Ik blijk gewoon soort van stuk. Dus waren m'n keuzes m'n eigen acties (of gebrek aan), ja. Is het écht eerlijk om daar zo hard (tegen mezelf) over te zijn? Nee.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Achteraf gezien kan ik mezelf wel schieten. Jarenlang lopen kutten toen ik jong was, waardoor ik extreem achter loop bij het "gemiddelde". En ik kan niet eens uitleggen waarom dingen me niet lukte.Had zo rijk kunnen wezen nu.
Vraag me af hoe het gaat als mijn dochter straks een huis moet hebben.
Of we lachen in 2030 om mensen die vroeger bitcoin hebben gekocht.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ja of in 2020.
Of nu, dat roepen we in 2030
Kleine kans maar het kan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Of we lachen in 2030 om mensen die vroeger bitcoin hebben gekocht.
Mwah, goeie bom erop.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kleine kans maar het kan.
Wel de betere plek als de pleuris echt uitbreekt.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:20 schreef LTVDK het volgende:
Ja jongens, achteraf ... achteraf is het mooi wonen
Bitbom?quote:
Zeggen ze in Eindhoven!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:20 schreef LTVDK het volgende:
Ja jongens, achteraf ... achteraf is het mooi wonen
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel de betere plek als de pleuris echt uitbreekt.
Die heeft last van main character syndrome.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik moest hier wel een beetje om lachen:
https://www.ad.nl/show/po(...)at-dit-mag~ac2837fa/
Gewoon zorgen dat het niet op de kaarten staat. Dan kan niemand het meer vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:22 schreef Recce het volgende:
[..]Twente wordt vast vergeten door de pleuris.
Emielquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gewoon je navigatie aanzetten voordat je gaat rijden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat is best raar. We weten immers allen dat IK de main character ben.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Die heeft last van main character syndrome.
Wat voor playlist?quote:
Ja, datquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Die heeft last van main character syndrome.
Goed opgetredenquote:
Yup, en dan huilie huilie doen als het een keer fout gaatquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon je navigatie aanzetten voordat je gaat rijden.
Verder ze wil zelf 'beroemd zijn', dan is dit een consequentie ervan.
Ja, nee, jij zit in een andere film.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is best raar. We weten immers allen dat IK de main character ben.
Misschien wil ze stoer doen met haar foonquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Soberzo navigatie aanzetten als je naar de supermarkt in je eigen woonplaats rijdt. Ik weet waar ze woont, zo moeilijk rijden is het echt niet en verkeer omzeilen lukt je daar toch niet.
Dit bevestigt alleen mijn vooroordeel dat influencers niet zo slimme types zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Soberzo navigatie aanzetten als je naar de supermarkt in je eigen woonplaats rijdt. Ik weet waar ze woont, zo moeilijk rijden is het echt niet en verkeer omzeilen lukt je daar toch niet.
Tja, als je nooit zelf uit je doppen kijkt en altijd bezig bent met jezelf, weet je misschien niet eens hoe je zonder navigatie naar de supermarkt rijdt.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |