telegramIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Bril krijt?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Begin nu echt aan mezelf te twijfelen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo'n letters omdraaiert.quote:
Paar jaar terug met een oude vriend van mij ook. We kwamen via Jerard Goling en Beroen van der Joom uit bij Dries Roelvink die we Droel Riesvink, Droes Rielvink, Driel Roesvink en Riel Droesvink noemde, en nog wat variaties daar op. Tot we een half uur verder waren en we compleet vergeten waren hoe 'ie ook alweer heette want ALLES kon
Well, life can be a riot
Ik dacht misschien een slaappil of zo. Omdat je het over inkicken had.quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik doe daar niet aan dat weet je toch
Hancko naar Atletico MadridThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Roelvink klinkt het meest ongeloofwaardig als naam, wat een nepnaamquote:Op donderdag 24 juli 2025 01:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo'n letters omdraaiert.
Paar jaar terug met een oude vriend van mij ook. We kwamen via Jerard Goling en Beroen van der Joom uit bij Dries Roelvink die we Droel Riesvink, Droes Rielvink, Driel Roesvink en Riel Droesvink noemde, en nog wat variaties daar op. Tot we een half uur verder waren en we compleet vergeten waren hoe 'ie ook alweer heette want ALLES kon![]()
Ja snap jequote:Op donderdag 24 juli 2025 01:16 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Roelvink klinkt het meest ongeloofwaardig als naam, wat een nepnaam
Well, life can be a riot
De soup guy.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vind zelf RIel Droesvink ook beter klinkenquote:Op donderdag 24 juli 2025 01:20 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Droef Rielvink klinkt al een stuk beter
Well, life can be a riot
Hij is wel een vinoloog.quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:20 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Droef Rielvink klinkt al een stuk beter
@Vino_Tinto“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind Dries eigenlijk helemaal geen naam. Dries is net niks.quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind zelf RIel Droesvink ook beter klinken![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij is wel een vinoloog.
@:Vino_Tinto
Mijn vinoloog is 45 en lekker
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die ligt te videobellen met haar toyboy!quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij is wel een vinoloog.
@:Vino_TintoProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hier alles rustig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee Dries klinkt als een plaatsnaam, niet als een voornaamquote:Op donderdag 24 juli 2025 01:24 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik vind Dries eigenlijk helemaal geen naam. Dries is net niks.Well, life can be a riot
Nee die is al slapenquote:Op donderdag 24 juli 2025 01:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die ligt te videobellen met haar toyboy!Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Wat let je?quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:26 schreef Shii het volgende:
Wel zin in een wijntje nu..................![]()
![]()
Of als een werkwoord.quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee Dries klinkt als een plaatsnaam, niet als een voornaam
Ik dries
Jij driest
Wij driesen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
net als Tiesquote:Op donderdag 24 juli 2025 01:24 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik vind Dries eigenlijk helemaal geen naam. Dries is net niks.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lekker warm voor even.quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb m’n boxers volgescheten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vinoloog wil stoute dingen met mij doen
Tijd om te gaan slapenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of als een werkwoord.
Ik dries
Jij driest
Wij driesen
Wij hebben gedriesd?Well, life can be a riot
Want jij bent niet stout?quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
Vinoloog wil stoute dingen met mij doen
Tijd om te gaan slapen
Killem please.quote:
die is altijd wakker behalve tijdens kantoortijden toch?quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ga maar lekker slapen dan. FF en ik verdelen de punten wel.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ga maar lekker slapen dan. FF en ik verdelen de punten wel.
@mario390Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Kakhielquote:
Well, life can be a riot
Die maakte toch ook muziek?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt ja. En deed vloggen over van allesquote:Well, life can be a riot
Het is veel te druk nu voor Mario.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb wel eens wat van hem gezien/gehoord.quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt ja. En deed vloggen over van alles“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
HAHAHHA JEZUS
Well, life can be a riot
Hij had een hele bijzondere en snelle manier van pratenquote:Op donderdag 24 juli 2025 01:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb wel eens wat van hem gezien/gehoord.Maar volgens mij doet hij niets meer op internet buiten FOK! om
Well, life can be a riot
@marretakquote:Op donderdag 24 juli 2025 01:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb wel eens wat van hem gezien/gehoord.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja nee doe maar nietWell, life can be a riot
Lang haar en een gitaar zegt mijn geheugen. Kan het helemaal fout hebben.quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hij had een hele bijzondere en snelle manier van pratenMaar volgens mij doet hij niets meer op internet buiten FOK! om
nietquote:Well, life can be a riot
Lang haar wel ja, rood.quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lang haar en een gitaar zegt mijn geheugen. Kan het helemaal fout hebben.
Gitaar weet ik niet meerWell, life can be a riot
Wel rood dus. Dan heb ik het goed.quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lang haar wel ja, rood.
Gitaar weet ik niet meer
Die met fijne Pcknick blijft leuk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hehehehehehehequote:Well, life can be a riot
Ja true, gun het hem.quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mooie stap voor hem. Beter dan in de zandbak spelen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Denk kijk nog wat Social media
Merken filmpjes van banket bakkerij producten
Honger...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Dat hele album "the naked truth" is gruwelijk goed.quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:45 schreef Shii het volgende:
Golden Earring - Just a little bit of peace in my heart (akoestisch)
Bekijk deze YouTube-videoWell, life can be a riot
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gaan deze week wel wat grootheden dood zeg.quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat hele album "the naked truth" is gruwelijk goed.
Leuk filmpje davilexThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoop echt dat het voorlopig de laatste isquote:Op donderdag 24 juli 2025 01:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaan deze week wel wat grootheden dood zeg.
Ik trek het echt niet als een McCartney of Jagger gaan.
We hebben de afgelopen maand Brian Wilson gehad, Sly, Ozzy en George. Hou nu maar ff opWell, life can be a riot
Is RP op vakantie?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vond een berichtje van Possetje in een oud topic
hello i am edwin a musician , i want to marry emma watson um i am 37 years old my aunt was a lesbian , who raised me a bit besides my mother and father
um when its possible one day i would like to live in france , i feel a bit better there as i do in holland , its all a bit softer there
oke bey bey now ps my email is as follows :
dandybleus@email.lolWell, life can be a riot
Hoop wel dat ze er mocht 't weer terugkomen wat meer energie en tijd in steken, want het stelde toen grafisch al geen fuck voor....quote:Well, life can be a riot
En Theo Huxtable.quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoop echt dat het voorlopig de laatste is
Ik trek het echt niet als een McCartney of Jagger gaan.
We hebben de afgelopen maand Brian Wilson gehad, Sly, Ozzy en George. Hou nu maar ff op“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja. De verkeerde Cosby overlijdquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja. De verkeerde Cosby overlijdEens.Mag je van mij best zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat is toch wel een gruwelijk lekkere super group hoor!quote:Well, life can be a riot
Hier, was even een docu aan het kijken over het einde van de kosmos.quote:
Eng wel. En hoop niet dat het zo eindigt.![]()
Zit nu alles van Rick Astley te luisteren op Spotify, holy shit was is z'n album "50" gruwelijk goed
Well, life can be a riot
Klaar met vegen Shii ?quote:
Slaap lekker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee joh, we leven in een simulatie.quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hier, was even een docu aan het kijken over het einde van de kosmos.
Eng wel. En hoop niet dat het zo eindigt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Slechte kwaliteit. Dit filmpje.quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Uiteindelijk gaat alles en iedereen dood“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ken maar 1 nr en die drukte ik altijd snel weer wegquote:Op donderdag 24 juli 2025 01:53 schreef Grotetijd het volgende:
Zit nu alles van Rick Astley te luisteren op Spotify, holy shit was is z'n album "50" gruwelijk goed![]()
![]()
Hij heeft zo veel underrated nummers.quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:55 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 nr en die drukte ik altijd snel weer weg
Zelfs op dat album "whenever you need somebody" staan echt heerlijk kazige nummers.Well, life can be a riot
Ik moet bij dat nummer altijd aan Gretha denken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:55 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 nr en die drukte ik altijd snel weer weg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk niet dat je mij kan overhalen om te luisterenquote:Op donderdag 24 juli 2025 01:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hij heeft zo veel underrated nummers.
Zelfs op dat album "whenever you need somebody" staan echt heerlijk kazige nummers.![]()
Ah diequote:Op donderdag 24 juli 2025 01:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hier, was even een docu aan het kijken over het einde van de kosmos.
Eng wel. En hoop niet dat het zo eindigt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Mijn schuld.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ohquote:Op donderdag 24 juli 2025 01:57 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mij kan overhalen om te luisterenWell, life can be a riot
Welke?quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet bij dat nummer altijd aan Gretha denken.![]()
Yes! Wel een prachtige documentaire.quote:
Maar ik kan gewoon niet geloven dat er uiteindelijk een eeuwig ijskoud leeg universum is.
Ik denk dat er een soort van big crunch is en daaropvolgend weer een big bang.
Dat kwam ook al even aan bod in de docu. En het stelt me in elk geval iets gerust.![]()
![]()
Maak je je daar echt druk om?quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yes! Wel een prachtige documentaire.
Maar ik kan gewoon niet geloven dat er uiteindelijk een eeuwig ijskoud leeg universum is.
Ik denk dat er een soort van big crunch is en daaropvolgend weer een big bang.
Dat kwam ook al even aan bod in de docu. En het stelt me in elk geval iets gerust.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Post #155quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Koekje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee ik wil iets met room en bladerdeeg en chocoladequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Voor mij bedoel ik omdat braaf.quote:Op donderdag 24 juli 2025 02:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee ik wil iets met room en bladerdeeg en chocolade“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb daarstraks een pak soesjes opgevroten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 02:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee ik wil iets met room en bladerdeeg en chocolade![]()
Verstandig zijn is niet meteen reden voor een beloning héquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Half bevroren?quote:Op donderdag 24 juli 2025 02:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks een pak soesjes opgevroten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2025 02:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee ik wil iets met room en bladerdeeg en chocolade
Lekker als je die dan uit een kut eet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 02:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat wel een beetje. Jammer wel.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Snap ikquote:Op donderdag 24 juli 2025 02:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks een pak soesjes opgevroten.
Als ik ze in huis zou hebben nu lag ik viesdik te zijn op de bankHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik krijg hier geen beeld bij.quote:Op donderdag 24 juli 2025 02:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lekker als je die dan uit een kut eet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maakt dat het niet zuur?quote:Op donderdag 24 juli 2025 02:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lekker als je die dan uit een kut eet.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het zijn geen augurken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik tijdje terug ook een soesje opgevroten. Ze stuurde nog dagen appjesquote:Op donderdag 24 juli 2025 02:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks een pak soesjes opgevroten.![]()
Die vorige bladerdeeg is veel beter.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is een klusje wel.zelf bladerdeeg maken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geld bespaard / tijd bespaard = onder 1quote:Op donderdag 24 juli 2025 02:16 schreef FreshFruit het volgende:
Is een klusje wel.zelf bladerdeeg maken.![]()
Rollen,vouwen,kwartslag draaien en dat iets van 50 keer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En tussendoor vaak koelenquote:Op donderdag 24 juli 2025 02:18 schreef FreshFruit het volgende:
Rollen,vouwen,kwartslag draaien en dat iets van 50 keer.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kijken wat ze nu er op aan te merken heeft.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bladerdeeg kopen = moeite¹quote:Op donderdag 24 juli 2025 02:18 schreef FreshFruit het volgende:
Rollen,vouwen,kwartslag draaien en dat iets van 50 keer.
Bladerdeeg rollen, bouwen, draaien = moeite⁵⁰![]()
Ik moest dat vroeger op school doen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 02:20 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Bladerdeeg kopen = moeite¹
Bladerdeeg rollen, bouwen, draaien = moeite⁵⁰“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Om daarna de hapjes met jouw bladerdeeg bij de kantine te kopen voor welgeteld ¤1,25 per stukquote:Op donderdag 24 juli 2025 02:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moest dat vroeger op school doen.![]()
![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18# Moeite-meting in de keuken
class Moeite:
def __init__(self, basis):
self.basis = basis
def koop_bladerdeeg(self):
return self.basis ** 1 # minimale moeite
def maak_bladerdeeg(self):
return self.basis ** 50 # extreme moeite!
# Start met een basismoeite
moeite = Moeite(basis=2)
# Resultaten
print("Bladerdeeg kopen kost moeite:", moeite.koop_bladerdeeg())
print("Bladerdeeg zelf maken kost moeite:", moeite.maak_bladerdeeg())Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ging uit gewoonte YT aanzetten en zag niks.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hebt gelijk. Dat kan echt niet. Dat is als een streepje bloed in klodder sperma.quote:Op donderdag 24 juli 2025 02:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat ene bruine lijntje in de witte...Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Morgen komt via andere kanalen het boxing event.quote:Op donderdag 24 juli 2025 02:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ging uit gewoonte YT aanzetten en zag niks.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij kent het principe?quote:Op donderdag 24 juli 2025 02:22 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Om daarna de hapjes met jouw bladerdeeg bij de kantine te kopen voor welgeteld ¤1,25 per stuk
Bij ons verdwenen er op miraculeuze wijze hele bakplaten van de kar richting de kantine.
Amy is wakker.quote:
Tukkertje kwam niet opdagen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ongesteld?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
@KoningWouter
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48class Moeite:
def __init__(self, basis=2):
self.basis = basis
def koop_bladerdeeg(self):
return self.basis ** 1 # minimale moeite
def huil(self):
print("😢 Je begint te huilen van vermoeidheid...")
return self.basis ** 10
def vouw(self):
print("🔁 Vouwen... en vouwen... en nog eens vouwen...")
return self.basis ** 15
def koel(self):
print("❄ Wachten... het moet weer een uur de koelkast in.")
return self.basis ** 5
def rol(self):
print("🧈 Alles plakt... opnieuw bloem erop. En rollen maar.")
return self.basis ** 8
def zelf_maken(self):
totaal = 0
print("\n🔨 Begin met zelf bladerdeeg maken:")
totaal += self.huil()
totaal += self.vouw()
totaal += self.koel()
totaal += self.rol()
totaal += self.vouw() # want dat doe je dus meerdere keren!
totaal += self.koel()
totaal += self.rol()
totaal += self.huil() # nog één keer, uit wanhoop
print("\n🥐 Bladerdeeg is klaar!")
