quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
RTL heeft vandaag de`Winter Vol Liefde deelnemers bekendgemaakt voor seizoen 4, januari 2027.
https://www.veronicasuper(...)vol-liefde-seizoen-4
Dick (48) - IJsland
Henri (45) - Oostenrijk
Maarten (31) - Italië
Menno (62) - Italië
Nanja (52) - Oostenrijk
Selina (24) - Oostenrijk
Soraya (49) - Zweden
Stefan (42) - Oostenrijk
Willy (68) - Oostenrijk
Seizoen 3 van Winter Vol Liefde is in Maart 2025 al opgenomen en start rond maandag 5 januari 2026.
Ik vind het eerder verbazingwekkend hoe belabberd haar Nederlands is, als ze op haar zeventiende hiernaartoe is gekomen. Dat zei ze immers, toen ze haar tattoo liet zien.quote:Op maandag 1 september 2025 20:33 schreef amaranta het volgende:
Ik loop ietsjes achter… maar wat loopt Sylwia in het Nederlands in haar dagboek te schrijven?
Ik geloof er geen hol van, dat zij daadwerkelijk een dagboek in het Nederland bij houdt
Oh dat worden saaie afleveringen in Europa.quote:
Ja eens!!quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:46 schreef Rokehejemi8 het volgende:
[..]
Oh dat worden saaie afleveringen in Europa.
Waarom niet Afrika, Zuid Amerika en Azië?
Hoe leuk zou het zijn om afleveringen in Brazilië te maken of een lekkere Curacao ? Daar is er nog een gezellige sfeer en erg relax.
Dat ook.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind het eerder verbazingwekkend hoe belabberd haar Nederlands is, als ze op haar zeventiende hiernaartoe is gekomen. Dat zei ze immers, toen ze haar tattoo liet zien.
O dat is waar. Het zal wel een bezoek zijn geweest.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat ook.
Hoewel ze niet zei dat ze toen hiernaartoe is gekomen.
Ze heeft hem op haar 17de hier laten zetten. Kan ook zijn dat ze pas 10 jaar later hier kwam wonen.
Daar geloof ik ook niks van.quote:Op maandag 1 september 2025 20:33 schreef amaranta het volgende:
Ik loop ietsjes achter… maar wat loopt Sylwia in het Nederlands in haar dagboek te schrijven?
Ik geloof er geen hol van, dat zij daadwerkelijk een dagboek in het Nederland bij houdt
WINTER vol liefde. Minimumvereiste is dat er sneeuw valt en dat winter het hoogseizoen is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:46 schreef Rokehejemi8 het volgende:
[..]
Oh dat worden saaie afleveringen in Europa.
Waarom niet Afrika, Zuid Amerika en Azië?
Hoe leuk zou het zijn om afleveringen in Brazilië te maken of een lekkere Curacao ? Daar is er nog een gezellige sfeer en erg relax.
Tien weken sneeuw en wit op de achtergrond.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:41 schreef Cirilico het volgende:
[..]
WINTER vol liefde. Minimumvereiste is dat er sneeuw valt en dat winter het hoogseizoen is.![]()
Nou kan dat ook buiten Europa, maar een Curaçao bijvoorbeeld is niet geschikt.
Al heeft diegene een Sorbetto salon, bijna alle beroepen kunnen meedoen aan Winter Vol Liefde. Je hoeft geen B&B eigenaar te zijn. Al ben je stratenmaker, stukadoor in Polen,quote:Op woensdag 3 september 2025 08:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik ken er een![]()
Die heeft alleen sobertso geen B&B
Maar dit is toch allemaal allang bekend? ik snap het niet helemaalquote:Op woensdag 3 september 2025 14:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
Rob Kamphuis, B&B Vol Liefde – Estadens
Rob Kamphuis is samen met zijn ex-vriendin de trotse B&B eigenaar van Pyrenées Passions, een vakantieparadijs met knusse gîtes waar jaarlijks zo’n 45 gasten logeren. Gelegen in het charmante dorpje Estadens, vlak bij de Spaanse grens, is dit een droomplek voor natuurliefhebbers, gezinnen én sportieve vakantiegangers. Na zijn scheiding ontmoette Rob een nieuwe vrouw, Flo, met wie hij een relatie kreeg, inmiddels is Flo zijn ex-vriendin, zijn zakenpartner en de moeder van zijn kind, samen runnen zij de Domaine.
Tussen twee happen door vertelt hij de dames dat hij met allebei geen toekomst voor zich ziet en dat ze beter kunnen gaan. Dat zagen ze wel aankomen, alleen niet op dit moment. “Er is een leuker iemand”, verklaart hij zichzelf ongevraagd nader, doelend op de eerder vertrokken Margot.
Sofie en Anja zijn met stomheid geslagen en grappen dat ze in ieder geval elkaar gevonden hebben. Helaas zit een vriendinnen uitstapje in Frankrijk er niet meer in, Rob heeft al een taxi gebeld die zijn bezoek direct naar de luchthaven zal brengen. Of ze na de lunch direct even hun koffer willen inpakken.
https://www.libelle.nl/b-(...)%2Fwww.google.com%2F
https://www.ze.nl/artikel(...)ermogen-en-biografie
https://www.instagram.com/rob_pyrenees/
TS kwam hier aan en die was meteen helemaal niet blijquote:Op woensdag 3 september 2025 14:15 schreef Puzzie het volgende:
Okay dat had ik blijkbaar niet mogen vragen want TS is nu boos
Ah het ligt dus niet aan mij.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
TS kwam hier aan en die was meteen helemaal niet blij
Dat seizoen hebben tenminste meer gelachen (Walter) en zo dan dit seizoen.quote:
Dat is absoluut waarquote:Op woensdag 3 september 2025 16:47 schreef casita het volgende:
[..]
Dat seizoen hebben tenminste meer gelachen (Walter) en zo dan dit seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roddels over opgeblazen BartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop echt dat dit geen roddels zijn, maar feiten..![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 15:09 schreef Firuze60 het volgende:
Roddels over EvelineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roddels over opgeblazen BartAaaah de JuiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop echt dat dit geen roddels zijn, maar feiten..![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |