Ja en dan bij mij heel de tijd hysterisch lopen miepen over beertjesquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had idd verzwegen dat daar ook beren zitten
Leuk voor de bühne.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie die filmpjes waar vrouwen wordt gevraagd of ze liever met een beer in het bos zitten of met een man?
Echt super veel vrouwen kiezen de beer
Nou is dat echt zo @gianni61 ??quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie die filmpjes waar vrouwen wordt gevraagd of ze liever met een beer in het bos zitten of met een man?
Echt super veel vrouwen kiezen de beer
Ook als het een FOK!ker blijkt te zijn?quote:
nee, meeste vrouwen willen ook niet met mij het bos inquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou is dat echt zo @:Gianni61 ??
ja das toch veel veiliger dan de beerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook als het een FOK!ker blijkt te zijn?
en wat vindt Bos daarvan?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, meeste vrouwen willen ook niet met mij het bos in
Aaaaahquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, meeste vrouwen willen ook niet met mij het bos in
Misschien is het wel een hele lieve beer?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das toch veel veiliger dan de beer
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is het wel een hele lieve beer?
Wij Fok!kers zijn niet lief?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoevaak heb jij problemen met een beer gehad?quote:
misschien is het wel een beer van een vent ?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
nog nooit omdat ik ze vakkundig weet te ontwijkenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoevaak heb jij problemen met een beer gehad?
Troetelbeer?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:22 schreef Ama het volgende:
Er liep hier net iemand met een super de boer bigshopper die er nog uit zag alsof die net was gekocht.![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:22 schreef Ama het volgende:
Er liep hier net iemand met een super de boer bigshopper die er nog uit zag alsof die net was gekocht.![]()
Die ik vorig jaar zag waren ook hartstikke vriendelijkquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog nooit omdat ik ze vakkundig weet te ontwijken
uhuh totdat ze dicht genoeg bij je zijn om je op te peuzelen als een een kleine snackquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ik vorig jaar zag waren ook hartstikke vriendelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |