Temperatuurquote:1 De hoogste temperatuur (graden C):
2 De laagste temperatuur (graden C):
3 Hoeveelheid Neerslag (mm):
4 Zon (uren):
5 Gemiddelde Windsnelheid (m/s):
6 Aantal warme dagen:
7 Aantal zomerse dagen:
8 Aantal tropische dagen:
Ik meende jou toch echt te hebben toegevoegd, dat heb ik vorige keer ook medegedeeld.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Weer niet getagged. Ik stop ermee.
Eerlijk, als dit uitkomt verdien je wel een huilende taartquote:Op zondag 27 juli 2025 15:21 schreef GarlandBriggs het volgende:
Protest post!
1 De hoogste temperatuur (graden C): 19.9
2 De laagste temperatuur (graden C): 5.7
3 Hoeveelheid Neerslag (mm): 231
4 Zon (uren): 42
5 Gemiddelde Windsnelheid (m/s): 4.4
6 Aantal warme dagen: 9
7 Aantal zomerse dagen: 0.5
8 Aantal tropische dagen: 0
ik had al gereageerd zie post 7quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Laatste mention! Iets meer dan een kwartier nog![]()
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:Scjvb / @:OA / @:onlogisch / @:Mikeytt / @:dick_laurent / @:Pisces29 / @:Geschiedkundige / @:Arizona / @:LTVDK / @:QWARQTAARTJE / @:de_boswachter
Is een algemene mention naar iedereen, ook als je em hebt ingevoerd kun je die melden nog ontvangen, sommige passen soms op het laatste moment hun post nog aan of posten nog een nieuwe verwachting.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 00:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik had al gereageerd zie post 7
Nee nee, dit is alleen voor De Bilt, voorspelling voor het hele jaar is wel landelijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:23 schreef Nattekat het volgende:
Verdomme, ik ben weer vergeten dat de Tmax landelijk is
Oh, dan valt de schade mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee nee, dit is alleen voor De Bilt, voorspelling voor het hele jaar is wel landelijk
Weet niet of die zeer lage temperatuur, de zonuren met neerslag verwisselen, een opzet was of nietquote:Op zondag 27 juli 2025 15:21 schreef GarlandBriggs het volgende:
Protest post!
1 De hoogste temperatuur (graden C): 19.9
2 De laagste temperatuur (graden C): 5.7
3 Hoeveelheid Neerslag (mm): 231
4 Zon (uren): 42
5 Gemiddelde Windsnelheid (m/s): 4.4
6 Aantal warme dagen: 9
7 Aantal zomerse dagen: 0.5
8 Aantal tropische dagen: 0
Je had 202 uren zon moeten invullenquote:Op maandag 1 september 2025 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Die fruts glipt er net voor
Maar goed, ik deed een win-win voorspelling
201 was ook prima geweestquote:Op maandag 1 september 2025 23:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je had 202 uren zon moeten invullenhet zijn de die 3 uurtjes zon die het doen
Nee, 201 uren zon was gelijke stand geweestquote:Op maandag 1 september 2025 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
201 was ook prima geweest
Met 200 was het gelijk geweest, dat was wel heel geniaal geweest.
Owquote:Op maandag 1 september 2025 23:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee, 201 uren zon was gelijke stand geweest![]()
Score frutsel: 36,35
Die van jou:
Uren zon / Score.
199 - 36,85
200 - 36,60
201 - 36,35
De zonuren /4 he
Dubbele faal deze postquote:Op maandag 1 september 2025 23:30 schreef MissHobje het volgende:
Zo hey! 1e! tof!
![]()
![]()
Enne @:INViTuS en @:Geschiedkundig ook gefeliciteerd![]()
Thanksiequote:Op maandag 1 september 2025 23:51 schreef Starhopper het volgende:
Gefeliciteerd @:misshobje en @:INViCTuS en @:Geschiedkundige![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik was erg chagrijnig van het grijze en frisse Juliweer in mijn vakantie dat een proteststem een welkome digitale uitlaatklep was.quote:Op maandag 1 september 2025 21:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weet niet of die zeer lage temperatuur, de zonuren met neerslag verwisselen, een opzet was of niet![]()
In het klassement had je 5de gestaan, maar door dit grapje zak je naar plek 13
Daarmee pak je ook Houtenbeen hierin mee met nogal erg hoge score, want door het vergeten krijgt hij +10 extra punten boven op die van jou.
Gezien ik vandaag / morgen met de uitslag kom, ga ik hier even over nadenken wat hiermee te doen. Mogelijk dat ik hem de 1 na laatste persoon die punten +10 ga geven, dat scheelt een plek in de ranglijst.
De rest van de users hebben 1 of 2 keer meegedaan. Hun zullen in het "om het hoekje kijken" kamer worden gezetof wel voor spek en bonen, maar ook hun zal ik eventueel van jou punten besparen
![]()
Foei GarlandBriggs! Niet weer doen he, anders krijg je klappen met de mattenklopper
Mooi nu kijken of ik de uitslag kan plaatsen of dat ik het morgen ga doen, hmmm
Oef dat is een bittere hap, dan had je beter niet mee kunnen doenquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:32 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ja, ik was erg chagrijnig van het grijze en frisse Juliweer in mijn vakantie dat een proteststem een welkome digitale uitlaatklep was.
Maarrrr...ik was natuurlijk wel van plan hem aan te passen aan het eind. Helaas ben ik dat dus vergeten
Dus nu op de recalcitrante blaren hè...
Sorry @:houtenbeen voor de angstige momenten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |