Het verdienmodel is dat hij straks 50.000m2 gaat verkopen als bouwgrondquote:Op woensdag 23 juli 2025 12:59 schreef maily het volgende:
Mooi verdienmodel.
Rondleidingen geven in een onaf attractiepark.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:01 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Het verdienmodel is dat hij straks 50.000m2 gaat verkopen als bouwgrond
quote:... als het attractiepark dit jaar niet opengaat, wordt het erfpachtcontract niet verlengd
Kende ik niet, maar even opgezocht en meteen boekje besteld.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:02 schreef Eightyone het volgende:
Dit is iets voor Mark van Wonderen, de treurtrip-man.
zet er (bij wijze van) 3 medewerkers neer en een draaimolen en het park kan open.quote:
Hm, land van ooit was leuk, maar waren niet heel moderne attracties. Het hele verhaal eromheen deed meer met kinderen dan de attracties. Althans met die fantasten van ons. Wij waren hun lakeien, hè...quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hij heeft ook een restaurant in Rotterdam dat tientallen meters de lucht in gaat en dan voortdurend rondjes draait zodat je heel Rotterdam ziet. Hele leuke ervaring is dat.
En dat pretpark heeft heel veel van Het Land van Ooit overgenomen.
Het is een heel excentrieke ondernemer. Ik vrees alleen dat dat pretpark nooit af zal komen.
Aja moet je wel weten dat het vaak om bouwgrond gaat waar in jaren 90 geen hond brood zag?quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:01 schreef Moonversion het volgende:
[..]
ultra modern wonen, op steenworp afstand van het centrum, hoogbouw aan de maas
kassa
In Berg en Dalquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:11 schreef Kim-Holland het volgende:
Originele naam wel aangezien er al een pretamusementspark Tivoli bestaat.
Dat pannenkoekenhuis daar tegenover (de Heksendans) gingen we altijd na afloop naar toequote:
Ja is dat leuk? Ik denk altijd ga een kilometer verderop op de Euromast eten als je graag hoog in de lucht eet. Dat ronddraaiende restaurant valt kwa hoogte toch volledig in het niet?quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hij heeft ook een restaurant in Rotterdam dat tientallen meters de lucht in gaat en dan voortdurend rondjes draait zodat je heel Rotterdam ziet. Hele leuke ervaring is dat.
Het is een heel excentrieke ondernemer. Ik vrees alleen dat dat pretpark nooit af zal komen.
Voor sommige zal het niks zijn. Voor anderen is het geweldig.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja is dat leuk? Ik denk altijd ga een kilometer verderop op de Euromast eten als je graag hoog in de lucht eet. Dat ronddraaiende restaurant valt kwa hoogte toch volledig in het niet?
Leuk boek, maar gezien het verschijningsjaar (2020) inmiddels wel gedateerd. Veel zal inmiddels ofwel 'strakgetrokken' ofwel gesloopt zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kende ik niet, maar even opgezocht en meteen boekje besteld.
Jezus wat lul je man. Er is letterlijk maar 1 attractie overgenomen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Aan je smiley te zien lijkt het net alsof ik het kindekke Jezus heb beledigt ofwat? Het bericht komt ook maar zomaar uit een of andere random poepkrant?quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ah, possetje heeft weer eens eigenhandig een nieuwsartikel zitten te verknippen.
Een belediging van Hennie, God van de attracties! Moge uw draaimolens houterig draaien, en uw achtbanen immer onaf blijven.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:25 schreef marretak het volgende:
[..]
Aan je smiley te zien lijkt het net alsof ik het kindekke Jezus heb beledigt ofwat? Het bericht komt ook maar zomaar uit een of andere random poepkrant?
Wat een humor! (Secretaresse nog verkeerd geschreven ook.)quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:57 schreef marretak het volgende:
Toch zet de pretparkeigenaar die elke dag wel zijn pijpbeurt krijg van de secataresse alles op alles om tóch zo snel mogelijk open te kunnen gaan. "Ik ben er druk mee bezig en doe mijn best."
Owww ik bedoelde de grap totaal anders, de man op de foto lijkt wel een iets oudere man maar niet uitgeblust op het gebied van lusten vandaar dat ik was sex crap over hem typede, kijken of ik de sfeer kon verhogen?quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Een belediging van Hennie, God van de attracties! Moge uw draaimolens houterig draaien, en uw achtbanen immer onaf blijven.
Voor den humor , zeide mijn oma altijden, moeten ge bij Luxerobots zijn!quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat een humor! (Secretaresse nog verkeerd geschreven ook.)
Oftewel een spookhuis?quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:03 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Kan er geen asielzoekerscentrum van gemaakt worden?
Hij is lang niet zo dom als dat ie eruit ziet.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:01 schreef Moonversion het volgende:
[..]
kassa
Knap als de grond niet van hem isquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:01 schreef Moonversion het volgende:
[..]
kassa
Rups-coasters als klein jochiequote:
Was Drievliet niet leuk ?quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:45 schreef roos94 het volgende:
De enige leuke pretparken in NL zitten respectievelijk in Brabant, Limburg en Flevoland.
In alle andere provincies kun je de tering genieten want daar is effectief niets interessants.
De linkerhelft van Nederland heeft geen normaal/waardig pretpark. Helaas.
Met kerst daar gegeten. Is wel leuk! Heel mooi uitzicht.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Voor sommige zal het niks zijn. Voor anderen is het geweldig.
Bekijk deze YouTube-video
Voor kinderen, maar als volwassene heb je daar niet veel te doen voor die prijsquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Was Drievliet niet leuk ?
Suggestie: Het Land van Nooit.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
dat pretpark heeft heel veel van Het Land van Ooit overgenomen.
Dan ken jij die andere bedrijven nog niet. Speelstand oranje, dat ziekenhuis omgebouwd tot hotel en spelletjeshal.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:22 schreef raptorix het volgende:
Dit is toch geen pretpark? Dit is gewoon ouwe kermis meuk tussen een Oud vies Industrieterrein.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Geslepen kerel. Zeker toen 40 jaar geleden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij is lang niet zo dom als dat ie eruit ziet.
En die oude kerncentrale in Duitsland, Kernwasser Wunderland.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan ken jij die andere bedrijven nog niet. Speelstand oranje, dat ziekenhuis omgebouwd tot hotel en spelletjeshal.
Segmentje lagere klasse.
Daarvan had hij ook de naam alweer veranderd. Hij heeft blijkbaar moeite met het kiezen van namen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En die oude kerncentrale in Duitsland, Kernwasser Wunderland.
Geen idee of dat überhaupt nog bestaat.
Die ouders van die ene voetballer ook, Vennegoor of Hesselink (oid)quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daarvan had hij ook de naam alweer veranderd. Hij heeft blijkbaar moeite met het kiezen van namen.
In het centrum van Kopenhagen ook.quote:
En wat is er mis met Attractiepark Slagharen en Avonturenpark Hellendoorn?quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:45 schreef roos94 het volgende:
De enige leuke pretparken in NL zitten respectievelijk in Brabant, Limburg en Flevoland.
In alle andere provincies kun je de tering genieten want daar is effectief niets interessants.
De linkerhelft van Nederland heeft geen normaal/waardig pretpark. Helaas.
Hellendoorn nooit geweest, Slagharen is een C-tier park. Matig, verouderd, het is allemaal zozo. Wel leuk voor een dagje hoor. Maar als ik zelf een dag pretpark mag kiezen, dan wordt het zeker geen Slagharen. Dan zijn er veel betere opties.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En wat is er mis met Attractiepark Slagharen en Avonturenpark Hellendoorn?
Beide liggen in de provincie Overijssel.
Ga andes even kijken wat er staat, echt allemaal troep uit de jaren 80 en 90, of zelfs ouder.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan ken jij die andere bedrijven nog niet. Speelstand oranje, dat ziekenhuis omgebouwd tot hotel en spelletjeshal.
Segmentje lagere klasse.
V/d Most is zo'n niet-Rotterdammdert die de illusie heb de Rotterdammerts wel effe te komen te liggen te vertellen hoe alsof dat je een pretpark op moet zetten. Op je muil, gauw!quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:05 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk dit. Rotterdammers staan zich voor op hard werken.Geen gelul en geouwehoer. Mouwen opstropen. Ha ha ha. Hoe staan de plannen met de Kuip?
Dat is ongeveer wat ik schrijf.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ga andes even kijken wat er staat, echt allemaal troep uit de jaren 80 en 90, of zelfs ouder.
Iedere kwaliteit heeft zijn prijs. Slagharen is misschien maar een matig pretpark, het is wel een stuk goedkoper dan bijvoorbeeld de Efteling. Hellendoorn zit een beetje in dezelfde prijsklasse als Slagharen, dus dat zal dan ook wel een matig park zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:59 schreef roos94 het volgende:
Hellendoorn nooit geweest, Slagharen is een C-tier park. Matig, verouderd, het is allemaal zozo. Wel leuk voor een dagje hoor. Maar als ik zelf een dag pretpark mag kiezen, dan wordt het zeker geen Slagharen. Dan zijn er veel betere opties.
Hangt ook een beetje van de doelgroep af en je verwachtingspatroon. Laatst ben ik in drievliet geweest en mijn beeld was dat dat een pretpark voor kleine kinderen was. Grotendeels klopte dat wel ja, maar er zaten toch nog wel een paar aardige attracties tussen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:21 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Iedere kwaliteit heeft zijn prijs. Slagharen is misschien maar een matig pretpark, het is wel een stuk goedkoper dan bijvoorbeeld de Efteling. Hellendoorn zit een beetje in dezelfde prijsklasse als Slagharen, dus dat zal dan ook wel een matig park zijn.
Als je in Zeeland woont, ga je natuurlijk geen 200 kilometer rijden om een matig pretpark te bezoeken, dan zijn er inderdaad veel betere opties. Maar voor de mensen die in het noorden van het land wonen, is het ongetwijfeld leuk dat het bestaat.
Slagharen vorig jaar nog geweest met Halloween, leuke aankleding was dat! Verder is het deels een museum. Er staat nog een goed onderhouden Troika uit de jaren ‘70, die zie je bijna nergens meer. De mijnkar-achtbaan die nog redelijk nieuw is was verrassend goed voor de lengte en de plek waar hij opgebouwd is.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hellendoorn nooit geweest, Slagharen is een C-tier park. Matig, verouderd, het is allemaal zozo. Wel leuk voor een dagje hoor. Maar als ik zelf een dag pretpark mag kiezen, dan wordt het zeker geen Slagharen. Dan zijn er veel betere opties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |