Jammer voor de rest had ik gezegd. Jullie een leuke dag maar dit maakt mijn dag. Dan houden jullie het nog maar een uurtje uit. Ga alvast maar naar de auto.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb Lemmy nog kort voor z'n dood zien optreden.....honderdmiljoenmiljard meter va het fucking podium af!Ik zag iets kleins in de verte en hoorde zijn stem, maar ik was de LUL (BOB) en de rest wilde weg!
Wat dacht je van Keith en Iggy ?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat die man 76 is geworden is een casus voor de wetenschap
De Parkinson had hem hier al flink te pakken zo te zien.quote:
Met een gezonde levensstijl kom je verquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:18 schreef wdn het volgende:
Vaarwel Ozzy.
Dat je 76 heb gehaald is echt bizar
Schijtlollig verwijzen naar een willekeurige Youtuber die toevallig ook Ozzy heet is gewoon een pijnlijke poging tot een grap, man.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:58 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Schijtlollig verwijzen naar een willekeurige Youtuber die toevallig ook Ozzy heet is gewoon een pijnlijke poging tot een grap, man.
Ze zijn nog steeds non-stop zijn nummers aan het draaienquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:35 schreef Eightyone het volgende:
Hij is net niet 'in het harnas' gestorven.
Paranoid meteen op KEXP.
En er komt meer achteraan.
Ook...quote:
quote:Ook beet Osbourne ooit in een dronken bui bij twee duiven de kop eraf tijdens een overleg betreffende het tekenen van een platencontract. Ozzy had drie duiven meegesmokkeld (de naam van de platenmaatschappij was Columbia wat Latijn is voor duif) en wilde ze bij wijze van stunt vrijlaten, maar hij was dronken en beet in plaats daarvan bij twee duiven de kop eraf. Dit resulteerde erin dat enkele nette pakken van mensen van de platenmaatschappij vol bloedspetters kwamen, en Osbourne werd uit het gebouw verwijderd.
Die gaat lekker in een hoekje zitten met zijn voeten in een koud badje.quote:Op woensdag 23 juli 2025 00:16 schreef ReplaR het volgende:
Die komt aan in de hemel en zegt tegen god, jouw tijd is voorbij.
Ik hoorde het. Er was na het journaal een poosje niks op tv, ik zette de radio aan, en kreeg een zeer uitgebreide special. En het is nog tot ver in de nacht doorgegaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:00 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds non-stop zijn nummers aan het draaien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |