Nee dat ging over kip.quote:
Vegaquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:05 schreef Mikeytt het volgende:
Bij mijn AH zijn ze maar 7,17 eur per kg. 6,45 per kg met premium
[ afbeelding ]
Ik had laatst een paar tips geplaatst maar ze houden er niet van wanneer je het systeem te slim af bent (zelfs al maak je er geen slachtoffers bij).quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:06 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Heb je nog goede tips om de AH leeg te trekken zonder ervoor te betalen
Raven van Dorst zei dat de zelfscan voor diens altijd goedkoper was dan de bemande kassa.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:08 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
VegaIk ben geen wijf ik heb gewoon vlees nodig.
[..]
Ik had laatst een paar tips geplaatst maar ze houden er niet van wanneer je het systeem te slim af bent (zelfs al maak je er geen slachtoffers bij).
Bemande kassa werkt wel als je gewoon je kratje vergeet aan te melden. Alleen bij sommige supermarkten hebben ze spiegels of zelfs cameras.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Raven van Dorst zei dat de zelfscan voor diens altijd goedkoper was dan de bemande kassa.
Ja dat doe ik ook vaak. En mochten ze je controleren gewoon zeggen dat er een 1+1 gratis bonus sticker hing en je dacht dat je er maar 1 hoefde te scannen of zo. Maar gewoon de prijs is bizar, het zou gewoon ¤5 moeten zijn altijd.quote:
Strontvliegquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:05 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
En dan is het ook nog 20% water. Goorste gehakt ooit.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:56 schreef SuperNeger het volgende:
Dit is toch gewoon om crimineel te noemen? Nu is het in de bonus dus heb je 500g rundergehakt voor ¤5,50 maar de normale prijs dat slaat gewoon helemaal nergens meer op ik had het laatst voor dit bedrag gekocht. De Albert Heijn is echt zo'n ontzettend graaiflatie bedrijf. En maar klagen dat mensen steeds vaker dingen vergeten af te rekenen bij de zelfscan. Ook van die bonus aanbiedingen dat je achteraf je bon staat te controleren en het maar 10 cent op iets scheeltJa als ik dat wist had ik het nooit gekocht.
Klacht: Albert Heijn die belachelijke bedragen vraagt voor primaire levensbehoeften zoals rundergehakt
Mafkees.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:05 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Er is ook echt maar één persoon die mij levert waar ik om vraag.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:08 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
VegaIk ben geen wijf ik heb gewoon vlees nodig.
Jij gelooft dat het in de afgelopen paar jaar opeens 2x zo veel kost? Die dieren zijn gewoon even groot hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:12 schreef Näsenbar het volgende:
Jij denkt dat het bijna gratis is om een dier vol te stoppen met voer en daarna het karkas te bewerken zodat het in een plastic bakje bij jou in de supermarkt terecht komt?
dat is geen gehakt, dat zijn vermalen bonenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:05 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
vroegah was het gewoon 2x 500gr voor 5 euro.quote:
Dit dus. Het zijn eigenlijk kikkers in een pan met water en heel langzaam maken ze het warmer dat je niet doorhebt dat je gekookt wordt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:29 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
vroegah was het gewoon 2x 500gr voor 5 euro.
de prijzen zijn maar met 10% gestegen hoor mensen!!!
Vroeger was een krat premium pilsner 9,99 in de bonus. Dit land gaat kapot.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:29 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
vroegah was het gewoon 2x 500gr voor 5 euro.
de prijzen zijn maar met 10% gestegen hoor mensen!!!
Ik heb dit drie jaar terug wel eens gegeten, maar dat was niet te doen. Is het nu beter?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:05 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
smaak is iets veranderd, maar als je het toen niet lekker vond, ga je het nu ook niet lekker vinden denk ik.quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb dit drie jaar terug wel eens gegeten, maar dat was niet te doen. Is het nu beter?
Ja, die is wel goed, maar niet goedkoper dan echt vlees, dus dan ga ik toch voor de makkelijke keuzequote:Op woensdag 23 juli 2025 18:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
smaak is iets veranderd, maar als je het toen niet lekker vond, ga je het nu ook niet lekker vinden denk ik.
Deze is wel een stuk lekkerder, maar ook duurder:
[ afbeelding ]
Het was altijd kunstmatig goedkoop.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:23 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Jij gelooft dat het in de afgelopen paar jaar opeens 2x zo veel kost? Die dieren zijn gewoon even groot hoor.
Ik word gewoon agressief als ik dit plaatje zie is dat gek?quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
smaak is iets veranderd, maar als je het toen niet lekker vond, ga je het nu ook niet lekker vinden denk ik.
Deze is wel een stuk lekkerder, maar ook duurder:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |