Oh jee, beterschap!quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:
Ik ga maar weer even mijn wonden likken na een val met kleindochter gisteren![]()
Ik ben trouwens ook helemaal gewrapped maar dan in de pleisters en ik kan amper lopen

Gelukkig wel , zij heeft een paar mooie paw patrol pleisters op knie en teen , en kon vrij snel alweer op het bed springenquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jee, beterschap!![]()
Is je kleindochter oké?

Nohquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:
Ik ga maar weer even mijn wonden likken na een val met kleindochter gisteren![]()
Ik ben trouwens ook helemaal gewrapped maar dan in de pleisters en ik kan amper lopen

Beterschap!quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:

Sterkte Puzzie.quote:

Dat is mooi om te horenquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gelukkig wel , zij heeft een paar mooie paw patrol pleisters op knie en teen , en kon vrij snel alweer op het bed springen

quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:

Zal het zo aanpassenquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
Kan iemand de TT aanpassen en er ziekteboeg oid van maken?

Lig je er zelf weer inquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
Kan iemand de TT aanpassen en er ziekteboeg oid van maken?

Daar is een topic voor:quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand nog suggesties over wat te doen met die tegeltjes?
Heb gedacht over schilderen? Welke kleur ben ik nog niet uit....

Ik vind ze ouderwets, vind de kleur ook niet meer bij de rest passen en ik ben ze gewoon zat.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:13 schreef Domnivoor het volgende:
Waarom wil je er iets mee doen?
Ze zien er prima uit. Althans op deze foto.

Honden bestaan nog wel hoor. Ik betaal 180 euro per jaar.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gaat net de bel, staat er een controleur voor de deur voor hondenbelasting, of ik een hond heb. Nog nooit meegemaakt.
Ik dacht dat dat niet meer bestond!

Blijkbaar, heb het ff gegoogled voor mijn gemeente:quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Honden bestaan nog wel hoor. Ik betaal 180 euro per jaar.

FF.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |