abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 september 2025 @ 13:35:56 #51
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_218660117
Sylwia, Illya
Sylwia beschuldigde Illya er van met Monique te flirten. ,,Jij gooit mij weg",.

Ik weet niet wát Sylwia heeft gezien, maar het kan onmogelijk het gesjans tussen Illya en Monique zijn. Ja, ze kletsen gezellig en maken grapjes. Maar flirten? Wáár dan? En al zou het zijn gebeurd, dan heeft ze daar nog geen snars over te zeggen.

Als ik Illya was, had ik Sylwia meteen duidelijk gemaakt niet van dat bezitterige gedrag gediend te zijn. Maar hij bracht het netjes: Monique verdiende ook een kans. Eenmaal buiten zei hij voor de camera's niet van jaloerse vrouwen te houden. Zou Sylwia haar eigen glazen hebben ingegooid? Stort het kaartenhuis in? Of is Illya nog steeds te hitsig om helder na te denken? Ik ben benieuwd.

Geschreven door: Maxime Segers, AD.
https://www.ad.nl/show/ik(...)%2Fwww.google.com%2F

Daniël beweerde met een probleem te zitten door de komst van Nicole. Ze was net zo leuk als hij had gedacht en hij voelde dezelfde klik als die hij in de video voelde. Wat een bullshit. Meneer heeft 's nachts gewoon het bed gedeeld met Danique. Terwijl Nicole nietsvermoedend in een andere kamer op één oor lag.

Ik zou me keihard genaaid voelen als ik Nicole was en dit achteraf hoorde. Reis je in de hoop op liefde naar Tsjechië, om vervolgens te ontdekken dat je eigenlijk al 10-0 achterstaat. En dat de man die zo leuk tegen je doet stiekem in bed kruipt bij je 'concurrent'.

Dan Danique. Zij zei gevoelens te krijgen voor Daniël en vond het lastig dat ze hem niet kon aflebberen in bijzijn van Nicole. Dat zou 'zielig' zijn. Ik vind het vooral heel hypocriet. Het is veel zieliger om Nicole te laten denken dat er niks speelt tussen jullie. Hoe gaat dat gezegde ook alweer? Beter gekwetst door de waarheid, dan getroost met een leugen?

Geschreven door: Maxime Segers, AD.
https://www.ad.nl/show/ik(...)oren-geeft~a8846db0/

[ Bericht 12% gewijzigd door Tuinfluitert op 03-09-2025 12:10:08 ]
  dinsdag 2 september 2025 @ 14:07:17 #52
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218660372
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
RTL heeft vandaag de`Winter Vol Liefde deelnemers bekendgemaakt voor seizoen 4, januari 2027.

https://www.veronicasuper(...)vol-liefde-seizoen-4

Dick (48) - IJsland
Henri (45) - Oostenrijk
Maarten (31) - Italië
Menno (62) - Italië
Nanja (52) - Oostenrijk
Selina (24) - Oostenrijk
Soraya (49) - Zweden
Stefan (42) - Oostenrijk
Willy (68) - Oostenrijk

Seizoen 3 van Winter Vol Liefde is in Maart 2025 al opgenomen en start rond maandag 5 januari 2026.
oO<
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 2 september 2025 @ 14:13:04 #53
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_218660394
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 20:33 schreef amaranta het volgende:
Ik loop ietsjes achter… maar wat loopt Sylwia in het Nederlands in haar dagboek te schrijven?
Ik geloof er geen hol van, dat zij daadwerkelijk een dagboek in het Nederland bij houdt
Ik vind het eerder verbazingwekkend hoe belabberd haar Nederlands is, als ze op haar zeventiende hiernaartoe is gekomen. Dat zei ze immers, toen ze haar tattoo liet zien.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 2 september 2025 @ 16:02:18 #54
384473 Tuinfluitert
pi_218661321
Zoveel kost ongeveer de Bentley van Daniël uit B&B Vol Liefde als occasion.

Als Daniël spreekt over een ‘8,0-liter’, waar het uiteraard een 4,0-liter V8 betreft. Dat hij twee turbo’s heeft, 529 pk sterk is en acht cilinders telt, klopt.

Op verkoopsite Gaspedaal,staat een aantal exemplaren te koop. Een occasion die net als die van Daniël helemaal in het zwart is uitgevoerd, komen we niet tegen. Wel zien we een grijze V8 S uit 2016 met iets meer dan 71.000 kilometer op de teller. Daarvoor wordt 89.500 euro gevraagd. Nog steeds een prijzige auto dus. Heb je dat niet liggen? Dan kun je beter naar oudere Bentleys speuren. Die zien er haast identiek uit, maar kosten véél minder.
https://www.autovisie.nl/(...)liefde-als-occasion/
pi_218662063
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:07 schreef Puzzie het volgende:

[..]
oO<
Oh dat worden saaie afleveringen in Europa.
Waarom niet Afrika, Zuid Amerika en Azië?
Hoe leuk zou het zijn om afleveringen in Brazilië te maken of een lekkere Curacao ? Daar is er nog een gezellige sfeer en erg relax.
  dinsdag 2 september 2025 @ 17:49:23 #56
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218662098
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 17:46 schreef Rokehejemi8 het volgende:

[..]
Hoe leuk zou het zijn om afleveringen in Brazilië te maken of een lekkere Curacao ? Daar is er nog een gezellige sfeer en erg relax.
Ja eens!! ;(
Jammer weer
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218662658
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ik vind het eerder verbazingwekkend hoe belabberd haar Nederlands is, als ze op haar zeventiende hiernaartoe is gekomen. Dat zei ze immers, toen ze haar tattoo liet zien.
Dat ook.
Hoewel ze niet zei dat ze toen hiernaartoe is gekomen.
Ze heeft hem op haar 17de hier laten zetten. Kan ook zijn dat ze pas 10 jaar later hier kwam wonen.
  dinsdag 2 september 2025 @ 19:42:48 #58
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_218662969
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:10 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dat ook.
Hoewel ze niet zei dat ze toen hiernaartoe is gekomen.
Ze heeft hem op haar 17de hier laten zetten. Kan ook zijn dat ze pas 10 jaar later hier kwam wonen.
O dat is waar. Het zal wel een bezoek zijn geweest.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_218663677
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 20:33 schreef amaranta het volgende:
Ik loop ietsjes achter… maar wat loopt Sylwia in het Nederlands in haar dagboek te schrijven?
Ik geloof er geen hol van, dat zij daadwerkelijk een dagboek in het Nederland bij houdt
Daar geloof ik ook niks van.
Hotapnyc
pi_218663718
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 17:46 schreef Rokehejemi8 het volgende:

[..]
WINTER vol liefde. Minimumvereiste is dat er sneeuw valt en dat winter het hoogseizoen is. :P

Nou kan dat ook buiten Europa, maar een Curaçao bijvoorbeeld is niet geschikt.
Hotapnyc
pi_218664022
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:41 schreef Cirilico het volgende:

[..]
WINTER vol liefde. Minimumvereiste is dat er sneeuw valt en dat winter het hoogseizoen is. :P

Nou kan dat ook buiten Europa, maar een Curaçao bijvoorbeeld is niet geschikt.
Tien weken sneeuw en wit op de achtergrond. :O

Erg jammer dat het idd niks anders mag zijn. Sprak de zomerliefhebber. 8-)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 3 september 2025 @ 08:57:00 #62
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_218665949
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:07 schreef Puzzie het volgende:

[..]
oO<
Ik ken er een *O*
Die heeft alleen sobertso geen B&B
  woensdag 3 september 2025 @ 11:56:11 #63
384473 Tuinfluitert
pi_218667362
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 08:57 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Ik ken er een *O*
Die heeft alleen sobertso geen B&B
Al heeft diegene een Sorbetto salon, bijna alle beroepen kunnen meedoen aan Winter Vol Liefde. Je hoeft geen B&B eigenaar te zijn. Al ben je stratenmaker, stukadoor in Polen,
  woensdag 3 september 2025 @ 11:56:23 #64
384473 Tuinfluitert
pi_218667364
B&B Vol Liefde-Lieske kan niet meer rustig over straat: ‘Het is ongekend’

Lieske vertelt dat ze in Breda nauwelijks meer rustig boodschappen kan doen. “De makers van B&B Vol Liefde zeiden dat het alleen maar erger wordt. Het is wel even wennen, hoor. Ik kan eigenlijk niet meer op straat lopen. Iedereen herkent me van televisie. Hartstikke leuk.”

Ook online merkt Lieske het ook. Inmiddels heeft Lieske meer dan 30.000 volgers op Instagram en stromen de aanvragen voor haar wijncursussen binnen. “Het is ongekend. Dat komt vooral door mijn deelname aan het programma B&B Vol Liefde.”

In B&B Vol Liefde is te zien hoe Liekse naar Lesbos afreist om het hart van Petra te veroveren. Of de twee uiteindelijk officieel samen zijn, moet nog blijken.

Tekst: Iris te Voert, 3 september 2025
https://www.vriendin.nl/n(...)ske-aandacht-straat/
  woensdag 3 september 2025 @ 14:05:08 #65
384473 Tuinfluitert
pi_218668395
Rob Kamphuis, B&B Vol Liefde – Estadens

Rob Kamphuis is samen met zijn ex-vriendin de trotse B&B eigenaar van Pyrenées Passions, een vakantieparadijs met knusse gîtes waar jaarlijks zo’n 45 gasten logeren. Gelegen in het charmante dorpje Estadens, vlak bij de Spaanse grens, is dit een droomplek voor natuurliefhebbers, gezinnen én sportieve vakantiegangers. Na zijn scheiding ontmoette Rob een nieuwe vrouw, Flo, met wie hij een relatie kreeg, inmiddels is Flo zijn ex-vriendin, zijn zakenpartner en de moeder van zijn kind, samen runnen zij de Domaine.

Vrolijke Marianne probeerde tevergeefs het hart van Rob te veroveren. Rob zag al vanaf minuut één dat het niks zou worden, maar sprak dat niet uit waardoor Marianne nog dagenlang hoop hield.

Dinsdagavond deed Rob daar nog een schepje bovenop en is hij online gekroond tot ‘hork van het jaar’.

Dat ging zo: Rob voelde óók geen connectie met Sofie en Anja, zijn laatste gasten. Na een paar ongemakkelijke dagen verlost hij zichzelf in een restaurant plotseling uit zijn lijden.

Tussen twee happen door vertelt hij de dames dat hij met allebei geen toekomst voor zich ziet en dat ze beter kunnen gaan. Dat zagen ze wel aankomen, alleen niet op dit moment. “Er is een leuker iemand”, verklaart hij zichzelf ongevraagd nader, doelend op de eerder vertrokken Margot.

Sofie en Anja zijn met stomheid geslagen en grappen dat ze in ieder geval elkaar gevonden hebben. Helaas zit een vriendinnen uitstapje in Frankrijk er niet meer in, Rob heeft al een taxi gebeld die zijn bezoek direct naar de luchthaven zal brengen. Of ze na de lunch direct even hun koffer willen inpakken.

https://www.libelle.nl/b-(...)%2Fwww.google.com%2F
https://www.ze.nl/artikel(...)ermogen-en-biografie
https://www.instagram.com/rob_pyrenees/
  woensdag 3 september 2025 @ 14:08:32 #66
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218668424
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 14:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
Rob Kamphuis, B&B Vol Liefde – Estadens

Rob Kamphuis is samen met zijn ex-vriendin de trotse B&B eigenaar van Pyrenées Passions, een vakantieparadijs met knusse gîtes waar jaarlijks zo’n 45 gasten logeren. Gelegen in het charmante dorpje Estadens, vlak bij de Spaanse grens, is dit een droomplek voor natuurliefhebbers, gezinnen én sportieve vakantiegangers. Na zijn scheiding ontmoette Rob een nieuwe vrouw, Flo, met wie hij een relatie kreeg, inmiddels is Flo zijn ex-vriendin, zijn zakenpartner en de moeder van zijn kind, samen runnen zij de Domaine.

Vrolijke Marianne probeerde tevergeefs het hart van Rob te veroveren. Rob zag al vanaf minuut één dat het niks zou worden, maar sprak dat niet uit waardoor Marianne nog dagenlang hoop hield.

Dinsdagavond deed Rob daar nog een schepje bovenop en is hij online gekroond tot ‘hork van het jaar’.

Dat ging zo: Rob voelde óók geen connectie met Sofie en Anja, zijn laatste gasten. Na een paar ongemakkelijke dagen verlost hij zichzelf in een restaurant plotseling uit zijn lijden.

Tussen twee happen door vertelt hij de dames dat hij met allebei geen toekomst voor zich ziet en dat ze beter kunnen gaan. Dat zagen ze wel aankomen, alleen niet op dit moment. “Er is een leuker iemand”, verklaart hij zichzelf ongevraagd nader, doelend op de eerder vertrokken Margot.

Sofie en Anja zijn met stomheid geslagen en grappen dat ze in ieder geval elkaar gevonden hebben. Helaas zit een vriendinnen uitstapje in Frankrijk er niet meer in, Rob heeft al een taxi gebeld die zijn bezoek direct naar de luchthaven zal brengen. Of ze na de lunch direct even hun koffer willen inpakken.

https://www.libelle.nl/b-(...)%2Fwww.google.com%2F

https://www.ze.nl/artikel(...)ermogen-en-biografie

https://www.instagram.com/rob_pyrenees/
Maar dit is toch allemaal allang bekend? ik snap het niet helemaal :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 3 september 2025 @ 14:15:23 #67
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218668467
Okay dat had ik blijkbaar niet mogen vragen want TS is nu boos :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 3 september 2025 @ 14:52:30 #68
403820 Aberkullie
pi_218668731
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 14:15 schreef Puzzie het volgende:
Okay dat had ik blijkbaar niet mogen vragen want TS is nu boos :D
TS kwam hier aan en die was meteen helemaal niet blij
  woensdag 3 september 2025 @ 14:53:42 #69
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218668740
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 14:52 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
TS kwam hier aan en die was meteen helemaal niet blij
Ah het ligt dus niet aan mij.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 3 september 2025 @ 14:56:40 #70
403820 Aberkullie
pi_218668758
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 14:53 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ah het ligt dus niet aan mij.
  woensdag 3 september 2025 @ 14:57:08 #71
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218668761
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 14:56 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
OMG Petri ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218669474
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 14:56 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dat seizoen hebben tenminste meer gelachen (Walter) en zo dan dit seizoen.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  woensdag 3 september 2025 @ 16:48:42 #73
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218669479
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 16:47 schreef casita het volgende:

[..]
Dat seizoen hebben tenminste meer gelachen (Walter) en zo dan dit seizoen.
Dat is absoluut waar :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218677274
Roddels over Eveline

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roddels over opgeblazen Bart

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop echt dat dit geen roddels zijn, maar feiten.. :D
  donderdag 4 september 2025 @ 15:19:23 #75
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218677347
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 15:09 schreef Firuze60 het volgende:
Roddels over Eveline

SPOILER
Roddels over opgeblazen Bart

SPOILER
Ik hoop echt dat dit geen roddels zijn, maar feiten.. :D
Aaaah de Juice oO<

:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')