Gaat ze de hele dag op de TR knop bij elke post drukkenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
beter laten we haar slapen, ze heeft al strubbles genoeg
En dan doen @Budapestenaar en @4EverBlackEyed raar om een babi pangang pannenkoekquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, het was erg warm en benauwd dus ik zocht en vond een terrasje. Een halve liter Urtyp Keller Weizen hielp niet echt, maar een bord pannenkoekensoep wel![]()
38.jpg
Snel een wc zoeken danquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een pannenkoek een pannenkoek in mijn onderbroek![]()
![]()
Zat er teveel stroop op?quote:
Volgende keer maar met poedersuiker nemenquote:
Zijn rare mensenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan doen @:budapestenaar en @:4everblackeyed raar om een babi pangang pannenkoek
Ja. ga ik doen. Ik heb nog een pak pannenkoekbeslag in een doos staan, maar die zie ik pas na de definitieve verhuizing... Dus ga ik, ze zeker binnenkort maken..quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende keer maar met poedersuiker nemen
Naww dank je wel! Ik wilde FOK wegklikken en toen zag ik de quute alert. 46 Fles.quote:Op woensdag 23 juli 2025 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Lieve @:liesje1979 van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Gefeliciteerd Liesjequote:Op woensdag 23 juli 2025 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naww dank je wel! Ik wilde FOK wegklikken en toen zag ik de quute alert. 46 Fles.![]()
Het ging eigenlijk automatisch en geen flikker voor gedaan.![]()
![]()
![]()
Morgen hele vroege dienst en lange dag, doeg!
Gefeliciteerd 🥳🎂🎂 Liesjequote:Op woensdag 23 juli 2025 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naww dank je wel! Ik wilde FOK wegklikken en toen zag ik de quute alert. 46 Fles.![]()
Het ging eigenlijk automatisch en geen flikker voor gedaan.![]()
![]()
![]()
Morgen hele vroege dienst en lange dag, doeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |