SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
is dit nog altijd @ZKA ?quote:
Dennis-masterclass.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:40 schreef Divje het volgende:
Gaan we straks toch gewoon met Igor en David de vCL in?
Ik wacht rustig het Pieter Zwart juichstukje af @maxi-musquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:34 schreef Slobeend het volgende:
"This guy is the Harry Maguire of Portugal and now Italy. He moves like a fridge."
Dat scheelt wel een slok op een borrel. Als ze zich nog volledig kunnen opladen om weer voor Feyenoord te spelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:40 schreef Divje het volgende:
Gaan we straks toch gewoon met Igor en David de vCL in?
Oja, dat was me even weer ontschoten. Er gebeurt zoveelquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat scheelt wel een slok op een borrel. Als ze zich nog volledig kunnen opladen om weer voor Feyenoord te spelen natuurlijk.
Al is Paixao voorlopig nog geblesseerd trouwens.
Jannes in de modder.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:04 schreef bbuddybb het volgende:
22/07 21:55
Feyenoord is bezig met het aantrekken van Casper Tengstedt, maar berichten over een akkoord met Benfica uit Portugese media zijn voorbarig. Wel is duidelijk dat de Rotterdammers inzetten op de komst van de 25-jarige Deen, die in De Kuip moet gaan concurreren met Ayase Ueda. Tengstedt speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Hellas Verona en scoorde toen zes keer in de Serie A. Bij Benfica ligt de voormalig aanvaller van FC Midtjylland en Rosenborg BK nog drie jaar vast.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)fica-over-tengstedt-
Meer goals dan Pelle in de Serie Aquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:04 schreef bbuddybb het volgende:
Feyenoord is bezig met het aantrekken van Casper Tengstedt, maar berichten over een akkoord met Benfica uit Portugese media zijn voorbarig. Wel is duidelijk dat de Rotterdammers inzetten op de komst van de 25-jarige Deen, die in De Kuip moet gaan concurreren met Ayase Ueda. Tengstedt speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Hellas Verona en scoorde toen zes keer in de Serie A. Bij Benfica ligt de voormalig aanvaller van FC Midtjylland en Rosenborg BK nog drie jaar vast.
Ik mag hopen dat ie door niemand meer welkom wordt geheten mocht ie zich rond de kuip vertonen.quote:
Met doorverkooppercentage schijnbaar. Hoop dat die gratis weggaat!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:04 schreef bbuddybb het volgende:
Geeft wel een beetje Benjamin de Ceulaert vibes die Jordan Bos idd.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik word niet erg enthousiast van Jordan Bos. Gijs Smal lijkt mij beter, terwijl ik liever een betere linksback had gezien dan Gijs Smal.
In feite zijn Jordan Bos, Goncalo Borges en Casper Tengstedt gokjes. Over enkele maanden kan het zijn dat we Kloese vervloeken voor de miljoenen aan middelmaat die hij heeft aangetrokken of prijzen vanwege de pareltjes die hij voor weinig geld heeft weten te vinden.
Of alles er tussenin natuurlijk.
Tegelijkertijd bedenk ik me ook dat “zekerheidjes” op transfergebied eigenlijk ook niet bestaan.
Ik verwacht zelf:
Bos; een tegenvaller.
Tengstedt: niet goed - niet slecht.
Diarra: idem als Tengstedt.
Borges: Schot in de roos.
Zolang het niet Philippe Leonard vibes zijn is het al goed. Daarbij vergeleken was zelfs Gill Swerts een wereldvoetballerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
Geeft wel een beetje Benjamin de Ceulaert vibes die Jordan Bos idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |