abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8661013
En dan nu een gloednieuw Topic over Loser Vrienden cq bekenden, dus toen je nog naief was!!!

Ik trap af met Elwin, deze jongen heeft zich gedurende een aantal maanden onmogelijk gemaakt, ten opzichte van zijn toenmalige (vrienden) kennissen.
Gedurende deze periode heeft hij het voor voor elkaar gekregen om zich zeer gastvrij op te stellen ten opzichte van zijn toen voormalige vrienden!!
We gingen wel eens een DVD kijken bijvoorbeeld met in ons achterhoofd, dat wij misschien gratis gebruik kon maken van consumpties, dit wat niet het geval was!!!

Hebben jullie ook van dit soort sociale wrakken als vrienden (gehad) ? Post dan hier jullie vrienden met een leuk verhaaltje!!

Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider |
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
  zondag 23 februari 2003 @ 02:22:48 #2
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_8661045
ik vind jou eigenlijk wel een loser... best wel zinloos topic, natrappen enzo.. Wat voegt dit toe?
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_8661046
Ik ken ook een Elwin!

Hij is nogal een loser, die slechts enkele 'vrienden' heeft.
Hij is nogal een nerd, enkel bezig met computer en daarmee gerelateerde zaken.
Hij hecht niet zoveel waarde aan vrienden, en het schijnt hem ook niet veel uit te maken dat hij op het moment geen vrienden meer heeft.
Een sociaal leven kent hij niet, hij gaat nooit uit en neemt nooit zelfstandig contact op met kennisen en 'vrienden'.

zondag 23 februari 2003 @ 02:25:01 #4
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_8661059
Ach ja, dat is toch liev van die jongen! Hij geeft jou allemaal gratis shit en jij gaat hem afkraken op Fok! Alleen omdat hij graag wilt dat jij hem aardig vindt!
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_8661060
quote:
Op zondag 23 februari 2003 02:22 schreef knokkels het volgende:
ik vind jou eigenlijk wel een loser... best wel zinloos topic, natrappen enzo.. Wat voegt dit toe?
Jij bent dus zelf ook een loser, die door dit topic de waarheid inziet?
  zondag 23 februari 2003 @ 02:25:14 #6
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_8661063
quote:
Op zondag 23 februari 2003 02:23 schreef Vanquish het volgende:
Ik ken ook een Elwin!

Hij hecht niet zoveel waarde aan vrienden, en het schijnt hem ook niet veel uit te maken dat hij op het moment geen vrienden meer heeft.
Een sociaal leven kent hij niet, hij gaat nooit uit en neemt nooit zelfstandig contact op met kennisen en 'vrienden'.

Klinkt alsof jij je er drukker om maakt dan hij.
  zondag 23 februari 2003 @ 02:26:18 #7
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_8661073
quote:
Jij bent dus zelf ook een loser, die door dit topic de waarheid inziet?
Ja, en jij bent een gangsta.
Vette shit ouwes
pi_8661093
quote:
Op zondag 23 februari 2003 02:25 schreef Sai het volgende:
Ach ja, dat is toch liev van die jongen! Hij geeft jou allemaal gratis shit en jij gaat hem afkraken op Fok! Alleen omdat hij graag wilt dat jij hem aardig vindt!

Kijk je begrijjpt het niet we krijgen dus helemaal niets dat was het dus, ja als we erom gingen bedelen!!!
Dus hij was een loser en die andere jongen, die als eerste reageerde dat ik een loser zou zijn spoort niet helemaal denk ik,
Kijk we zeggen maar wie goed doet goed ontmoet!!!!

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
  zondag 23 februari 2003 @ 02:34:11 #9
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_8661142
Ok, I admit, ik had niet goed gelezen. Maar tis gewoon een rasechte Hollander! Hartstikke leuke knullen!
Maargoed, waarom ga je dan naar hem toe?

[Dit bericht is gewijzigd door Sai op 23-02-2003 02:35]

zondag 23 februari 2003 @ 02:34:20 #10
38344 knokkels
pi_8661143
-beetje onzinnige reactie weggehaald

[Dit bericht is gewijzigd door knokkels op 23-02-2003 02:39]

zondag 23 februari 2003 @ 02:38:37 #11
38344 knokkels
pi_8661177
quote:
Op zondag 23 februari 2003 02:28 schreef Pretzel het volgende:

[..]

Kijk je begrijjpt het niet we krijgen dus helemaal niets dat was het dus, ja als we erom gingen bedelen!!!
Dus hij was een loser en die andere jongen, die als eerste reageerde dat ik een loser zou zijn spoort niet helemaal denk ik,
Kijk we zeggen maar wie goed doet goed ontmoet!!!!

Ahh .. ff anders geformuleerd.. In dat gevak ben ik het wel met je eens ja..
sorry voor de miscommunicatie
pi_8661205
als jij weet over wie we het hebben, dan zul je mij begrijpen. Maar de vraag is, hebben jullie ook van dat soort vrienden?
jullie moeten niet op mij gaan zitten afgeven omdat ik een vooruitstrevend topic heb gestart!!!!
pi_8661271
Jeroen, fagg, grow up..
Lacking membership in any group but also not actively or even passively ostracized by the general student body, pseudo-rejects socialize among themselves, taking pride in what they perceive to be their unique status.
  zondag 23 februari 2003 @ 02:55:06 #14
38344 knokkels
pi_8661273
ach ja... denk denk..

Hmm ... nee.. moet wel gezellig zijn met vrienden, en daar hoort (call me old fashioned onder het dvd'en enz of leuteren, of joint roken to name but a few options wat eten/bier oid .. en lekker oldschool in het geval van een jointje ladingen thee en een nog grotere lading junkfood

zondag 23 februari 2003 @ 03:02:23 #15
35232 lapsus
ordem e progresso...
pi_8661307
quote:
Op zondag 23 februari 2003 02:55 schreef knokkels het volgende:
ach ja... denk denk..

Hmm ... nee.. moet wel gezellig zijn met vrienden, en daar hoort (call me old fashioned onder het dvd'en enz of leuteren, of joint roken to name but a few options wat eten/bier oid .. en lekker oldschool in het geval van een jointje ladingen thee en een nog grotere lading junkfood

Ze laten je alleen terwijl jij een krat bier voor ze gehaald had..?
  zondag 23 februari 2003 @ 03:33:42 #16
38344 knokkels
pi_8661418
Hmm dan zou ik zeggen... zuipze
  zondag 23 februari 2003 @ 03:42:47 #17
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_8661438
quote:
Op zondag 23 februari 2003 02:23 schreef Vanquish het volgende:
Ik ken ook een Elwin!

Jij heet Elwin?
  zondag 23 februari 2003 @ 03:58:58 #18
32266 thetruth
pi_8661478
quote:
Op zondag 23 februari 2003 02:18 schreef Pretzel het volgende:
En dan nu een gloednieuw Topic over Loser Vrienden cq bekenden, dus toen je nog naief was!!!

Ik trap af met Elwin, deze jongen heeft zich gedurende een aantal maanden onmogelijk gemaakt, ten opzichte van zijn toenmalige (vrienden) kennissen.
Gedurende deze periode heeft hij het voor voor elkaar gekregen om zich zeer gastvrij op te stellen ten opzichte van zijn toen voormalige vrienden!!
We gingen wel eens een DVD kijken bijvoorbeeld met in ons achterhoofd, dat wij misschien gratis gebruik kon maken van consumpties, dit wat niet het geval was!!!

Hebben jullie ook van dit soort sociale wrakken als vrienden (gehad) ? Post dan hier jullie vrienden met een leuk verhaaltje!!

Wat heb jij een lelijk hoofd
pi_8661691
Wat een kots topic

Ik ben blij dat ik jou niet tot mijn zogenaamde vrienden hoef te rekenen. Fout persoontje ben je naar mijn inzicht

zondag 23 februari 2003 @ 05:33:10 #20
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_8661694
quote:
Op zondag 23 februari 2003 02:18 schreef Pretzel het volgende:

ik snap geen ruk van je verhaal.
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_8661705
Weet je hoe ik ben Als ik een avond organiseer dan is alles aanwezig. Overal is er teveel van. 10 kratten bier, 10 zakken m&m's, dolby digital 10 punt nogwat, alles moet perfect zijn. Om de anderen een prettig avond te bezorgen doe ik alles voor.

En vooral niet zuinig zijn Nee....alles moet in overvloed aanwezig zijn. Teveel van het goede is het dan.

En wat is dan beter. Zuinig of te gulzig

De gulden middenweg dus

zondag 23 februari 2003 @ 14:16:05 #22
32266 thetruth
pi_8664901
quote:
Op zondag 23 februari 2003 05:36 schreef yingyang het volgende:
Weet je hoe ik ben Als ik een avond organiseer dan is alles aanwezig. Overal is er teveel van. 10 kratten bier, 10 zakken m&m's, dolby digital 10 punt nogwat, alles moet perfect zijn. Om de anderen een prettig avond te bezorgen doe ik alles voor.

En vooral niet zuinig zijn Nee....alles moet in overvloed aanwezig zijn. Teveel van het goede is het dan.

En wat is dan beter. Zuinig of te gulzig

De gulden middenweg dus

Als jij dat nodig hebt om je vrienden te houden...............
pi_8664975
* Mirage vindt dat jullie een vreemde maatstaf hebben om vriendschap te meten...
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 23 februari 2003 @ 14:21:16 #24
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_8665010
Ik vind dit wel vermakelijk om te lezen. Keep em coming
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_8665020
je vind het vast stoer dat je al 3 vrienden hebt zodat je er eentje kan laten vallen?

ik vind dit een dom topic

als je zo over iemand praat heb je niet eens het recht hem een vriend te noemen
en ik denk dat jij hier de loser bent..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')