abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 juli 2025 @ 17:08:39 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_218289356
Tim Hofman is momenteel bezig met een BOOS-aflevering over een profvoetballer in Nederland, zo heeft de presentator gezegd in een video op social media.

Normaal gesproken plaatst Hofman de afleveringen van BOOS, waarin hij met boze gedupeerden de confrontatie aangaat met oplichters, op woensdagmiddag om 13.30 uur.

23 juli komt er echter geen aflevering online, omdat de makers van het online programma van de NPO meer tijd nodig hebben, wel onthult Hofman alvast waar de aflevering over gaat.

“We maken het verhaal samen met Follow the Money. Het gaat over een bekende voetballer die zich naar de buitenwereld profileert als weldoener, maar een geheime bv blijkt te hebben.”

“Met die bv factureerde hij alleen in 2024 al een miljoen euro aan nietsvermoedende scholen. Volgende week zie je de aflevering over een winstmodel vermomd als weldoenerij”, besluit Hofman in de video.

Over welke voetballer het gaat, wordt nu nog niet bekend, maar daar komt dus spoedig verandering in.

https://www.voetbalzone.n(...)/blt32cec325f31f7dc6

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218289391
Ik zet in op Depay.
  dinsdag 22 juli 2025 @ 17:11:13 #3
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218289401
Ik gok Memphis
Je bent een waardeloze agent.
pi_218289403
Ik zet in op Mike.
pi_218289413
Schijnt om Redouan El Yaakoubi te gaan.

Met zijn gepanikeerde houding rond One Love en zijn meltdown na Excelsior v NAC Breda alsof prime Cannevaro gekwetst was, zou me dat niet verbazen.
pi_218289494
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 17:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:

Met zijn gepanikeerde houding rond One Love en zijn meltdown na Excelsior v NAC Breda alsof prime Cannevaro gekwetst was, zou me dat niet verbazen.
Ik zou zeggen als je de steekwoorden profvoetballer, scholen en weldoener in Google zoekt. Heb ik wel een vermoeden wie er groots durfde te dromen ;)
pi_218289517
Nouri. @Caland
pi_218289658
quote:

ach ja
pi_218290275
Z'n vorige aflevering waar die een oud politicus in de val lokte was ook al zo'n succes.
pi_218290568
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 17:18 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik zou zeggen als je de steekwoorden profvoetballer, scholen en weldoener in Google zoekt. Heb ik wel een vermoeden wie er groots durfde te dromen ;)
AI overview:

quote:
Het gaat hier waarschijnlijk over Redouan El Yaakoubi, een profvoetballer die opgroeide in Overvecht en zijn gymnasium heeft afgemaakt. Hij is ook bekend als weldoener. Een ander voorbeeld is Bobby Dekeyser, die profvoetballer, zakenman, multimiljonair en weldoener was, maar hij is geen inwoner van Overvecht.
pi_218290829
Tim Fopman :') matig ventje
  dinsdag 22 juli 2025 @ 19:57:03 #12
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_218291005
Nou, meneer krijgt vast geen straf.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_218291401
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 17:08 schreef tong80 het volgende:
Over welke voetballer het gaat, wordt nu nog niet bekend, maar daar komt dus spoedig verandering in.
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_218291433
twitter
  dinsdag 22 juli 2025 @ 21:17:29 #15
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218292209
quote:

Bij 'bekende Nederlandse profvoetballer' denk ik niet direct aan een matige CB van een eerste divisieclub

Kunnen we BOOS ook inschakelen voor ordinaire clickbait?
Laffe huichelaar
pi_218293020
Wat doet die El Yakoubi nog behalve mensen oplichten?
U MAD?
  dinsdag 22 juli 2025 @ 22:36:51 #17
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218293217
quote:
oplichter
quote:
marokkaan
quote:
Redouan El Yaakoubi
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 22 juli 2025 @ 22:40:13 #18
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218293256
quote:

Goh wat een verrassing dat iemand die zich ostentatief profileert als een vroom persoon helemaal niet volgens de richtlijnen van zijn eigen godsdienst blijkt te leven zeg. Ik sta versteld!
  dinsdag 22 juli 2025 @ 22:41:01 #19
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_218293264
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 21:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Bij 'bekende Nederlandse profvoetballer' denk ik niet direct aan een matige CB van een eerste divisieclub

Dit idd.
pi_218294038
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 18:27 schreef Nober het volgende:
Z'n vorige aflevering waar die een oud politicus in de val lokte was ook al zo'n succes.
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 19:40 schreef ISVV het volgende:
Tim Fopman :') matig ventje
Het is een collab met Follow The Money. Die kloten nooit aan.
pi_218295245
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 00:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het is een collab met Follow The Money. Die kloten nooit aan.
Daarom ben ik wel benieuwd, want vooralsnog vind ik het eigenlijk een behoorlijk vaag verhaal.

-Hoe kan een BV onbekend zijn? Iedereen en z'n moeder kan in de KvK kijken.
-Sinds wanneer is het verboden om een factuur te sturen voor gedane werkzaamheden?
-Waarom zijn die scholen onwetend, ze vragen toch zelf aan die gast of ie langs wil komen?
-Als het wel spookfacturen blijken te zijn, dan hebben die scholen wel een barslecht administratief proces dat ze gewoon betaald zijn.

Het zal wel iets zijn als "oh, we dachten dat je komst gratis was", maar voor nu klinkt het als een behoorlijke storm in een glas water.
  woensdag 23 juli 2025 @ 10:57:55 #22
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_218296124
quote:

Enorm eng klootzakje die zichzelf het mannetje vindt.
pi_218296341
Ik heb het artikel even snel doorgelezen, maar ik denk niet dat er kwade ideeen achter zitten zoals de mondkapjes boys, klinkt eerder als dat je bedrijf veel te snel groeit en dat het een beetje een rommeltje word.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218296357
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 09:31 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Daarom ben ik wel benieuwd, want vooralsnog vind ik het eigenlijk een behoorlijk vaag verhaal.

-Sinds wanneer is het verboden om een factuur te sturen voor gedane werkzaamheden?
-Waarom zijn die scholen onwetend, ze vragen toch zelf aan die gast of ie langs wil komen?
-Als het wel spookfacturen blijken te zijn, dan hebben die scholen wel een barslecht administratief proces dat ze gewoon betaald zijn.

Het zal wel iets zijn als "oh, we dachten dat je komst gratis was", maar voor nu klinkt het als een behoorlijke storm in een glas water.
Zal wel een soort Sywert verhaal zijn, mensen denken met een stichting te maken te hebben terwijl ze eigenlijk dealen met een aparte (for profit) BV.
Daarnaast zegt een BV niets, meeste stichtingen hebben BV's eronder hangen voor het uitvoeren van het doel.
pi_218296709
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 09:31 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hij doet het voor als een stichting, dus waarom is er uberhaupt een BV? Een soort Sywertje?
pi_218296716
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 11:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Zal wel een soort Sywert verhaal zijn, mensen denken met een stichting te maken te hebben terwijl ze eigenlijk dealen met een aparte (for profit) BV.
Daarnaast zegt een BV niets, meeste stichtingen hebben BV's eronder hangen voor het uitvoeren van het doel.
Stichtingen hebben BV's eronder hangen om het doel uit te voeren? Waarom zouden ze zo'n constructie doen? En geef eens een voorbeeld.
pi_218296718
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 21:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]

De samenleving is tegenwoordig een grote aandachtseconomie, en Timmmmmmmetjeeeee is nog verbaasd?
  Trouwste user 2022 woensdag 23 juli 2025 @ 12:45:19 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_218296856
quote:
11s.gif Op woensdag 23 juli 2025 12:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
De samenleving is tegenwoordig een grote aandachtseconomie, en Timmmmmmmetjeeeee is nog verbaasd?
Vanwaar de verbastering van zijn username :?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218297840
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 12:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Stichtingen hebben BV's eronder hangen om het doel uit te voeren? Waarom zouden ze zo'n constructie doen? En geef eens een voorbeeld.
Omdat je bijvoorbeeld een goed doel bent die ook in het buitenland veel actief bent of met veel verschillende activiteiten bezig bent die je dan allemaal in een aparte werkmaatschappij zet. Het is vooral dat het de structuur van zeker grote stichtingen duidelijker en makkelijker maakt net zoals je bij andere grote 'bedrijven' ziet.

Voorbeeld is bijvoorbeeld de structuur van de moeder van de postcodeloterij (wiens aandelen volledig in bezit zijn van een non-profit stichting)
pi_218298201
Ah, duidelijk. Maar die BV's onder een stichting, werken uiteindelijk niet met een winstoogmerk lijkt me? Al zouden ze dat wel kunnen doen.
pi_218298235
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 12:45 schreef tong80 het volgende:

[..]
Vanwaar de verbastering van zijn username :?

Mooi stukje aandachtseconomie. :)
pi_218299516
BOOS maakt altijd veel ophef om niets. Slecht programma.
pi_218370822
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 19:01 schreef ReplaR het volgende:

[..]
AI overview:
[..]

Best eng dat dit de spijker op de kop was :D

Ik heb altijd een beetje moeite met het hijgerige messias-achtige gedrag van Tim Hofman, die nu ook al weer voordat de feiten gepresenteerd worden in zijn uitzending al voor beeldvorming zorgt door Yaakoubi in zo'n filmpje te vragen om een reactie.

Dat doe je niet enkel omdat je zogenaamd een evenwichtig item wil draaien, maar puur voor de sensatiezucht. Anders kun je ook gewoon aan het eind van het item de schriftelijke reactie van Yaakoubi tonen die er klaarblijkelijk wel al is gegeven. Het is niet bepaald onafhankelijke onderzoeksjournalistiek als je doordramt omdat een reactie je niet zint... toon gewoon de feiten en de reacties en laat de beeldvorming aan het publiek over.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 30 juli 2025 @ 15:31:20 #34
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218370898
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 22:36 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[..]
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 30 juli 2025 @ 15:33:01 #35
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218370910
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 22:40 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Goh wat een verrassing dat iemand die zich ostentatief profileert als een vroom persoon helemaal niet volgens de richtlijnen van zijn eigen godsdienst blijkt te leven zeg. Ik sta versteld!
ja en het is een Marokkaan, dat was een makkelijkere giveaway lol
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218370947
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 20:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
[ x ]
wie? @Haags
pi_218370964
Tim Hofman, en een of andere Dubai-patser die de boel bedonderd.

Cor van Hout zou zeggen: "het ruimt elkaar lekker op allemaal".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')