return totaal
# Gebruik de Moeite-klas
moeite = Moeite(basis=2)
print("=== Optie 1: Bladerdeeg kopen ===")
print("Totale moeite:", moeite.koop_bladerdeeg())
print("\n=== Optie 2: Bladerdeeg zelf maken ===")
totale_moeite = moeite.zelf_maken()
print("Totale moeite (geschat):", totale_moeite)Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Was bang om te vechten nu is het weer sterre.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-07-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 2167 / +119 / +4 / 6906 / 7797
2. FreshFruit / 1333 / +122 / +7 / 2265 / 2934
3. KillemWieft / 858 / +74 / +9 / 703 / 998
4. gebrokenglas / 817 / +53 / +0 / 2752 / 3328
5. Lovely / 520 / +20 / +0 / 2230 / 2601
6. _UserName_ / 511 / +10 / +0 / 480 / 645
7. MooieTop6 / 499 / +7 / +0 / 2266 / 2582
8. mario390 / 431 / +35 / +0 / 872 / 1144
9. loveislikeakiss / 422 / +20 / +1 / 2208 / 2479
10. Helenattenek / 410 / +0 / +0 / 460 / 585
11. DJMO / 400 / +17 / +0 / 808 / 1069
12. Dr.Mikey / 338 / +1 / +0 / 403 / 542
13. marc0871 / 316 / +8 / +0 / 727 / 935
14. Fogel / 315 / +1 / +0 / 981 / 1217
15. hemarookworst / 314 / +22 / +2 / 1044 / 1266
16. MizzezAmy / 311 / +13 / +0 / 1759 / 2029
17. maily / 287 / +8 / +0 / 1091 / 1247
18. Sally / 274 / +3 / +0 / 278 / 397
19. KoningWouter / 270 / +3 / +1 / 1050 / 1196
20. kree / 269 / +0 / +0 / 1206 / 1412SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Wie heeft Killem laten laufen?![]()
Ik niet, kan wel bladerdeeg maken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 02:32 schreef Helenattenek het volgende:
Jullie voelen je wel echte it'ers ofniedan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je moest eens weten hoeveel bladerdeeg ik kan kopen als ik die tijd mocht facturerenquote:Op donderdag 24 juli 2025 02:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik niet, kan wel bladerdeeg maken.![]()
![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55import SwiftUI
struct ContentView: View {
@State private var reactie: String = ""
private let zin = "Jullie voelen je wel echte it'ers ofniedan"
var body: some View {
VStack(spacing: 30) {
Text("🔍 Zin:")
.font(.headline)
Text("\"\(zin)\"")
.multilineTextAlignment(.center)
.padding()
.background(Color(.secondarySystemBackground))
.cornerRadius(10)
Button("Ben ik een echte IT'er?") {
analyseerZin()
}
.font(.title2)
.padding()
.background(Color.blue)
.foregroundColor(.white)
.cornerRadius(12)
if !reactie.isEmpty {
Text(reactie)
.font(.title2)
.padding()
}
}
.padding()
}
func analyseerZin() {
let kernwoorden = ["it'ers", "echte", "voelen"]
var gevonden = 0
for woord in kernwoorden {
if zin.lowercased().contains(woord) {
gevonden += 1
}
}
switch gevonden {
case 3:
reactie = "✅ Jullie klinken als échte IT'ers!"
case 1...2:
reactie = "🧐 Misschien half-IT'er? 🤓"
default:
reactie = "🤖 Nog geen IT-vibes gedetecteerd..."
}
}
}Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Het lukt me niet eens meer om een tweet te plaatsen. En ik heb juist zo`n topfilmpje.quote:Op donderdag 24 juli 2025 02:33 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel bladerdeeg ik kan kopen als ik die tijd mocht factureren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kom Nou 'hij' zet een heuze comment bij self.vouw maar er gebeurt daar helemaal niets bijzondersquote:![]()
Geen idee waar dit over gaat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Axioma 13: Zelfs als een universum eindigt in stilte, blijft de mogelijkheid tot herhaling bestaan in het grotere fractale geheel. Want herhaling vereist geen lineaire toekomst, maar de aanwezigheid van potentie binnen het oneindige.![]()
![]()
Xquote:Op donderdag 24 juli 2025 02:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het lukt me niet eens meer om een tweet te plaatsen. En ik heb juist zo`n topfilmpje.
Ineens meerdere coding conventions gebruiken, zo bijzonder.quote:
En wat doen fucking smileys in code. UTF-16 hallo? Wat is er gebeurt met UTF-8? Flashbacks naar ASCII > ANSI.
Succes met je "maar het draait op mijn machine"![]()
Wat is jouw probleem?quote:Op donderdag 24 juli 2025 02:39 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ineens meerdere coding conventions gebruiken, zo bijzonder.
En wat doen fucking smileys in code. UTF-16 hallo? Wat is er gebeurt met UTF-8? Flashbacks naar ASCII > ANSI.
Succes met je "maar het draait op mijn machine"![]()
Ja maar deze is zo mooi. Een kind wordt aangesproken op het schelden van ewa N*gger. En die meneer doet dat zo heel netjes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jaah, problemen delen![]()
Ik ga in bed liggen
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Natnek ken ik wel als uitdrukking.quote:
Please don`t go.quote:Op donderdag 24 juli 2025 02:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Jaah, problemen delen![]()
Ik ga in bed liggen
Engnek kan ook.quote:Op donderdag 24 juli 2025 02:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Natnek ken ik wel als uitdrukking.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Bollebof.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben ook een hele natte nek. Aangenaam.quote:Op donderdag 24 juli 2025 02:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Natnek ken ik wel als uitdrukking.![]()
Brochemquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mizze. Kan gebeuren.quote:
Kan de beste overkomenquote:
Is vast omdat ik mn ogen dicht moet doen
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Sweet dreams.quote:Op donderdag 24 juli 2025 02:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan de beste overkomen
Is vast omdat ik mn ogen dicht moet doen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit is het tot nu toe.quote:Axioma’s van Fractalisme
Fractalisme is oneindig op micro- en macroschaal.
Er is geen begin of einde.
Alles is afgeleid van een fractale formule.
Fractalen hebben herhalende patronen op grote en kleine schaal.
Bewustzijn is een herhalend fractaal patroon dat zich in het oneindige universum voortdurend opnieuw vormt, waardoor het ‘ik-zijn’ telkens weer wordt ervaren, zonder noodzaak van een vaste ziel.
In een oneindig universum herhaalt het patroon van het 'ik' zich oneindig, niet als exacte kopie, maar als variatie binnen het grotere fractale geheel. Elke expressie is zowel uniek als verbonden.
In een oneindig en fractaal universum leeft bewustzijn uiteindelijk elk mogelijk leven. Het 'ik' is niet beperkt tot één bestaan, maar manifesteert zich overal waar het patroon ontstaat.
Reïncarnatie is in Fractalisme geen reis van een ziel, maar de natuurlijke herhaling van het ‘ik-patroon’ binnen het oneindige veld van mogelijkheden.
Zelfs als een universum eindigt in stilte, blijft de mogelijkheid tot herhaling bestaan in het grotere fractale geheel. Want herhaling vereist geen lineaire toekomst, maar de aanwezigheid van potentie binnen het oneindige.![]()
Drankorgel.quote:
Ik herkende haar niet met tanden en zo.quote:Op donderdag 24 juli 2025 02:52 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Jaaaa de drankorgel met mn nichtje eropProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
En hier chat jij over met dames?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En zonder onze piemels in haar.quote:Op donderdag 24 juli 2025 02:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik herkende haar niet met tanden en zo.![]()
Kunstgebit had ze te leen omdat ze op de foto gingquote:Op donderdag 24 juli 2025 02:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik herkende haar niet met tanden en zo.![]()
Ze lijkt me wel lang.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik deed een poging. Maar had haar verwijderd. Was niet mijn type.quote:Op donderdag 24 juli 2025 02:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En hier chat jij over met dames?![]()
Je had je ballen geschoren?quote:Op donderdag 24 juli 2025 02:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik deed een poging. Maar had haar verwijderd. Was niet mijn type.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze was expres je type Niet meerquote:Op donderdag 24 juli 2025 02:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik deed een poging. Maar had haar verwijderd. Was niet mijn type.![]()
Het gaat er vooral om dat ik er zelf gerustgesteld van word.quote:Op donderdag 24 juli 2025 02:54 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Veel te spiritueel om mensen met hardnekking ego ('ik') Los te krijgen![]()
Nei disse wer in frisse.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In d’r haar en in d’r kont(haar).quote:Op donderdag 24 juli 2025 02:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
En zonder onze piemels in haar.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ze ging wel in op reincarnatie maar die hield er een MBO blik op na.quote:Op donderdag 24 juli 2025 02:57 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ze was expres je type Niet meer
Ze had vroeger iets gedroomd en wist zeker dat het echt was of zo. Was er al snel klaar mee.![]()
Wat is een MBO blik?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een shock-therapie gedachte waar je een 'spinneweb' Mee kan maken isquote:Op donderdag 24 juli 2025 02:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om dat ik er zelf gerustgesteld van word.
In zekere zin Ben je niks waard. Hoeveel 'miljard' je ook waard bent. Hoeveel land je ook bezit. Hoeveel kinderen je ook hebt.
De wereld gaat echt Niet veranderen als je van de brug springt.
De wereld veranderd als je er positief aan bijdraagt.![]()
Klinkt niet echt heel aardig.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat ik in de zin daarna uit leg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Juistquote:Op donderdag 24 juli 2025 03:02 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Een shock-therapie gedachte waar je een 'spinneweb' Mee kan maken is
In zekere zin Ben je niks waard. Hoeveel 'miljard' je ook waard bent. Hoeveel land je ook bezit. Hoeveel kinderen je ook hebt.
De wereld gaat echt Niet veranderen als je van de brug springt.
De wereld veranderd als je er positief aan bijdraagt.
Maar waarom kom je überhaupt met het idee dat je iets of niets waard moet zijn. Dat is een non-issue.![]()
Getrouwde vrouwen neuken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben ik ook niet. In de strijd om liefde vallen er slachtoffers.
Dat zet het ego op zn plekquote:Op donderdag 24 juli 2025 03:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Juist
Maar waarom kom je überhaupt met het idee dat je iets of niets waard moet zijn. Dat is een non-issue.
Een ego hoort van gezonde portie te zijn. En niet tot een geldings niveau.![]()
Ik ben gewoon sowieso waardeloos. Mijn ego heeft geen enkele aanleiding zich iets te verbeelden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:06 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Dat zet het ego op zn plek
Een ego hoort van gezonde portie te zijn. En niet tot een geldings niveau.![]()
Slaap lekker maatje!quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:11 schreef KillemWieft het volgende:
Heren bedankt voor het spelen. Ik ga er vandoor.![]()
![]()
Misschien zit ik op een andere lijn van wat bij jouw een steunpillaar Zou zijn. Dan is het irrelevantquote:Op donderdag 24 juli 2025 03:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben gewoon sowieso waardeloos. Mijn ego heeft geen enkele aanleiding zich iets te verbeelden.
Ik ga nu een dikke dikke jaap draaien dus diepzinnigheid zit er bij mij Niet meer in nu![]()
Trusten Opa.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:11 schreef KillemWieft het volgende:
Heren bedankt voor het spelen. Ik ga er vandoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geniet er van.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:12 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Misschien zit ik op een andere lijn van wat bij jouw een steunpillaar Zou zijn. Dan is het irrelevant
Ik ga nu een dikke dikke jaap draaien dus diepzinnigheid zit er bij mij Niet meer in nu![]()
Dat kan juist welquote:Op donderdag 24 juli 2025 03:12 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Misschien zit ik op een andere lijn van wat bij jouw een steunpillaar Zou zijn. Dan is het irrelevant
Ik ga nu een dikke dikke jaap draaien dus diepzinnigheid zit er bij mij Niet meer in nu
Slapen. Wat is dat?Well, life can be a riot
Paniek hier. Vriendin wordt wakker met een bolle wang en is doodsbenauwd voor de tandarts.![]()
Eerst maar wat ibu`s ingepropt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze moet even doorslikken wat je daar hebt achtergelaten netquote:Op donderdag 24 juli 2025 03:17 schreef FreshFruit het volgende:
Paniek hier. Vriendin wordt wakker met een bolle wang en is doodsbenauwd voor de tandarts.![]()
Eerst maar wat ibu`s ingepropt.![]()
Blijf maar lekker onwetend.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:15 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ja nouja het gebrek zit m vooral in de behoefte er aan![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: