nieuwe schoenen?quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb maandag een blaar gelopen op 100 meter
Watquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb maandag een blaar gelopen op 100 meter
Jaquote:
quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja
Liep eerst naar de auto en dacht 'die sok zit niet goed'. Bij de auto de sok even omhoog gehaald, zo'n laag sportsokje.
Later van de auto naar de bios gelopen. Au. In de bios weer die sok omhoog gehaald. Achteraf weer naar de auto gelopen. Hak lag alweer open
Was het nog niet lekker aan het bloeden? Dat heb ik een keer gehad toen ik een stukje ging wandelen op nieuwe schoenen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja
Liep eerst naar de auto en dacht 'die sok zit niet goed'. Bij de auto de sok even omhoog gehaald, zo'n laag sportsokje.
Later van de auto naar de bios gelopen. Au. In de bios weer die sok omhoog gehaald. Achteraf weer naar de auto gelopen. Hak lag alweer open
Nee alleen vochtquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Was het nog niet lekker aan het bloeden? Dat heb ik een keer gehad toen ik een stukje ging wandelen op nieuwe schoenen.
Die zijn wel fijn. Stomme was dat er verder niets mis was met die schoenen. Ik had er daarna ook nooit meer last van.quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee alleen vocht
Had gelukkig nog zo'n grote pleister liggen.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zijn wel fijn. Stomme was dat er verder niets mis was met die schoenen. Ik had er daarna ook nooit meer last van.
Nee, nu, huphupquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet het sporten ook weer oppakken. Hopelijk na de komende weken weer.
Dat kost veel energie hè?quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst nog eventjes mantelzorger spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Is dit weer een top-influencer of wordt vandaag een betere dag voor mijn bloeddruk?quote:
Als je niet op YouTube enz zit dan snap ik dat je haar niet kent. Ook lekker zo houden want je mist er niks aan.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit weer een top-influencer of wordt vandaag een betere dag voor mijn bloeddruk?
Alleen als je het naar de stomerij brengt om te wassen.quote:
Ik zit veel te veel op Youtube.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je niet op YouTube enz zit dan snap ik dat je haar niet kent. Ook lekker zo houden want je mist er niks aan.
ik ken dr niet (gelukkig, als ik die namen zo lees...) maar zit wel op joetjoepquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je niet op YouTube enz zit dan snap ik dat je haar niet kent. Ook lekker zo houden want je mist er niks aan.
Ja maar ik denk dat onze homepage op YouTube er compleet anders uitziet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |