Ik trap af met Elwin, deze jongen heeft zich gedurende een aantal maanden onmogelijk gemaakt, ten opzichte van zijn toenmalige (vrienden) kennissen.
Gedurende deze periode heeft hij het voor voor elkaar gekregen om zich zeer gastvrij op te stellen ten opzichte van zijn toen voormalige vrienden!!
We gingen wel eens een DVD kijken bijvoorbeeld met in ons achterhoofd, dat wij misschien gratis gebruik kon maken van consumpties, dit wat niet het geval was!!!
Hebben jullie ook van dit soort sociale wrakken als vrienden (gehad) ? Post dan hier jullie vrienden met een leuk verhaaltje!!
Hij is nogal een loser, die slechts enkele 'vrienden' heeft.
Hij is nogal een nerd, enkel bezig met computer en daarmee gerelateerde zaken.
Hij hecht niet zoveel waarde aan vrienden, en het schijnt hem ook niet veel uit te maken dat hij op het moment geen vrienden meer heeft.
Een sociaal leven kent hij niet, hij gaat nooit uit en neemt nooit zelfstandig contact op met kennisen en 'vrienden'.
quote:Jij bent dus zelf ook een loser, die door dit topic de waarheid inziet?
Op zondag 23 februari 2003 02:22 schreef knokkels het volgende:
ik vind jou eigenlijk wel een loser... best wel zinloos topic, natrappen enzo.. Wat voegt dit toe?
quote:Klinkt alsof jij je er drukker om maakt dan hij.
Op zondag 23 februari 2003 02:23 schreef Vanquish het volgende:
Ik ken ook een Elwin!Hij is nogal een loser, die slechts enkele 'vrienden' heeft.
Hij hecht niet zoveel waarde aan vrienden, en het schijnt hem ook niet veel uit te maken dat hij op het moment geen vrienden meer heeft.
Een sociaal leven kent hij niet, hij gaat nooit uit en neemt nooit zelfstandig contact op met kennisen en 'vrienden'.
quote:Ja, en jij bent een gangsta.
Jij bent dus zelf ook een loser, die door dit topic de waarheid inziet?
quote:
Op zondag 23 februari 2003 02:25 schreef Sai het volgende:
Ach ja, dat is toch liev van die jongen! Hij geeft jou allemaal gratis shit en jij gaat hem afkraken op Fok! Alleen omdat hij graag wilt dat jij hem aardig vindt!
Kijk je begrijjpt het niet we krijgen dus helemaal niets dat was het dus, ja als we erom gingen bedelen!!!
Dus hij was een loser en die andere jongen, die als eerste reageerde dat ik een loser zou zijn spoort niet helemaal denk ik,
Kijk we zeggen maar wie goed doet goed ontmoet!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Sai op 23-02-2003 02:35]
[Dit bericht is gewijzigd door knokkels op 23-02-2003 02:39]
quote:Ahh .. ff anders geformuleerd.. In dat gevak ben ik het wel met je eens ja..
Op zondag 23 februari 2003 02:28 schreef Pretzel het volgende:[..]
Kijk je begrijjpt het niet we krijgen dus helemaal niets dat was het dus, ja als we erom gingen bedelen!!!
Dus hij was een loser en die andere jongen, die als eerste reageerde dat ik een loser zou zijn spoort niet helemaal denk ik,
Kijk we zeggen maar wie goed doet goed ontmoet!!!!
Hmm ... nee.. moet wel gezellig zijn met vrienden, en daar hoort (call me old fashioned onder het dvd'en enz of leuteren, of joint roken to name but a few options wat eten/bier oid .. en lekker oldschool in het geval van een jointje ladingen thee en een nog grotere lading junkfood
quote:Ze laten je alleen terwijl jij een krat bier voor ze gehaald had..?
Op zondag 23 februari 2003 02:55 schreef knokkels het volgende:
ach ja... denk denk..Hmm ... nee.. moet wel gezellig zijn met vrienden, en daar hoort (call me old fashioned onder het dvd'en enz of leuteren, of joint roken to name but a few options wat eten/bier oid .. en lekker oldschool in het geval van een jointje ladingen thee en een nog grotere lading junkfood
quote:Jij heet Elwin?
Op zondag 23 februari 2003 02:23 schreef Vanquish het volgende:
Ik ken ook een Elwin!Hij is nogal een loser, die slechts enkele 'vrienden' heeft.
quote:Wat heb jij een lelijk hoofd
Op zondag 23 februari 2003 02:18 schreef Pretzel het volgende:
En dan nu een gloednieuw Topic over Loser Vrienden cq bekenden, dus toen je nog naief was!!!Ik trap af met Elwin, deze jongen heeft zich gedurende een aantal maanden onmogelijk gemaakt, ten opzichte van zijn toenmalige (vrienden) kennissen.
Gedurende deze periode heeft hij het voor voor elkaar gekregen om zich zeer gastvrij op te stellen ten opzichte van zijn toen voormalige vrienden!!
We gingen wel eens een DVD kijken bijvoorbeeld met in ons achterhoofd, dat wij misschien gratis gebruik kon maken van consumpties, dit wat niet het geval was!!!Hebben jullie ook van dit soort sociale wrakken als vrienden (gehad) ? Post dan hier jullie vrienden met een leuk verhaaltje!!
![]()
Ik ben blij dat ik jou niet tot mijn zogenaamde vrienden hoef te rekenen. Fout persoontje ben je naar mijn inzicht
quote:ik snap geen ruk van je verhaal.
Op zondag 23 februari 2003 02:18 schreef Pretzel het volgende:
En dan nu een gloednieuw Topic over Loser Vrienden cq bekenden, dus toen je nog naief was!!!Ik trap af met Elwin, deze jongen heeft zich gedurende een aantal maanden onmogelijk gemaakt, ten opzichte van zijn toenmalige (vrienden) kennissen.
We gingen wel eens een DVD kijken bijvoorbeeld met in ons achterhoofd, dat wij misschien gratis gebruik kon maken van consumpties, dit wat niet het geval was!!!Hebben jullie ook van dit soort sociale wrakken als vrienden (gehad) ? Post dan hier jullie vrienden met een leuk verhaaltje!!
![]()
En vooral niet zuinig zijn Nee....alles moet in overvloed aanwezig zijn. Teveel van het goede is het dan.
En wat is dan beter. Zuinig of te gulzig
De gulden middenweg dus
quote:Als jij dat nodig hebt om je vrienden te houden...............
Op zondag 23 februari 2003 05:36 schreef yingyang het volgende:
Weet je hoe ik benAls ik een avond organiseer dan is alles aanwezig. Overal is er teveel van. 10 kratten bier, 10 zakken m&m's, dolby digital 10 punt nogwat, alles moet perfect zijn. Om de anderen een prettig avond te bezorgen doe ik alles voor.
En vooral niet zuinig zijn
Nee....alles moet in overvloed aanwezig zijn. Teveel van het goede is het dan.
En wat is dan beter. Zuinig of te gulzig
De gulden middenweg dus
ik vind dit een dom topic
als je zo over iemand praat heb je niet eens het recht hem een vriend te noemen
en ik denk dat jij hier de loser bent..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |