SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
301 postsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Maar vertel, wat hebben jullie uitgevreten?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 02:29 schreef FreshFruit het volgende: [..] Ik ben ooit met mijn vader een club uitgegooid.Wat hebben we toen gelachen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Een hoop, denk ikWell, life can be a riot
Slaapbolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Pffooeee, nou echt wel. Meteen uitbrengen in boekvorm.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 02:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die is nu een verhaal aan het typen, jongen!Well, life can be a riot
Ik kwam mij heit tegen op de feestdagen in het dorp. En een paar gozers wilden naar Heerenveen. Ik wist dat er daar maar 1 ding open was . Dus zei : Dan ga ik even mee.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 02:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar vertel, wat hebben jullie uitgevreten?
Toen we binnen waren kwamen er dames. Die bij mij weigerde Nederlands te praten en taaide snel af. Toen vroeg mijn heit wat een Piccolo was. Dus ik ik antwoord : Dat is een glaasje ranja voor heel veel geld. Dat vond de eigemaar niet heel erg leuk. Toen ik tegen mijn vriend zei dat het ne 4 piccolo`s wel een keertje tijd werd mochten we vertrekken.
Ik heb nog een after verhaal.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Super namekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geloof je me niet?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah van die smerige praktijken. Nee, dat mag niet benoemd worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 02:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kwam mij heit tegen op de feestdagen in het dorp. En een paar gozers wilden naar Heerenveen. Ik wist dat er daar maar 1 ding open was . Dus zei : Dan ga ik even mee.
Toen we binnen waren kwamen er dames. Die bij mij weigerde Nederlands te praten en taaide snel af. Toen vroeg mijn heit wat een Piccolo was. Dus ik ik antwoord : Dat is een glaasje ranja voor heel veel geld. Dat vond de eigemaar niet heel erg leuk. Toen ik tegen mijn vriend zei dat het ne 4 piccolo`s wel een keertje tijd werd mochten we vertrekken.
Ik heb nog een after verhaal.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ben benieuwd na het after verhaalquote:Op dinsdag 22 juli 2025 02:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kwam mij heit tegen op de feestdagen in het dorp. En een paar gozers wilden naar Heerenveen. Ik wist dat er daar maar 1 ding open was . Dus zei : Dan ga ik even mee.
Ik heb nog een after verhaal.
Well, life can be a riot
Toen hebben ze gaten geboord in de knieschijf van een van de portiers.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Linker of rechterportier? Voor of achter?!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 02:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Toen hebben ze gaten geboord in de knieschijf van een van de portiers.Well, life can be a riot
Dat was mooi, heit en ik gingen uit die club en naar een shoarmatent.quote:
broodje eten.
Kwamen die andere 2 gozers helemaal boos binnen van we gaan nu weg. Ik zeg tegen heit ; laat maar gaan.
Er ging namelijk nog een trein. Dat vond hij helemaal geweldig. De volgende dag stond er eentje op dat we even een gesprek moesten hebben. Einde verhaal dat we de taxikosten betaald kregen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed eindeTaxikosten betaald
Well, life can be a riot
Hij stond er op dat we dat kregen. Ik kon mijn vader niet aankijken zonder te lachen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pole one?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Take a Look at Me Now
Liedje van Phil Collins ‧ 1984They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je ziet ook niemand geld gooien.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toen was jij 5?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 03:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Take a Look at Me Now
Liedje van Phil Collins ‧ 1984“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bedoelt Against All Odds.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 03:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Take a Look at Me Now
Liedje van Phil Collins ‧ 1984
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: