Hoezo ? Dit staat in KLB.quote:
Maar urn me er niet op vast.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik postte laatst iets van Ozzy Man, viel ook niet bij iedereen in goede aarde.
Och was één van de eerste real life dingetjes toentertijd en van tijd tot tijd wel lachen.quote:Veel kennen hem alleen van zijn soap (Waar ik nooit een aflevering van heb gezien)
Van me wel.quote:
Dat zou de ondergang van tong80 zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:40 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Och was één van de eerste real life dingetjes toentertijd en van tijd tot tijd wel lachen.
"Shaaroooooonnnn!" .. Die kinderen van 'm zijn waren wel geflipt.
Ik heb niks met z'n muziek, maar snap de hype-om-te-reageren wel. Stel je voor dat je als semi bekendheid opeens niets laat weten..daar gaan je online social credits...
Dat kan ik me heel goed voorstellen beste tong.quote:
Dank, maar het is Tong en tong80.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:47 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen beste tong.
Ken je Herman van Boeijen ?quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:52 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik niet
Het boeit mij allemaal niet zoveel sorry
Klopt. Flinke afbreuk zelfs.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:44 schreef Cupfighter het volgende:
die soap vond ik wat afbreuk doen aan zijn image
Terwijl dat wel degelijk humor isquote:Op woensdag 23 juli 2025 10:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik postte laatst iets van Ozzy Man, viel ook niet bij iedereen in goede aarde.
Een rocker zonder drugsprobleem is geen echte rocker.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:22 schreef tong80 het volgende:
De mee hoppende Tik-Tokkers en andere huisvrouwen. Veel kennen hem alleen van zijn soap (Waar ik nooit een aflevering van heb gezien) Het ligt voor de hand om nu iets van Black Sabbath te draaien. Wat een gekkigheid. Ik heb er nooit wat aan gevonden. Verder vond en vind ik de zang van Ozzy niet om aan te krijsen. Buiten Let it Be en Yesterday is er geen nummer van ze die blijft hangen. Toch uit respect, een homo met bril zonder drugsprobleem.................
Edoch..........Ozzy is een held.
tong80
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben nu een jaar nuchter. Ben ik rocker afquote:Op woensdag 23 juli 2025 12:33 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Een rocker zonder drugsprobleem is geen echte rocker.
Ik heb er nu emoticonnetjes bij gezet. Het was niet heel erg serieus bedoeld.quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben nu een jaar nuchter. Ben ik rocker af
Wees gerust. Als jij dood gaat, dan is iedereen op Fok! vast wel bereid om over je te posten dat ze zo'n grote fan van je waren. Het komt allemaal goed.quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben nu een jaar nuchter. Ben ik rocker af
Mijn beeld van The Prince of Darkness vertroebelde enigszins hierdoorquote:Op woensdag 23 juli 2025 12:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Klopt. Flinke afbreuk zelfs.
Ik vond de soap wel leuk, maar het was aan de andere kant wel triest. Omdat hij continue onder invloed was van iets, en blijkbaar was er ook heel veel niet uitgezonden omdat hij in die toestand zijn familie aan het terroriseren was.
Bij mij ook niet.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb er nu emoticonnetjes bij gezet. Het was niet heel erg serieus bedoeld.
Gelukkig doen ze dat nu al.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:09 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Wees gerust. Als jij dood gaat, dan is iedereen op Fok! vast wel bereid om over je te posten dat ze zo'n grote fan van je waren. Het komt allemaal goed.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:50 schreef FlippingCoin het volgende:
niet iedereen wordt met smaak geboren
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:19 schreef Näsenbar het volgende:
Zojuist heb ik het verschrikkelijke nieuws gelezen en daarom wil ik even iets persoonlijks delen met jullie allemaal. Voor wie mijn bijdragen hier een beetje volgt, is het misschien geen verrassing, maar het moet toch eens hardop gezegd worden: Ozzy Osbourne is al jaren een enorme inspiratiebron voor mij – ook voor wat ik hier op het forum post.
Het gaat verder dan alleen zijn muziek (al blijft No More Tears een anthem voor het leven). Het is zijn hele houding: compromisloos, excentriek, en toch altijd eerlijk. Ozzy is iemand die fouten durft te maken en daar open over is, maar die zich er nooit door laat tegenhouden. Die energie probeer ik ook in mijn posts te leggen – of ik nu reageer op een discussie, een mening geef, of gewoon wat chaos zaai met een knipoog. 😄
Soms denk ik: Wat zou Ozzy doen? En meestal is het antwoord: gewoon doen, geen angst, en met passie. Dat is voor mij goud waard.
Dus bij deze: bedankt, Ozzy. Je invloed reikt verder dan je denkt.
Je zong het al, maar je bent nu waarschijnlijk op je eigen Highway to Hell. Leer ze een lesje daar.
Rock on 🤘
Goede bijdrage voorquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:26 schreef Näsenbar het volgende:
Terechte klacht, ik heb hem altijd in mijn hart gehad. Zoals ik gisteren al schreef maakt dit nieuws veel bij me los. Jammer dat mensen dit zo menen toe te eigenen.
[..]
Waar blijkt dat uit dan, heb je een bron?quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vond de soap wel leuk, maar het was aan de andere kant wel triest. Omdat hij continue onder invloed was van iets, en blijkbaar was er ook heel veel niet uitgezonden omdat hij in die toestand zijn familie aan het terroriseren was.
Maar dat is het nu juist met beroemde mensen; velen hebben ze ontmoet en bijna iedereen heeft het onthouden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:24 schreef MultiBanaan het volgende:
Je ziet ook altijd overal opeens mensen vandaan kruipen die die kerel dan persoonlijk gekend schijnen te hebben, man man man. "Ja heb nog een keer met hem lopen zuipen in de jaren 80, cool he, jullie mogen een rij vormen om me een voor een aan te raken"
In een documentaire over "the Osbournes".quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Waar blijkt dat uit dan, heb je een bron?
Het had leedvermaak kunnen zijn, maar daarvoor was hij dan weer te goedaardig. Dan blijft er alleen maar medelijden over.quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien ben ik te jong, omdat ik pas bewust muziek begon te luisteren toen sepultura, slayer, metallica en grip inc al bekend waren, maar voor mij klonk Osbourne altijd meer als de "prince of Emo-rock" dan als de voorvader van de metal.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mijn beeld van The Prince of Darkness vertroebelde enigszins hierdoor
Die gozer heette Tony Dennis. Beetje vreemde gast.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
In een documentaire over "the Osbournes".
Er was daar zo'n kerel in dienst, zie je ook in de serie, volgens mij iets van een planner, die was daar regelmatig over de vloer om van alles te regelen met Ozzy qua concerten en optredens etc. Ik kom helaas niet op zijn naam. Maar hij zei dat over dat terroriseren als Ozzy straalbezopen was.
Dat was hem ja.quote:
Vond het maar een enge vent. Die oppas kan ik mij niet meer herinneren. Had bij iedere aflevering medelijden met Ozzy. Die werd echt neergezet als een clown.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat was hem ja.
Soort butler leek dat wel.
En dan had je nog die mollige blonde oppas met extreem veel geduld die werd behandeld als een voetveeg door die kinderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |