Nee nog steeds hetzelfde. Dus op 1 augustus komt het appartementje leeg te staan, dan moet de GGz nog kijken of er geklust moet worden en dan krijg ik de datum te horen..quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weet je al iets meer over wanneer je naar de definitieve woning kan?
Ga je in een flat wonen?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee nog steeds hetzelfde. Dus op 1 augustus komt het appartementje leeg te staan, dan moet de GGz nog kijken of er geklust moet worden en dan krijg ik de datum te horen..
Kun je dan ook doorgeven in welke kleuren je het geverfd wilt hebben?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee nog steeds hetzelfde. Dus op 1 augustus komt het appartementje leeg te staan, dan moet de GGz nog kijken of er geklust moet worden en dan krijg ik de datum te horen..
Ik ga wonen op de eerste etage van een gebouw van 3 woonlagen (BG, 1e en 2e). Flat vind ik dan een wat groot woord, maar daar komt het ook wel weer op neer... ofzoietsquote:
Nee helaas...quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je dan ook doorgeven in welke kleuren je het geverfd wilt hebben?
En je mag het zelf ook niet verven zeker?quote:
Spannend bos!!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, morgen de laatste spulletjes inpakken en alvast een tasje met dingen met ontspanningsdingen mocht ik dat nodig gaan hebben donderdag mochten mijn spullen er nog niet zijn..
Ik krijg donderdagochtend ook meteen een kennismaking met mijn nieuwe begeleiding die ik ga krijgen op de definitieve woonplek en ook met de mensen die ik kan aanspreken tijdens die logeerperiode.. Tevens wordt het traject hier afgesloten min of meer. Mijn eigenlijke begeleiders hebben nu nog vakantie, al heb ik al wel met hun iets gedronken vanwege het naderende afscheid, maar eigenlijk nog niet definitief...
Ja, maar dat is niet zo ergquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je mag het zelf ook niet verven zeker?
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:56 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/318510/(...)ijdens-oefening.html @:bitterbal @:ltvdk
Shit ik dacht heel even dat je zelf een pizzazaak ging beginnen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
En de woonbegeleiding zorgt voor het eten van morgenavond. Omdat het voor hun ook ophoudt vond ik dat wel iets om te vragen en ze waren het er wel mee eens. Dus eten we morgen Pizza. Die mogen we wel zelf gaan beleggen (als in voer er op leggen, we gaan niet de beurs er mee op)..
Bij gebrek aan echt nieuws....quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:56 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/318510/(...)ijdens-oefening.html @:bitterbal @:ltvdk
Jij mag dus niet meer naar Japan, veel te gevaarlijkquote:
uiteraard, tis zomervakantie immersquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij gebrek aan echt nieuws....
The Pizza Bos(s)quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Shit ik dacht heel even dat je zelf een pizzazaak ging beginnen.
had idd verzwegen dat daar ook beren zittenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij mag dus niet meer naar Japan, veel te gevaarlijk
Ja en dan bij mij heel de tijd hysterisch lopen miepen over beertjesquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had idd verzwegen dat daar ook beren zitten
Leuk voor de bühne.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie die filmpjes waar vrouwen wordt gevraagd of ze liever met een beer in het bos zitten of met een man?
Echt super veel vrouwen kiezen de beer
Nou is dat echt zo @gianni61 ??quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie die filmpjes waar vrouwen wordt gevraagd of ze liever met een beer in het bos zitten of met een man?
Echt super veel vrouwen kiezen de beer
Ook als het een FOK!ker blijkt te zijn?quote:
nee, meeste vrouwen willen ook niet met mij het bos inquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou is dat echt zo @:Gianni61 ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |