nee, dat niet.. wel dat als ik intensief zit te gamen ongeveer half in slaap vanquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:26 schreef Ama het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je de hele tijd zo moet gapen dat je er een tijdelijke loopneus van krijgt.
Gekookte eijtes denk ikquote:
-is ineens weer wakker-quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoorde dat @:ama kibbeling ging halen voor ons
Oeh. En komt ze dat dan ook bij ons langsbrengen of hoe gaat dat?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoorde dat @:ama kibbeling ging halen voor ons
de details moeten we nog even uitwerkenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh. En komt ze dat dan ook bij ons langsbrengen of hoe gaat dat?
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh. En komt ze dat dan ook bij ons langsbrengen of hoe gaat dat?
Ik stem voorquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
de details moeten we nog even uitwerken
Je zegt nu toch wat?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
Waar is het gedeelte dat ik iets te zeggen heb?
Gooed bezigquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga dit proberen om de dag te doen. vandaag was de 3e keer
Je mag best een woordje doen tijdens het afleveren.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
Waar is het gedeelte dat ik iets te zeggen heb?
Als je fietst nog niet gefixt is, ga je dan daarover piekeren tijdens als je weg bent?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:45 schreef mschol het volgende:
verder moet ik beslissen wat ik doe met weggaan.. ik kan vandaag nog pleite gaan, anders donderdag.. maar dan is mn fiets wel gefixt
quote:
Ohquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Je mag best een woordje doen tijdens het afleveren.
Geen verstopt slangetje?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:44 schreef mschol het volgende:
vannochtend mn eigen APK gehad, die viel niet tegen..
Ook overleg gehad met fietsenmaker over nieuwe fiets maar die had nog niks gehoord wat betreft levertijd, mn huidige fiets dacht hij wel te kunnen fixen; kan ik evt morgenochtend inleveren dan issie in de middag klaar zodat ik voorlopig weer even vooruit kan
nee dat niet, maar dan kan hij pas over 3 weken weerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je fietst nog niet gefixt is, ga je dan daarover piekeren tijdens als je weg bent?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:00 schreef mschol het volgende:
[..]
nee dat niet, maar dan kan hij pas over 3 weken weer
en het is wel fijn als hij weer normaal schakelt
[..]
Je hebt ooit verteld over je drainagesysteem, maar daar ging deze check dus niet overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pffff even naar de markt gelopen voor kibbeling en nou zweten als een otterquote:
aha, nee.. dat is echt een "als je echt last hebt, ga je maar naar de spoedeisende hulp" situatiequote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt ooit verteld over je drainagesysteem, maar daar ging deze check dus niet over
Enfin, kleine 30 topics later is het zo ver. We zijn er aan begonnenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik meld me wel als ik er aan ga beginnen en dan gaan we wel zien of ik er een jaar mee doe. Waarschijnlijk wel want op vakantie neem ik ze niet mee.
Heb je een spreadsheet voor hoe laat je moet nemen om aan de 5,9 dragees te komen?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Enfin, kleine 30 topics later is het zo ver. We zijn er aan begonnen
Zo warm is het toch niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pffff even naar de markt gelopen voor kibbeling en nou zweten als een otter
Wellicht is het wel erg benauwd bij Fles?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo warm is het toch niet?
Valt mee, je had het binnen 6,5 uur door!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:57 schreef Dotteke het volgende:
@:Luctor.et.Emergo stoute Dot ook, had het niet eens door
Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:57 schreef Dotteke het volgende:
Logisch, zo midden in de nachtquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.![]()
Ik zag opeens dat er 20 minuten geen topic was. Maar blijkbaar had verder ook nog niemand het gemist.
Foei!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:57 schreef Dotteke het volgende:
Stout ook echt.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:57 schreef Dotteke het volgende:
En wat is nu de planning?quote:
Ja ik lag nog te slapen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.![]()
Ik zag opeens dat er 20 minuten geen topic was. Maar blijkbaar had verder ook nog niemand het gemist.
Goed hequote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Valt mee, je had het binnen 6,5 uur door!
Het was nog vroegquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.![]()
quote:
Was er om 3.30 uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |