Ik zou zeggen als je de steekwoorden profvoetballer, scholen en weldoener in Google zoekt. Heb ik wel een vermoeden wie er groots durfde te dromenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Schijnt om Redouan El Yaakoubi te gaan.
Met zijn gepanikeerde houding rond One Love en zijn meltdown na Excelsior v NAC Breda alsof prime Cannevaro gekwetst was, zou me dat niet verbazen.
ach jaquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Met zijn gepanikeerde houding rond One Love en zijn meltdown na Excelsior v NAC Breda alsof prime Cannevaro gekwetst was, zou me dat niet verbazen.
AI overview:quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou zeggen als je de steekwoorden profvoetballer, scholen en weldoener in Google zoekt. Heb ik wel een vermoeden wie er groots durfde te dromen
quote:Het gaat hier waarschijnlijk over Redouan El Yaakoubi, een profvoetballer die opgroeide in Overvecht en zijn gymnasium heeft afgemaakt. Hij is ook bekend als weldoener. Een ander voorbeeld is Bobby Dekeyser, die profvoetballer, zakenman, multimiljonair en weldoener was, maar hij is geen inwoner van Overvecht.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:08 schreef tong80 het volgende:
Over welke voetballer het gaat, wordt nu nog niet bekend, maar daar komt dus spoedig verandering in.
Bij 'bekende Nederlandse profvoetballer' denk ik niet direct aan een matige CB van een eerste divisieclubquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
quote:oplichter
quote:marokkaan
quote:Redouan El Yaakoubi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh wat een verrassing dat iemand die zich ostentatief profileert als een vroom persoon helemaal niet volgens de richtlijnen van zijn eigen godsdienst blijkt te leven zeg. Ik sta versteld!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit idd.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij 'bekende Nederlandse profvoetballer' denk ik niet direct aan een matige CB van een eerste divisieclub
Kunnen we BOOS ook inschakelen voor ordinaire clickbait?
Het is een collab met Follow The Money. Die kloten nooit aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:27 schreef Nober het volgende:
Z'n vorige aflevering waar die een oud politicus in de val lokte was ook al zo'n succes.quote:
Daarom ben ik wel benieuwd, want vooralsnog vind ik het eigenlijk een behoorlijk vaag verhaal.quote:Op woensdag 23 juli 2025 00:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is een collab met Follow The Money. Die kloten nooit aan.
Enorm eng klootzakje die zichzelf het mannetje vindt.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zal wel een soort Sywert verhaal zijn, mensen denken met een stichting te maken te hebben terwijl ze eigenlijk dealen met een aparte (for profit) BV.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daarom ben ik wel benieuwd, want vooralsnog vind ik het eigenlijk een behoorlijk vaag verhaal.
-Hoe kan een BV onbekend zijn? Iedereen en z'n moeder kan in de KvK kijken.
-Sinds wanneer is het verboden om een factuur te sturen voor gedane werkzaamheden?
-Waarom zijn die scholen onwetend, ze vragen toch zelf aan die gast of ie langs wil komen?
-Als het wel spookfacturen blijken te zijn, dan hebben die scholen wel een barslecht administratief proces dat ze gewoon betaald zijn.
Het zal wel iets zijn als "oh, we dachten dat je komst gratis was", maar voor nu klinkt het als een behoorlijke storm in een glas water.
Hij doet het voor als een stichting, dus waarom is er uberhaupt een BV? Een soort Sywertje?quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daarom ben ik wel benieuwd, want vooralsnog vind ik het eigenlijk een behoorlijk vaag verhaal.
-Hoe kan een BV onbekend zijn? Iedereen en z'n moeder kan in de KvK kijken.
-Sinds wanneer is het verboden om een factuur te sturen voor gedane werkzaamheden?
-Waarom zijn die scholen onwetend, ze vragen toch zelf aan die gast of ie langs wil komen?
-Als het wel spookfacturen blijken te zijn, dan hebben die scholen wel een barslecht administratief proces dat ze gewoon betaald zijn.
Het zal wel iets zijn als "oh, we dachten dat je komst gratis was", maar voor nu klinkt het als een behoorlijke storm in een glas water.
Stichtingen hebben BV's eronder hangen om het doel uit te voeren? Waarom zouden ze zo'n constructie doen? En geef eens een voorbeeld.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zal wel een soort Sywert verhaal zijn, mensen denken met een stichting te maken te hebben terwijl ze eigenlijk dealen met een aparte (for profit) BV.
Daarnaast zegt een BV niets, meeste stichtingen hebben BV's eronder hangen voor het uitvoeren van het doel.
De samenleving is tegenwoordig een grote aandachtseconomie, en Timmmmmmmetjeeeee is nog verbaasd?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij 'bekende Nederlandse profvoetballer' denk ik niet direct aan een matige CB van een eerste divisieclub
Kunnen we BOOS ook inschakelen voor ordinaire clickbait?
Vanwaar de verbastering van zijn usernamequote:Op woensdag 23 juli 2025 12:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De samenleving is tegenwoordig een grote aandachtseconomie, en Timmmmmmmetjeeeee is nog verbaasd?
Omdat je bijvoorbeeld een goed doel bent die ook in het buitenland veel actief bent of met veel verschillende activiteiten bezig bent die je dan allemaal in een aparte werkmaatschappij zet. Het is vooral dat het de structuur van zeker grote stichtingen duidelijker en makkelijker maakt net zoals je bij andere grote 'bedrijven' ziet.quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Stichtingen hebben BV's eronder hangen om het doel uit te voeren? Waarom zouden ze zo'n constructie doen? En geef eens een voorbeeld.
Mooi stukje aandachtseconomie.quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwaar de verbastering van zijn username
Best eng dat dit de spijker op de kop wasquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
[..]lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
ja en het is een Marokkaan, dat was een makkelijkere giveaway lolquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Goh wat een verrassing dat iemand die zich ostentatief profileert als een vroom persoon helemaal niet volgens de richtlijnen van zijn eigen godsdienst blijkt te leven zeg. Ik sta versteld!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |